Rexbatov Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fabregas i Air Legend II Customs: Ilsinho i hvite/blåe Vapor IV's: The Walcott's customs sko: Endret 5. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I dag snakket jeg med en selger på en sportsforetning og han sa at vapor ble ødelagt etter 3-4 gangers bruk på kunstgress, kan dette stemme? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I dag snakket jeg med en selger på en sportsforetning og han sa at vapor ble ødelagt etter 3-4 gangers bruk på kunstgress, kan dette stemme? Bullshit. Er du virkelig uheldig ryker kanskje sålen etter et par måneder, men det skal virkelig ikke være noe problem med mindre du driver med ting som ikke hører hjemme noenplass. Vanlig fotballspilling har aldri vært noe problem for meg, når jeg bruker vapor. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I dag snakket jeg med en selger på en sportsforetning og han sa at vapor ble ødelagt etter 3-4 gangers bruk på kunstgress, kan dette stemme? Aldri skjedd med mine, og jeg har 4 Nike MV3 som jeg har byttet på innimellom. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fabregas brukte de i kampen istad:) han brukte de sikkert pga at nike hadde nike id reklame rundt banen. Endret 5. april 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvor designer man dei der skoa ? NikeID er de berre talaria og tiempo Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvor designer man dei der skoa ? NikeID er de berre talaria og tiempo jeg mente de skoa Fabregas brukte, de røde tiempo skoa:) jeg kan godt ta vekk de nederste bildene så det blir lettere å se:) Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 sry,jeg mente Walcott skoa Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hvor designer man dei der skoa ? NikeID er de berre talaria og tiempo Det er sånn spesiell NikeID, bare for stjernene; Nikestudio. Ellers kommer det snart nye sko. De blåe Vaporene ser veldig fete ut! http://www.niketeam.com/v2/new/PDF/SP09_4_SOCCER.pdf Endret 5. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Noen som vet noe om når Vapor IV kommer i blå? Endret 6. april 2008 av VaporIV Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet noe om når Vapor IV kommer i blå? Kjøpte meg adiPURE på fredag og brukte de første gang i turnering i går. Virkelig herlige sko! Fantastisk komfort og herlige å skyte med! Ble dessverre skadet i andre kampen, så det ødela mye av turneringen. Men det ble sølv likevel. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kva sko bruker Rooney her? Trudde han var frelst på Laser's? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nike Total 90 Supremacy, forgjengeren til Laser. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet noe om når Vapor IV kommer i blå? De er ventet til å komme rundt September dessverre... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet noe om når Vapor IV kommer i blå? De er ventet til å komme rundt September dessverre... hvor er det du får tak i alle bildene og sånn a? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så ut som han brukte de Supremacy skoene mot Boro i dag òg, er ikke det litt merkelig?! Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så ut som han brukte de Supremacy skoene mot Boro i dag òg, er ikke det litt merkelig?! brukte han ikke laser 2? Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei,det var nok supremacy. Laser 2 har nesten samme utsene som Laser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå