Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

OFF-TOPIC:

 

Hoho, se på Materazzi :p Digger kisen der, nice tacklinger all the time.

.

ON TOPIC:

 

Så lenge skoa er SVARTE og Adidas, Nike eller Puma går det bra.

 

Må nå bare si at det er jo bare å se på avataren og alderen din, så det kommer ikke som noe bombe at du mener det... Hadde det vært Fabregas i samme situasjon som Torres, så hadde du ikke nevnt et pip, men ja, siden situasjonen var slik den var, så får du vel mene hva du vil. Men nå holder vi oss til trådets tema heller.

 

Jeg sier det IGJEN (og igjen, og igjen...): Det er SMAK OG BEHAG når det kommer til skoets utseende! Hvorfor i all verden tror du at det kommer så mange typer fotballsko da, hmm? Men ja, det er mange som liker "good old classic", men det er mange som liker det mer moderne. Enkelt og greit.

 

Mr.SS, Torres brukte de vel allerede for en uke siden, mener jeg å huske... Da på trening... Men ja, det er nok første kamp hvor han har de skoene.

 

Ja, jeg sa at jeg liker svarte sko fra nike, adidas eller puma... hva trodde du egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann : )

Ser Shoo har litt peilig på sko her og at du har lakt inn noen teser, lurte på hvordan T90 Laser I er og spille i. vuderer den nå som jeg trenger nye sko, de forrige predatorene har blitt slitt godt nå. Så da tenkte jeg skulle prøve noe nytt, hadde vært greit og vist litt om de.

Ser det er blitt skrevet om alt her, men det er jo nesten hundre sider, orker ikke bla gjennom alle for å finne den ene siden, derfor spør jeg på nytt : )

 

Og hvordan er det med bestilling fra PDS? Så de fleste hadde sluppet unna toll her, er det alltid sånn? eller er det en risk og ta?

Lenke til kommentar
Heisann : )

Ser Shoo har litt peilig på sko her og at du har lakt inn noen teser, lurte på hvordan T90 Laser I er og spille i. vuderer den nå som jeg trenger nye sko, de forrige predatorene har blitt slitt godt nå. Så da tenkte jeg skulle prøve noe nytt, hadde vært greit og vist litt om de.

Ser det er blitt skrevet om alt her, men det er jo nesten hundre sider, orker ikke bla gjennom alle for å finne den ene siden, derfor spør jeg på nytt : )

 

Og hvordan er det med bestilling fra PDS? Så de fleste hadde sluppet unna toll her, er det alltid sånn? eller er det en risk og ta?

 

 

Jeg bestilte sko fra PDS i fjor sommer. Leveringstiden var vel en 10 dager (husker ikke helt nøyaktig). Måtte også betale toll (husker ikke helt hvor mye der heller, hehe :p ). Men man kan jo være heldig å unngå toll, da...

Lenke til kommentar
Heisann : )

Ser Shoo har litt peilig på sko her og at du har lakt inn noen teser, lurte på hvordan T90 Laser I er og spille i. vuderer den nå som jeg trenger nye sko, de forrige predatorene har blitt slitt godt nå. Så da tenkte jeg skulle prøve noe nytt, hadde vært greit og vist litt om de.

Ser det er blitt skrevet om alt her, men det er jo nesten hundre sider, orker ikke bla gjennom alle for å finne den ene siden, derfor spør jeg på nytt : )

 

Og hvordan er det med bestilling fra PDS? Så de fleste hadde sluppet unna toll her, er det alltid sånn? eller er det en risk og ta?

 

Har du prøvd noen tidligere T90's da? Jeg syns at Preds kan være noe mer komfortable å løpe rundt i, men Laser sitter bedre for meg, syns jeg. Jeg skal ærlig innrømme at det er herligere å skyte med Lasers enn med Preds, selv om begge to er noen skytegode sko. Når jeg nevnte at Preds er noe mer behagelig, så mente jeg i første stund, men jeg syns at Laser er mer behagelig over lengre tid. Vil anbefale deg å gå for Laser II uten K-skinn, faktisk. Greit at k-skinn former seg best mulig etter føttene med litt fuktighet, men de vanligste Laserne varer et par hakk lengre.

 

Heh. Nå kan det virke som om jeg skriver en hel del bullshit, men jeg tar bare ut av egne erfaringer og det jeg har hørt av andre. Både Laser og Preds er gode sko, og personlig så mener jeg at Laser + Vapors er Nike sine "dårligste" fotballsko når det kommer til stabilitet, komfort og ytelse, spesielt i forhold til prisen på skoene. ALII er de billigste skoene til Nike, etterfulgt av Laser og Vapor som de dyreste. Det er faktisk så at flere og flere går for ALII fordi de gir best komfort og ytelse, noe som er målet med AL-skoene. For all del, jeg syns Vapor-skoene er vanvittig lette, men det er ikke sko som jeg anbefaler til de aller fleste. Laser er forholdsvis ganske så nye sko som Nike har å by på, men jeg ser på de som det mest generelle merket Nike har å by på pr. i dag, selv om Air Legend fremdeles ligger foran de. Laser passer de fleste og en hver spillertype. Dette er noe jeg mener basert på noen nylige erfaringer. Når jeg nevnte Laser som dårlige sko, så mente jeg bare i forhold til den prisen som er på skoene.

 

Har du vurdert å teste ut Air Legend II da, hmm? Men ja, Laser er et godt valg for det, selv om det kan være mange som er i tvil på de skoene... Har enda ikke prøvd Laser II, så jeg vet ikke hvordan de er i forhold til I'ern, men det får jeg vel finne ut om ikke SÅ mange uker...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Takk for svar, tror jeg går for laser. De må prøves en gang uansett.

 

Har slitt ut to predator på under et år, er vell mest fordi jeg spiller mest på kunstgress så skinnet sliter veldig godt der. Har hatt noen kompiser som har hatt ALII, de er veldig fornøyd med skoen, men når vi spiller kunstgrass så sliter skinnet veldig. Hadde et par vapor III for ei god stund tilbake, de holdt seg mye bedre på kunstgresset enn preds og andre skinn sko gjør. Har også hørt at laser holder seg litt bedre der.

 

Har også hørt folk anbefaler Team Mundial, men jeg er ikke noen stor fan av de små knottene, vet ikke hva som gjør det. Men føler ikke det blir det samme med de skoene der. Har du noen erfaringer med de?

Lenke til kommentar

Mundial er gode sko de, men anbefaler deg til å prøve ut Laserne, så ser du om det er noe for deg. Visste ikke at du spiller på kunstgress, så ja, da anbefaler jeg i alle fall å prøve ut Laser med sine AZ-teknologi. Tror det vil fungere bra for deg der. :thumbup: Skal selv teste ut Laser II om ikke så lenge, og jeg har stor tro på at jeg vil gå til anskaffelse av et par av de... Og ja, TMF varer lenger enn K-skinn. Så skal du først prøve sko, så er nok Laser og Vapor et godt valg.

Lenke til kommentar
Shoo: Tror ikke det blir toll denne gangen gitt :)

 

Pakken er sendt videre fra omdelingssenteret, sist gang ble den stoppet FØR det, og da fikk jeg toll. Men får håpe det ligger noen rykende nye adiPure shoe`s på postkontoret i morgen :)

 

Ah. Nice. Fikk selv et par ferske Air Force 1 XXV-joggesko i går, og jeg slapp å betale toll på de.

 

Når du får prøvd ut de adiPUREs et par ganger, så kom med hva du syns om de.

Lenke til kommentar

Kjøpte adipure da jeg var i københavn. Sykt chille sko!! :thumbup: De sitter bra på foten, forholdsvis lette, bra touch på ballen. Samtidig holder føttene seg varme, i motsetning til noen andre sko (noen vapor). Har ikke fått gnagsår enda, noe som også er positivt. Et annet pluss er at de ikke er så veldig dyre :p

 

Kan virkelig anbefales!!

Lenke til kommentar
Mundial er gode sko de, men anbefaler deg til å prøve ut Laserne, så ser du om det er noe for deg. Visste ikke at du spiller på kunstgress, så ja, da anbefaler jeg i alle fall å prøve ut Laser med sine AZ-teknologi. Tror det vil fungere bra for deg der. :thumbup: Skal selv teste ut Laser II om ikke så lenge, og jeg har stor tro på at jeg vil gå til anskaffelse av et par av de... Og ja, TMF varer lenger enn K-skinn. Så skal du først prøve sko, så er nok Laser og Vapor et godt valg.

 

Hørtes bra ut, da går jeg for laser : )) må bare prøve str så er de så godt som bestilt : )) eneste problemet er at her jeg bor er det ingen butikker som har skikkelige sko, bare obsen som har preda. ingen sports butikker eller noe som har skikkelige sko :) så hvordan er de i str? store? små?

Lenke til kommentar
Det som er dumt med hvite sko er at de alltid blir så fort skitne og får fort merker. Det som er bra med dem, er at de ser nydelige ut :p

 

 

Ja, hvert fall de med k-skinn. Skoa blir slitt foran på tuppen og mister farge (blir svart/grå), men dette kan jo forhindres med beskyttelseslim. Når sant skal sies så er adipure-skoa mine hvite, hvit er jo veldig tøft, da...hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...