Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom ikke laser på høsten a?

 

Jo. Rooney brukte promoskoene under VM.

 

Noen som har noen ekstremt gode sko til under 1000 lappen som nye eller, må ha nytt utstyr til sesongen

 

Hva slags sko? Du gir ikke mye detaljer rundt hva slags sko du er på utkikk etter... Skal du ha gressbanesko eller kunstgress? Har du "normale" eller vide/brede føtter/vrist? Altså, har du problemer med å bruke din størrelse sko?

Lenke til kommentar

Kommer an på. Men ja, jeg betaler langt mindre enn hva man får de i butikkene. Kan ta MV4 som eksempel. Her i Norge koster de vel omtrent 15-1600,- i butikken, men jeg får de for mindre enn 1600... kanskje ikke så mye mindre, men et par hundringser da! Kan variere fra 1000 til 1200. Mine egne Vapors betaler jeg ingenting for, i alle fall ikke promomodeller.

Lenke til kommentar
Kommer an på. Men ja, jeg betaler langt mindre enn hva man får de i butikkene. Kan ta MV4 som eksempel. Her i Norge koster de vel omtrent 15-1600,- i butikken, men jeg får de for mindre enn 1600... kanskje ikke så mye mindre, men et par hundringser da! Kan variere fra 1000 til 1200. Mine egne Vapors betaler jeg ingenting for, i alle fall ikke promomodeller.

 

kjenner du noen som driver med sko da eller? eller bare bestiller du?

Lenke til kommentar
Jeg har nok ikke fått dette med meg :S

 

Hvorfor får du promomodeller og vapor gratis etc?

Er det mulig for meg å kunne bli sånn tester?

 

Ok... tok i litt for hardt der... Jeg må jo selvfølgelig betale for noen sko selv, men det hender at jeg får tilsendt ønsket sko uten å måtte punge ut for det, men det er ikke noe som skjer hver måned, for å si det sånn.

 

Er ikke mulig å bli tester sånn uten videre, nei. Kanskje hvis du kjenner relevante personer så kan du jo være "heldig" nok å bli en tester. Hva som kreves nøyaktig, er for mye å gå innpå... Jeg er jo forsåvidt ikke en tester selv, men ja, jeg får da prøvd enkelte sko nå og da.

Lenke til kommentar
Der kom meldingen jeg IKKE skulle ha..

'

" Frataget til toldbehandling "

 

fra unisport.dk ;/

 

Auda. Kjipern. Erfart det der selv når det kommer til Unisport...

 

Bruker Ruud Van Nistelrooy Air Legend 2?

 

Shoo du forsvant jo.

 

Han bruker ALII, ja. Bare se på hælkappen. Og selvfølgelig personalized ALII da...

 

Er her jeg, men det er påske... :thumbup:

 

Niks, er ikke samlingen min det der. Jeg bruker ikke Puma og Talarias. Hehe.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Babel med svarte Vapor's idag, med blå swoosh.

 

Gammelt nytt. Han løpte med de MV4-skoene allerede i kampen mot M'boro (12.januar i år). Men ja, han har gått tilbake til de svarte/blå MV4-skoene. Han brukte rød/gull SL-skoene for litt siden da...

 

De bestilte jeg i går faktisk, håper virkelig de er verdt pengene.

 

Joda... De er nok det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...