Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første trening med nye Adidas Copa Indoor, stikkord er gnagsår på hel.. Satser på at det går over når skoa blir "gått inn", men faen til plagsomt det er. Var i stuss når eg kjøpte dei, Nike Zoom FS satt kanskje litt bedre på foten, men selgeren meinte Adidas var ein bedre sko... Går sikkert greit etter litt. Ein kamerat som sa eg kunne dusje med skoa på, då former skinnet seg bedre til foten? Gjelder dette innesko?

Lenke til kommentar
Første trening med nye Adidas Copa Indoor, stikkord er gnagsår på hel.. Satser på at det går over når skoa blir "gått inn", men faen til plagsomt det er. Var i stuss når eg kjøpte dei, Nike Zoom FS satt kanskje litt bedre på foten, men selgeren meinte Adidas var ein bedre sko... Går sikkert greit etter litt. Ein kamerat som sa eg kunne dusje med skoa på, då former skinnet seg bedre til foten? Gjelder dette innesko?

 

hvis du får gnagsår bare spill med sånn compid gnagsår plaster eller no. :thumbup:

Lenke til kommentar
Første trening med nye Adidas Copa Indoor, stikkord er gnagsår på hel.. Satser på at det går over når skoa blir "gått inn", men faen til plagsomt det er. Var i stuss når eg kjøpte dei, Nike Zoom FS satt kanskje litt bedre på foten, men selgeren meinte Adidas var ein bedre sko... Går sikkert greit etter litt. Ein kamerat som sa eg kunne dusje med skoa på, då former skinnet seg bedre til foten? Gjelder dette innesko?

 

jeg mener du KLART burde gått for nike zoom fs!

Endret av davidvilla
Lenke til kommentar
Lahm bruker adipure. Bare se her:

Foresten, har noen her inne prøvd F50.8 Tunit? Bortsett fra Shoo.

 

Er det så ille at jeg har prøvd 50.8? Hehe. Vet om få som har prøvd 50.8... Funnet noen flere som har prøvd de, kanskje? Har du lest det jeg syns om skoen(e) da, eller?

 

Ed Hunter, Ville likt å høre hva slags andre sko den selgeren hadde/har å anbefale...

 

Men ja, jeg støtter davidvilla og Chauz i forslagene dems.

Lenke til kommentar
Er det noen som har testet den nye toppmodellen til Umbro?

Det er en limited edition utgave med karbon såler og koster rundt 3000kr

De jeg kikket på var sorte og hvite med et gummibelegg rundt risten.

 

I sommer bestilte jeg ultra sx (svart) fra PDS. Skoene var ganske gode og funket greit på kunstgress. Men et par av lissehullene (hvis det er det det heter, er ikke helt sikker :p ) og noen av skrurillene (på innsiden av skoa) ble ødelagt etter et par måneder. Det er en god sko, men jeg ville heller gått for vapor IV eller sl. Men, men, det er opptil deg å bestemme. He,he. :tease:

Lenke til kommentar

Etter min mening. så er nike zoom fs bedre en copa indoor på alle mulige ting. skoen er mye bedre på foten. den har mye bedre såle. så den sklir ikke så jævlig på en dårlig gymsal. bedre å finte/skyte/trikse med. og det er vell ca. samme pris? zoom fs kan vell også brukes ute på asfalt? fs=freestyle eller? ikke vet jeg. men det er min mening. noen har sikkert andre meninger.

Lenke til kommentar

Meiner at eg blei anbefalt Copa Indoor i denne tråden.. Jaja, kaster ikkje vekk skoa etter ei trening. Størrelsen trur eg er bra, sitter bra på, så for store er dei ikkje (kanskje motsatt?).. Er vel heller ikkje mulig å bytte sko som er brukt? Hatt dei i ei veke no, kjøpt hos Oslo Sportslager.

Lenke til kommentar

Siden spørsmålet mitt druknet litt så spør jeg igjen:

Er det noen som har testet disse:

 

http://www.torshovklubb.no/design02/detail...61&dept=203

 

Har brukt Predator sko de siste årene men er ikke helt fornøyd.

Jeg føler Predator skoene blir for brede for vrista mi så foten er for mye i bevegelse inne i skoen.

Nike virker som et merke som lager smalere sko så jeg har egentlig tenkt å teste en modell fra dem men sp kom jeg over Umbro modellen over å ble meget nysgjerrig.

Så om noen har testet dem så skriv gjerne litt om de

Lenke til kommentar
Siden spørsmålet mitt druknet litt så spør jeg igjen:

Er det noen som har testet disse:

 

http://www.torshovklubb.no/design02/detail...61&dept=203

 

Har brukt Predator sko de siste årene men er ikke helt fornøyd.

Jeg føler Predator skoene blir for brede for vrista mi så foten er for mye i bevegelse inne i skoen.

Nike virker som et merke som lager smalere sko så jeg har egentlig tenkt å teste en modell fra dem men sp kom jeg over Umbro modellen over å ble meget nysgjerrig.

Så om noen har testet dem så skriv gjerne litt om de

 

 

Har allerede gjort det, kanskje ikke så veldig grundig, men, men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...