Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No way om han slepper unna tollen, skal ikkje skje med unntak om at Unisport.dk er litt ekstra "hyggelige"..

 

jeg og broren min bestilte to fulle united draktsett, det ble stoppa og vi måtte betale ca 900 i toll. da vi åpnet pakka manglet det trykk så vi måtte betale ca 100kr for å sende tilbake. så det kosta ca 1400kr pr sett.

Lenke til kommentar
Fikk dere ikke penger av Unisport for feilen? Ettersom dere evt hadde kjøpt med trykk på, så burde jo de betale noe for dette.

 

Forresten, en venn av meg måtte bare betale for varen + 50 kr frakt. Det var for et treningssett.

 

de betalte bare for å sende det tilbake fra danmark.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe nye sko i løpet av mars/april, og akkurat nå ligger jeg ann til å kjøpe disse. Noen som har erfaring med disse? Spiller sentral midtbane, og har hørt fra andre at de er veldig gode til skudd, pasninger osv..

 

Tror nok at det vil være en bra investering for deg det der. Må igjen nevnes at det er ikke selve skoene som gir evnene, men spilleren selv... Ja, jeg bare måtte si det. Men ja, Preds er tilpasset for de spilleområdene, så absolutt. Men in the end, så er det jo hvordan skoen sitter på føttene og sånt som betyr noe. De er noen veldig gode sko, så om du får prøvd de, så er det enda bedre. Det som også er kjekt med disse skoene, er at de finnes i wide-størrelse. Det betyr at hvis du har litt vide føtter, så finnes det Preds som er tilpasset for slike føtter.

 

Anbefaler alltid at man prøver ut skoene før man kjøper de, men for all del, Preds er nå noen sko man kunne kjøpt uten å frykte noe særlig. Spesielt hvis du ikke har nevneverdige fotplager ellerno.

 

Lykke til.

 

Forresten... Er det bare meg, eller kan man allerede bestille custom-sko hos Adidas?! Synes jeg så en Villa-spiller (husker ikke hvem i farta) med helsvarte Preds. Så veldig nice ut.

 

Oh. Ser ut til at man får prøvd Laser II (hvit/rød) like etter påske. Blir bra nice det, selv om jeg har aldri vært noe fan av de skoene... Men men, aldri si aldri, hmm?

 

Her snakker man nostalgi på høyt nivå:

old_boot2.jpg

 

Unikt, rett og slett.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Ja, jeg har sett dette jeg og. Kanskje de satt ned prisen litt?

 

adiPure: NOK 803,44 ( BILLIG )

Barca treningssett: NOK 773,33 :)

Porto: NOK 96,77

 

Håper INDERLIG at jeg ikke blir stoppet i tollen, da kan det ta 4-5 dager ekstra.

Pakken ble forøvrig videresendt til Norge dagen etter jeg bestilte. Går jo ganske kjappt da :)

Lenke til kommentar

Har sett på et par Vapor IV FG, men får ikke tak i skoene i str. 45 som jeg hadde på mine Vapor II. Det jeg lurer på er om 44,5 vil passe meg, når 45 passet på Vapor II? Både på Vapor III og Vapor IV har vel skoene blitt gjort bredere? Str 45 i Vapor II passer for øvrig helt perfekt til mine ben per dags dato.

 

Og nei, jeg har ikke mulighet til å dra i butikk og prøve skoene.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar
Forresten... Er det bare meg, eller kan man allerede bestille custom-sko hos Adidas?! Synes jeg så en Villa-spiller (husker ikke hvem i farta) med helsvarte Preds. Så veldig nice ut.

 

 

Det stemmer Shoo. http://www.unisport.dk/?page=Nyheder&n...3031&side=0

 

Jævlig kult.

 

 

Oooh! Jeg er jo i Danmark den tia du får gjort det og jo :O

Synd jeg akkurat har kjøpt meg Laser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...