CR7 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet noe om leveringstid fra Unisport? 3 uker, det sa en kamerat av meg. Han bestilte en treningsdress. Det va nesten litt smålenge Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE? noen som har noen meninger om det? Lenke til kommentar
CR7 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE?noen som har noen meninger om det? Det e jo spørs hvordan sko du er ute etter da og hva du har erfaringer med.. Jeg for min del er glad i lette sko, så for meg blir det IV Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE?noen som har noen meninger om det? Det e jo spørs hvordan sko du er ute etter da og hva du har erfaringer med.. Jeg for min del er glad i lette sko, så for meg blir det IV ja, jeg liker ganske lette sko jeg å så jeg tror jeg skal gå for Vapor IV:D Lenke til kommentar
CR7 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE?noen som har noen meninger om det? Det e jo spørs hvordan sko du er ute etter da og hva du har erfaringer med.. Jeg for min del er glad i lette sko, så for meg blir det IV ja, jeg liker ganske lette sko jeg å så jeg tror jeg skal gå for Vapor IV:D Men jeg vet ikke hvordan adiPURE er.. så der er jeg helt blank. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Wow steike! De planlagte 2009-modellene ser jo smooth ut, men de er bare planlagte da... Så bare et par designblikk på de, men nok til å like de. Det vil vel mest sannsynlig bli en del endringer på de med tiden, men allikevel... Har ikke noen bilder å vise frem til, men noen bilder vil nok bli lagt ut på footy-boots og muligens bigsoccer deretter, siden de er som regel først ute med info om skoene. Har dog prøvd de svarte Laser II nå, men bare såvidt da. Var ikke SÅ mye forskjell fra I til II'ern, syns jeg. Med unntak av klemmen og lissedekket da... Men som sagt, så prøvde jeg de bare i en kort stund, så fikk ikke testet de ordentlig. Chauz, har jeg ikke presisert at du kan en hel masse om fotballsko da..? Jeg skjønner da ikke hvorfor du reagerer sådan på det når folk spør om ting... Jeg for min del er storfornøyd at du poster noen meget interessante bilder samt noen velinformerte innlegg. Det er bare de andre som ikke er vant med at du også kan sykt mye om sko, men det endrer seg nok, vøtt. JEG digger de innleggene du kommer med, men du må ikke ta ting så tungt. Bare å fortsette med slike innlegg du! Du er jo f.eks MYE bedre enn meg til å finne ut om nye ting, utgivelser og om spillere som bruker hva, såe... Det ville vært lame om du sluttet å poste innlegg her, så bare fortsett med å komme med slike innlegg. NikeID Studio ligger jo i bl.a London, så man kan jo ta seg en tur dit å designe sine egne Nike-sko, men ja, det er som Chauz påpeker; Det er kun stjernene som får sine egne Vapor iD. Mener å huske at det ikke er tilgjengelig for andre før senere, men at man kan f.eks mekke iD-sko for Air Legend II og kanskje Laser II... VaporIV, gå for VaporIV siden du heter VaporIV? Da slipper du å endre nick til VaporPURE ellerno. Men ja, MVIV er anbefalt. Tro om når Rooney og Torres tar på seg sine iD Laser IIs... Torres med de hvite, Rooney med de svarte... Chauz, vet du om Rooney brukte iD-Lasers mot M'boro, eller? Vet at hælen var spesialdesignet, men utenom det, så har jeg sett at den var normal... Vet du noe om det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du Chauz. Vet du hvilke sko Alanzinho bruker? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du Chauz. Vet du hvilke sko Alanzinho bruker? nå er ikke nicket mitt Chauz da, men jeg svarer for det. Alanzinho spilte nesten hele 07 sesongen med puma v1.06(han brukte puma king i noen kamper). I år så har han byttet på, i første serierunde brukte han disse. v1.08 og igår brukte han disse. v1.06 i limit edition Italia sko. Lenke til kommentar
sida Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 trenger nye fotballsko til kunstgress. Har allerede Vapor som jeg bruker på vanlig gress, men ønsker å kjøpe noen som jeg skal bruke kun på kunstgress. Vurderen Copa men har hørt av en venn at de ikke er så bra (?). Liker mundial team, er copa en sko som er lik den ? Noen anbefalinger? Prisen skal være rundt 1000 kr. