Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Billigst? I sverige, Nordby-senteret. Der koster de 1200 NOK

 

jeg tviler på at Vapor IV koster 1200kr, sikker på at det ikke var talaria eller vapor III som koster det?

 

Tror nok ikke de koster så lite. Var der i påskeferien og da kostet jo gamle f50.7 1000kr og Predator Absolute 1400 kr. tviler på at nye Vapor 4 koster 1200 kr da. Er nok Talaria eller Vapor 3 som du sier

 

 

Talaria var det hvertfall ikke! Vapor III kostet det ja, og ifølge de som jobbet der skulle skoene (vapor IV) komme om 2 uker (for 3 uker siden), og de skulle koste det samme... Altså 1200 NOK

Lenke til kommentar

Jeg bor i Halden, 5 min fra Nordby, og for de som lurer så har Intersport 30% avslag på alle sko. De skoa de har som er verdt å nevne er Air Legend II, Vapor IV i orange og tiempo ronaldinho. Fra Adidas tror jeg de har f50.8, men er ikke helt sikker.

 

På det nyeste senterbygget litt lenger ned har de Sportshoppen, og der fant jeg Adidas Powerswerve FG til 1400 svenske kr. Det er vel det meste de har på nordby for tiden. Tror de får inn endel nytt nå snart vel og merke.

 

 

Kjøpte meg forresten AdiPURE HG fra oslo sports lager i dag. Kosta meg 950kr og er strålende fornøyd! Gleder meg til trening på torsdag!:)

Lenke til kommentar
På det nyeste senterbygget litt lenger ned har de Sportshoppen, og der fant jeg Adidas Powerswerve FG til 1400 svenske kr. Det er vel det meste de har på nordby for tiden. Tror de får inn endel nytt nå snart vel og merke.

sportshoppen er det den butikken heter ja :)

 

bare hyggelig Danne91 og QuaresmaPower.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
OBS

Brukere som har kjøpt dette produktet mener det er lite i størrelsen. Du bør derfor kjøpe en størrelse større enn normalt.

* Hente fra unisport.dk

 

Det er snakk om adiPure, stemmer dette ?

 

det kan godt hende jeg prøvde adipure i str 44 og de var litt små, jeg bruker til vanlig 44 i Puma, men det kan være litt forskjell i Puma og Adidas da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...