ingveh Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest?7402654[/snapback] De hvite. Helt klart Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 http://www.sportstown24.de/1picebay/sports...4_001/gross.gif funker disse som innesko? Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest? 7402654[/snapback] De røde er fete da, hørte rykter om at loddet i sålen var 60gram tyngre. Altså du får hardere skudd, viss det funker sånn da. De hvite er vel Beckham sine nye. De er fete men hvitt er ikke så praktisk liksom. Jeg hadde nok godt får de røde! vis du bestiller fra prodirectshop, kan du poste den totale prisen her. Jeg hadde likt og sett den totale prisen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Da var de røde kjøpt. Sant som du sier BendikakaQuerck, at det er lagt til 60 gram ekstra. Dette skal hjelpe på skuddet ja, og jeg håper det funker. De hvite er lekre, og satt inn med ekstra stort "skru" område, noe som skulle passe beckham perfekt, men jeg føler at det er nok skruområde på predatorene slik de er til vanlig, så derfor gikk jeg for de røde. Prisen kom totalt på 225£, men dette var inkludert et par Absolute gull/hvit. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 sukk... ingen som vil svare på mine innlegg? Fins det noe keeper-tråd? det jeg lurer på er om det fins keeper hansker som er egnet til innefotball? jeg bruker gress-hansker og de går snart i oppløsning. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nike MVIII Yellow/Green SG, har ikke den blitt produsert? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke noen som vet når produsentene pleier å komme med nye moddeller? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vinteren før sluttspill bruker de å lansere en del, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hvordan sko kommer til neste sesong? har noen no bilder av de? og er det lenge til de kommer Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet noen om det går ann å kjøpe de adidas skoene med gummi "tagger" på sidene av skoen? De finnes i vanlig svart og rødt, og i hvitt. Del Piero brukte de.. Del Piero skoene... Bilde, noen? Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Noen som vet om disse http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...farge=&start=11[/url] er gode å bruke? Er de gode til å skyte med og er komfortable? Gode til å bruke på kunstgress? Endret 25. desember 2006 av Christoffer73 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 får ikke opp noe bilde ass Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Noen som vet om disse http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...farge=&start=11[/url] er gode å bruke? Er de gode til å skyte med og er komfortable? Gode til å bruke på kunstgress? 7571983[/snapback] Får ikke opp noe bilde men går ut i fra at det er den nyeste typen fra nike, de er vedig gode til å skyte med pga sideknyttingen, men ville ikke anbefalt disse på kunstgress pga veldig lange knotter Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med? 7580702[/snapback] adidas absolute predator?`? jeg har de og de er bra har også vapor da! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med? 7580702[/snapback] Helt klart Adidas Predator Absolute. Ikke den minste tvil engang. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med? 7580702[/snapback] Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvilke fotballsko hadde dere valgt hvis dere kunne valgt hva slags sko du ville og skulle bruke dem på kunstgress, men de måtte være gode å skyte med? 7580702[/snapback] Helt klart predator abselut, lodd sålen gjør at de blir sinnsykt gode å skyte med! 7581882[/snapback] helt korekt har de selv og er en drøm og spille med! Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) adidas absolute predator?`? jeg har de og de er bra har også vapor da! 7580733[/snapback] Hvilke av disse? http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...d=4716&dept=203 http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...d=4787&dept=203 Prisen gjør ingenting ;D Endret 26. desember 2006 av Christoffer73 Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) De øverste, uten tvil. De andre er nesten like, men stoffet er noe DRITT synes jeg i forhold til de andre, det er stivere Men for all del det er min mening :!: Endret 26. desember 2006 av Catta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå