Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ut som han brukte de Supremacy skoene mot Boro i dag òg, er ikke det litt merkelig?!

brukte han ikke laser 2?

han brukte Laser II, i svart.

ja, det så jo veldig sånn ut, hadde vært veldig rart hvis han hadde gått tilbake til supremacy nå :hrm:

Lenke til kommentar

Han brukte disse; Laser II.

sv5hub.jpg

Han brukte ikke Supermacy, bare let etter bilder du.

Noen må komme til bunns i dette. Shoo?

Hvis du i det hele tatt vil protestere.

80541404.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193CE41B024AE96D64D2C4CC19D2B2D963AE30A760B0D811297

Hilsen taperen som ikke vet en dritt om fotball sko.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Han brukte disse. Han brukte ikke Supermacy, bare let etter bilder du.

Noen må komme til bunns i dette. Shoo?

Hvis du i det hele tatt vil protestere.

80541404.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193CE41B024AE96D64D2C4CC19D2B2D963AE30A760B0D811297

Hilsen taperen som ikke vet en dritt om fotball sko.

Sorry, jeg har misforstått litt. :p Trodde vi snakke om det bildet av rooney på forrige side... Har ikke sett bildet av rooney i boro-kampen før nå. Ser jo at det er laser II.

Lenke til kommentar

Bestilte Nike Mercurial Vapor 4 FG Aero Orange på www.fotballsko.no onsdag kveld. Fikk dem allerede lørdag morgen, veldig fornøyd med rask levering, hadde ikke forventet dem så fort i det hele tatt. (Bor 20 min fra Oslo, og skoa blir sendt fra Trondheim).

Synes skoene er veldig mye bedre enn de forrige versjonene av vapor..

Lenke til kommentar
Bestilte Nike Mercurial Vapor 4 FG Aero Orange på www.fotballsko.no onsdag kveld. Fikk dem allerede lørdag morgen, veldig fornøyd med rask levering, hadde ikke forventet dem så fort i det hele tatt. (Bor 20 min fra Oslo, og skoa blir sendt fra Trondheim).

Synes skoene er veldig mye bedre enn de forrige versjonene av vapor..

Klar over at du kunne spart noen hundrelapper ved å f.eks bestille dem fra www.unisport.dk, eller manutd.com? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...