Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fann ikkje frå dagens kamp, men frå kampen mot Boro.

 

80262252.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1933B836CAF14D5D5C81B154C0617DF1F38E30A760B0D811297

 

Nokon som veit kva størrelse Diaby bruker? Virker som han har gigaføtter!

 

jeg var inne på en side en gang hvor jeg fant mange sko størrelser, men jeg finner den ikke. Husker ihverfall at Zidan bruker 9.5 UK og Xavi bruker 6.5 UK eller noe. Har ikke sett på føttene til Diaby, men en som må ha en stor str er Patrice Evra.

Lenke til kommentar

En liten ting å merke seg der, ja... Diaby har store føtter, men allikevel bruker han MV4... Noe som igjen fører til om han virkelig HAR så store føtter som man tror. Ser nå normalt ut til hans størrelse å være, syns nå jeg.

 

Theo Walcott brukte en versjon av MV SL-skoene som lett kan minne en om de røde/hvite MV3-skoene. Så istedenfor de originale MV SL rød/gull/svart (som er på bildet Ed Hunter fant), så har han altså de skoene i fargen rød/hvit/hvit. For de av dere som var litt kjappe i øyekroken, så kunne man se at det var SL-sko siden swooshen, undersiden OG hele hælkappen var hvit, imens hovedfargen på skoen var altså rød.

 

Her kan dere såvidt se skoene han brukte:

vapor-redwhite.jpg

 

For de av dere som ikke har fått det med seg enda:

talaria-blackblue.jpg

talaria-blackblue2.jpg

 

Nye Talaria...

 

Ser at det kommer mange interessante design til MV4... Ser frem til flere jeg! Også ser jeg frem mot LaserII som kommer nå snart. Rooney har allerede vist seg i de første LaserII-skoene... Blir spennende når Torres, Diego og resten av T90-gjengen følger etter.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Toppskoa til Asics da (Asics Lethal Tigreor)? Jeg fikk dem nå nettop og den sitter som støpt på foten=) Jeg hadde lyst på en sko som ikke så mange har, men risikoen var jo der pga at Asics er vel ikke like etablert innenfor fotballsko som blant annet Nike, Adidas, Puma osv. Men så langt så har jeg bare positive ting og si om dem. Fantastisk design med lekert hælkappe. Ps: De er superlette i tillegg, 245g. Det vil si at de er lettere enn blant annet Nike Mercurial Vapor 4 som veier 275 ifølge Prodirectsoccer.com (ikke SL modellen vel å merke)

 

 

post-155176-1206354277_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du kom meg i forkjøpet der Shoo. Uansett, her er de på amazon.com: Mercurial Vapor III SG

 

Edit: Og hvorfor er noen MV IV Black/Vivid Blue rosa på innsiden? De fleste bilder jeg har sett så er det gult, hvorfor er det forskjell på dette?

f27f_1.JPG

 

Edit2: Jeg har også sett de samme skoene med svart der hvor det er blått på innsiden, er dette fake, eller finnes det flere varianter? Synes det ville vært litt merkelig av Nike, men man vet jo aldri.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Er ny her, men har kikket litt i traaden og det virker som endel dere har godt peiling paa fotballsko.

 

Har et par Nike AZTIII innendoerssko, og likte de veldig godt, saa naa vil jeg gaa fra Adidas til Nike. (Er litt lei Adidas, pleid og ha preds)

 

Jeg har problemer med og se noen god forskjell paa disse, og lurte paa om noen kunne forklare dette evnt anbefale noen av de:

 

Nike Tiempo Ronaldinho FG:

http://www.torshovklubb.no/design02/detail...99&dept=203

 

Nike Air Legend 2 FG:

http://www.torshovklubb.no/design02/detail...12&dept=203

 

Nike Air Zoom Supremacy FG(disse har jeg mest lyst paa):

http://www.torshovklubb.no/design02/detail...58&dept=203

 

Nike Air Zoom Total 90-3 fg:

http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...03&farge=-1

 

Videre saa lurer jeg paa dette med stoerrelser. De Nike innendoers skoa jeg har naa er 44, er akkurat for store. I joggesko har jeg Nike i 43, er akkurat for smaa. Virker ikke ut som om de finnes i halve stoerrelser, saa vil fotballskoene utvide seg etterhvert? Vet at noen gjoer det i bredden, men i lengden?

 

Tejiin: Er det like bra som Kskinn? Er overflaten slik at man ikke "ruller" ballen av foten, noe som resulterer i fryktelig lei ytterskru? Slik er nemlig de inndoers skoa jeg har naa.

 

Siste spoersmaal (jeg lover, hehe):

Jeg har alternativ i andre Nike sko ogsaa, da i MV serien. Har ikke raad til toppmodellen, saa er Talaria noe tess? Eller boer jeg kanskje kjoper MVIII?

 

Haaper det ikke ble for mange spoersmaal :)

 

Mvh

 

Bjoern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...