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Komme det ikkje veldig fort hol på Mundial Team skoa framme på tåa ? Noen åp laget mitt har fått en del hold der :/ Endret 7. april 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Du Chauz. Vet du hvilke sko Alanzinho bruker? Var dette et hint eller..? Men DMATHISEN har vel svart på spørsmålet ditt. Jeg høres kanskje som en grineunge akkurat nå. Jeg hadde en skrue for lite da jeg skrev de dumme innleggene. Håper ikke folk tror at jeg krever at folk skriver "kongen Chauz... vet du ditten etc." Drit i de dumme diskusjonene. Shoo: Takk takk. Skoene til Rooney var ikke customs sko nei, - utenom sålen. Rooney har jo knukket benet to ganger før, og hver gang han løper, skjer det ett eller annet med beinet hans. Jeg tror faktisk at det var Laser sålen. Men Nike arbeider forsatt med å lage sålen best tilpasset for ham med hans løpestil, så jeg tror det endrer seg etterhvert. Nye Laser II's: Endret 7. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Heisann alle godtfolk! Er på tide med nye fotball-sko nå her i gården. Det jeg lurte på er hvilken internett side dere vil anbefale til og kjøpe ifra? Pris, Leveringstid & generelt .. Har som regel handlet i England, men ettersom jeg ikke får fatt i noe der ifra før slutten av Mai. Takk på forhånd =) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Når kan vi vanlige dødelige kjøpe LASER IIs? Lenke til kommentar
QuaresmaPower Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hva bør jeg kjøpe Vapor IV eller adiPURE?noen som har noen meninger om det? AdiPure Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Når kan vi vanlige dødelige kjøpe LASER IIs? For lenge siden. http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Power Heisann alle godtfolk! Er på tide med nye fotball-sko nå her i gården. Det jeg lurte på er hvilken internett side dere vil anbefale til og kjøpe ifra? Pris, Leveringstid & generelt .. Har som regel handlet i England, men ettersom jeg ikke får fatt i noe der ifra før slutten av Mai. Takk på forhånd =) Spørs litt på hvilke sko du skal ha. Hvis du skal ha de røde Vapor IV burde du kjøpe fra ManUtd.com Unisport.dk har også bra alternativer Endret 7. april 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
ole95 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 I dag snakket jeg med en selger på en sportsforetning og han sa at vapor ble ødelagt etter 3-4 gangers bruk på kunstgress, kan dette stemme? Dette stemmer ikke. Jeg kjøpte Vapor 3 i sommer og brukt de nesten bare på kuntgress, mine er ikke ødelagt. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Heisann alle godtfolk! Er på tide med nye fotball-sko nå her i gården. Det jeg lurte på er hvilken internett side dere vil anbefale til og kjøpe ifra? Pris, Leveringstid & generelt .. Har som regel handlet i England, men ettersom jeg ikke får fatt i noe der ifra før slutten av Mai. Takk på forhånd =) Jeg vil anbefale fotballsko.no. Skoene der koster litt meir enn på Unisport.dk,Man Utd sider osv(bare snakk om noen hundrelapper) . ,men leveringstida er 3-4 dager ,bestilte Vapor 4 der og er veldig fornøyd med dem Endret 7. april 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
andjim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei. Jeg tenkte å kjøpe nye fotballsko til kunstgress, så lurer jeg på hvilke jeg bør kjøpe. Liker nike, så da har jeg sett litt på disse: air zoom control II http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/fo...p;tid=&nav= og steam aero http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/pr....aspx?pid=40881 den siste skoen har jeg egentlig ikke hørt noe om, så det hadde vært kjekt om noen ga meg noe input om den. og ellers også hva dere ville anbefalt å kjøpe, og om det evt er noen andre sko jeg burde sjekke ut... jeg er en spiller som er relativt hurtig og teknisk, så derfor bør skoen passe til de formålene. til gressko har jeg mercurial vapor, som jeg liker godt... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis du skulle kjøpt noen av de typene, ville jeg kjøpt Steam Aero. Det er altfor små "knotter" på de første skoene, så de passer ikke. Men, Laser er et godt alternativ til kunstgressko. De har knotter som passer til "alle" formål, og veldig bra å spille med. Kikk innom unisport.dk, de har tilbud på Laser nå. Lenke til kommentar
andjim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ja, kan være det er litt små knotter på de... det samme gjelder vel da disse, som jeg syns så ganske stilige ut: http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...RAND=9&SS=1 eneste som er litt "problem" er at jeg trener mest på vanlig kunstgress, mens de fleste kampene går på gammelt kunstgress, sånn kort, hardt, med sand og slikt i... passer da laser til dette også da evt? takker for hurtig svar forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå