Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som ahr bestillt fotballsko på fotballsko.no ?

Hvor lang tid tok leveringstida ? ;)

 

Jeg har bestilt! Bestilte Puma V1.06 i fjor. Tok ca 3 dager fra jeg bestilte til jeg var ute og spilte med dem her hjemme. (Tromsø) :thumbup:

 

 

Jeg bestilte et par nike legend sko med R10. Kom etter ca 3-4 dager, bor i lofoten så :)

Men skoene er jeg minder fornøyd med, liker overhode ikke sålen som ligger i skoen. Den irriterer meg grense løst!

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar
Hvis du snakker om Vapor IV så er de faktisk større. De er bredere ved tær-område. (fra midterste del av foten)

 

Jeg anbefaler deg å kjøpe en halv størrelse mindre enn Vapor III

 

Jeg har Nike MV3 og bruker str.41 og syns at de passer meg perfekt. Skal snart kjøpe MV4 (de rød :D ), men er det slik at jeg "må" kjøpe en halv størrelse mindre for at de skal passe ordentlig nå?

Lenke til kommentar
Hvis du snakker om Vapor IV så er de faktisk større. De er bredere ved tær-område. (fra midterste del av foten)

 

Jeg anbefaler deg å kjøpe en halv størrelse mindre enn Vapor III

 

Jeg har Nike MV3 og bruker str.41 og syns at de passer meg perfekt. Skal snart kjøpe MV4 (de rød :D ), men er det slik at jeg "må" kjøpe en halv størrelse mindre for at de skal passe ordentlig nå?

 

det er vel ingen som vet helt cirka, jeg tror ikke skoene har blitt noe større i lengden, bare i bredden, men jeg vet ikke.

du bør ihverfall prøve de i butikk først.

Lenke til kommentar
Hvis du snakker om Vapor IV så er de faktisk større. De er bredere ved tær-område. (fra midterste del av foten)

 

Jeg anbefaler deg å kjøpe en halv størrelse mindre enn Vapor III

 

Jeg har Nike MV3 og bruker str.41 og syns at de passer meg perfekt. Skal snart kjøpe MV4 (de rød :D ), men er det slik at jeg "må" kjøpe en halv størrelse mindre for at de skal passe ordentlig nå?

 

det er vel ingen som vet helt cirka, jeg tror ikke skoene har blitt noe større i lengden, bare i bredden, men jeg vet ikke.

du bør ihverfall prøve de i butikk først.

 

Det var jo det da, var innom torshovklubb før påsken for å prøve MV4 i str 41, men de var utsolgt. Får vel vente litt jeg da.

Lenke til kommentar
Hvis du snakker om Vapor IV så er de faktisk større. De er bredere ved tær-område. (fra midterste del av foten)

 

Jeg anbefaler deg å kjøpe en halv størrelse mindre enn Vapor III

 

Jeg har Nike MV3 og bruker str.41 og syns at de passer meg perfekt. Skal snart kjøpe MV4 (de rød :D ), men er det slik at jeg "må" kjøpe en halv størrelse mindre for at de skal passe ordentlig nå?

 

det er vel ingen som vet helt cirka, jeg tror ikke skoene har blitt noe større i lengden, bare i bredden, men jeg vet ikke.

du bør ihverfall prøve de i butikk først.

 

Det var jo det da, var innom torshovklubb før påsken for å prøve MV4 i str 41, men de var utsolgt. Får vel vente litt jeg da.

Jeg har de hvite/sølv Vapor III i str. 44, men i Vapor IV passet jeg dem helt nedi 42 1/2!

Lenke til kommentar

La merke til at det var en del spillere som promoterte med Laser II i gårsdagens landskamper... Rooney (såklart) og Gallas for å nevne to...

 

Og som jeg nevnte for en stund siden, så har nå Becks tatt Adidas PS gold i bruk, noe man også kunne se i går.

 

Blax, kanskje det blir toll på de..?

 

Noen som har tenkt til å bestille Laser II i nærmeste fremtid da? Jeg skal selv prøve både Laser II-K og Laser II i begynnelsen av april. Frister å skaffe seg de hvit/rød LII-skoene da...

Lenke til kommentar

Aleksander. Vi har fått det for oss at du allerede er en liten barnslig arsenal supporter som ønsker alvorlige skader mot alle rivaler. Mange av oss holder oss for gode til slik, og frydet oss aldeles ikke når Eduardo ble alvorlig skadet, tvert i mot. Du bør holde slike meninger som du ytrer for deg selv.

Lenke til kommentar
OFF-TOPIC:

 

Hoho, se på Materazzi :p Digger kisen der, nice tacklinger all the time.

.

ON TOPIC:

 

Så lenge skoa er SVARTE og Adidas, Nike eller Puma går det bra.

 

EDIT: Jay kom meg i forkjøpet her. Nå holder vi oss til trådets tema heller!

 

Jeg sier det IGJEN (og igjen, og igjen...): Det er SMAK OG BEHAG når det kommer til skoets utseende! Hvorfor i all verden tror du at det kommer så mange typer fotballsko da, hmm? Men ja, det er mange som liker "good old classic", men det er mange som liker det mer moderne. Enkelt og greit.

 

Mr.SS, Torres brukte de vel allerede for en uke siden, mener jeg å huske... Da på trening... Men ja, det er nok første kamp hvor han har de skoene.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...