Rabster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hvor det er billigst å bestille Vapor SL (helst rød) og når disse eventuelt kommer til Norge? Det billigste jeg har sett var faktisk her: http://store.manutd.com/stores/manutd/prod...=5488&tid=0 Vet ikke når de kommer til Norge, men kan tenke meg i begynnelsen/midten av mai. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Noen som vet hvor det er billigst å bestille Vapor SL (helst rød) og når disse eventuelt kommer til Norge? Det billigste jeg har sett var faktisk her: http://store.manutd.com/stores/manutd/prod...=5488&tid=0 Vet ikke når de kommer til Norge, men kan tenke meg i begynnelsen/midten av mai. Ifølge Torshovklubb, får de dem i løpet av måneden, men jeg tror det er Nike MV4 de mente, og ikke SL. Bestilte Nike MV4 (de rød) fra store.manutd.com og kan anbefale dem på det varmeste. Rask levering! Endret 3. april 2008 av The1 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hmm... var det kanskje galt av meg å ikke ta SL når jeg kunne? Tok MV4 da de passet meg bedre enn SL samt at man var mer komfortabel i MV4 enn SL... Jeg fikk mine MV4 fra England. Betalte kun fortolling på 200kr. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hmm... var det kanskje galt av meg å ikke ta SL når jeg kunne? Tok MV4 da de passet meg bedre enn SL samt at man var mer komfortabel i MV4 enn SL... Jeg fikk mine MV4 fra England. Betalte kun fortolling på 200kr. Hvor bestilte du dine fra og hvor mye kostet de? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Importør. Usikker på hvor skoene opprinnelig blir sendt fra, men de blir sendt enten fra Italia, Nederland, Frankrike eller England. Skoene har pris på $159 USD (inkl. $10 for frakt) + 200kr fortolling (også kan man jo være så heldig å slippe det, så da er det bare sko+frakt man betaler for). Det var altså 200kr jeg betalte for skoene. Det samme blir vel å skje med de hvite SL-skoene når de kommer... Ventetiden var dog på ca. 3 uker, så det tar sin tid... Uansett, er noen svært billige sko + man får skoene et par uker før de ankommer for forhåndsbestilling her i Norge. Nå skal jeg derimot reise til Oslo i et par dager, så jeg skal se om jeg får tatt meg en tur innom Torshovklubb og XXL Sport for å sjekke utvalget og sånt. Noen som vet hvordan man kommer seg til Torshovklubb fra Karl Johan da? Når man kommer tilbaks, så har man helt sikkert noe interessant å fortelle folket... Skal nemlig også ta en titt på 2009-modellene som jo blir presentert enten i mai eller juni (ihvertfall Nike sine). Skal også se om jeg finner meg digitalkamera så jeg kan få tatt noen bilder (hvis jeg får lov da, selvfølgelig...) God helg, folket! Endret 4. april 2008 av Shoo Lenke til kommentar
CR7 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 På torshov sa dem at dem regna med forsinkelser fra Nike. Så det blir vel slutten av april eller mai for de røde Mercurial :o Må visst skynd mæ å bestille fra England. Blir jo utsolgt når alle dokker ska bestille Lenke til kommentar
CR7 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har fått tatt ett par bilder av dem nå, slenger dem opp her: aaah, dem e så deilig Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen som har nokke bra pusse fotballsko middel ? Har spelt ein del på kunstgress med MV4 skoa mine ? Noen tips for å få vekk det svarte ?? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Negllakkfjerner uten aceton fjerner svarte merker. Men det kan også fjerne fargen på skoa hvis du pusser for hardt... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Sånn da har jeg bestilt vapor IV, fra unisport. gleder meg til og få dem:D Endret 4. april 2008 av F.torres Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken farge har du bestilt de i? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvilken farge har du bestilt de i? jeg bestilte dem i rød, noen som hvet ca hvor lang tid det tar før jeg får de? Endret 4. april 2008 av F.torres Lenke til kommentar
jocor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei! Vurderer og kjøpe vapor på finn.no Er det noen som har noen erfaringer og dele? Om hva jeg burde kjøp og hvrdan måtte jeg skal få dem Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Importør. Usikker på hvor skoene opprinnelig blir sendt fra, men de blir sendt enten fra Italia, Nederland, Frankrike eller England. Skoene har pris på $159 USD (inkl. $10 for frakt) + 200kr fortolling (også kan man jo være så heldig å slippe det, så da er det bare sko+frakt man betaler for). Det var altså 200kr jeg betalte for skoene. Det samme blir vel å skje med de hvite SL-skoene når de kommer... Ventetiden var dog på ca. 3 uker, så det tar sin tid... Uansett, er noen svært billige sko + man får skoene et par uker før de ankommer for forhåndsbestilling her i Norge. Nå skal jeg derimot reise til Oslo i et par dager, så jeg skal se om jeg får tatt meg en tur innom Torshovklubb og XXL Sport for å sjekke utvalget og sånt. Noen som vet hvordan man kommer seg til Torshovklubb fra Karl Johan da? Når man kommer tilbaks, så har man helt sikkert noe interessant å fortelle folket... Skal nemlig også ta en titt på 2009-modellene som jo blir presentert enten i mai eller juni (ihvertfall Nike sine). Skal også se om jeg finner meg digitalkamera så jeg kan få tatt noen bilder (hvis jeg får lov da, selvfølgelig...) God helg, folket! Spørs fra hvor på karl johan. Hvis du er ved slottet er det bare å gå bort til trikkestasjonen på vei mot nationaltheateret, for så å ta trikken mot grefsen (husker ikke hvilket nummer). Du hopper av øverst i vogts gate/sandakerveien Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilken farge har du bestilt de i? jeg bestilte dem i rød, noen som hvet ca hvor lang tid det tar før jeg får de? Fikk en mail for noen dager siden, hvor de sa at det tok rundt 5-10 dager Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja jøss... Dessverre er det ikke det, jeg likte drakta godt. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vertfall kule Vapor 4 sko på han der..skulle ikkje den fargen komme ut i juni eller noe ? grønn altså ? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Drakta ligner litt på CL trøyen til Liverpool, bare at den er rød istedet for svart... Endret 5. april 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå