Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle butikker er billigere. Jeg anbefaler Nike Town.

 

 

ER den vanskelig å finne?:) skla også til Berlin snart... og er det noen Adidasbutikker?...hva tror du prisen ligger på på tunits 08 f eks?

 

 

kompisen min var i tyskland og kjøpte både tunit 07 og t90 lazer og begge under tusenlappen

Lenke til kommentar
Alle butikker er billigere. Jeg anbefaler Nike Town.

 

 

ER den vanskelig å finne?:) skla også til Berlin snart... og er det noen Adidasbutikker?...hva tror du prisen ligger på på tunits 08 f eks?

 

 

kompisen min var i tyskland og kjøpte både tunit 07 og t90 lazer og begge under tusenlappen

 

høres lovende ut... mne hadde f50 08 kommet ut på markededet da?

Lenke til kommentar
Alle butikker er billigere. Jeg anbefaler Nike Town.

 

 

ER den vanskelig å finne?:) skla også til Berlin snart... og er det noen Adidasbutikker?...hva tror du prisen ligger på på tunits 08 f eks?

 

 

kompisen min var i tyskland og kjøpte både tunit 07 og t90 lazer og begge under tusenlappen

 

høres lovende ut... mne hadde f50 08 kommet ut på markededet da?

 

nei det var i fjor da kosta 800 hundre tror jeg.:p

Lenke til kommentar

Noen som har noen grussko å anbefale meg. Og her snakker vi altså grus, ikke sko med hg-knotter, ettersom jeg er en av de få som faktisk enda spiller en del på den gammeldagse grusen. Dessuten har jeg sko med hg-knotter til bruk på kunstgress (tunit f50.7)

 

For en drøy måned siden kjøpte jeg Adidas Predator Absolion PS TRX TF. Ble egentlig ganske så skuffet over at jeg ikke fant dem noe komfortable, spesielt til prisen som var på 1000 kr. Men jeg er jo klar over at ikke alle sko passer til alle typer føtter, og mener selv jeg har en relativt bred fot. Trives for eksempel ikke i Vapor’s.

 

Så jeg lurer på om noen har noenlunde det samme problemet med den type fot, og har funnet løsningen i en litt bredere sko. Er for eksempel AdiPure noe bredere, og gjerne mer tilpasningsvennlig enn PowerSwerve?

Endret av MRØ
Lenke til kommentar
Hvor? I Tyskland? Har planer om å kjøpe MV IV, så vil gjerne høre hvor jeg kan få de billigst mulig.

 

 

Billigst? I sverige, Nordby-senteret. Der koster de 1200 NOK

 

Hmm, får kanskje ta en kjørtur dit når de rød MV4 er til salgs.

Lenke til kommentar

Fikk forresten en litt interessant e-post fra US på lørdag jeg:

 

Hi again,

 

We are happy to inform you that the shipping clearance is now done, so the shipping of your MERCURIAL VAPOR IV FG WHITE/BLUE/SILVER (prom.) will be ready as soon as they're in place here. We just want you to confirm whether you want the shoes personalised or not, so please reply as soon as possible.

 

As you already know, it was not possible to get you the requested Vapors with black liners/swoosh.

 

We will come back with a confirmation mail containing tracking number as well as some other relevant information when the shoes arrive. The exact date for the arrival should be announced and mailed to you within the end of next month. You will definitely have the shoes before its official release though, so don't worry about that.

 

As usual, we look forward to hear from you again.

 

If you still have any formalaties that are not clear, don't hesitate to contact us.

 

Have a good day!

 

EDIT: Glemte å nevne at prom. = promotional utgave.

 

Legg merke til den utheva teksten. Gledelig mail det der, må jeg si. Bare synd at swooshen ikke var/er svart, men pytt pytt. Man får bare vente til mai da. Er ikke SÅ lenge til det trossalt.........

 

Maggar, gå for enten Nike-sko med AZ. Gjerne Air Legend. Mener at de skoene kan passe deg bra godt. Du kan også sjekke ut Copa Mundial...

 

NOEN, si meg... er det bare meg, eller er det her Steam eller MV4? Er så trøtt at jeg ikke kan se det selv:

vapor.jpg

 

Ser nå veldig ut som Vapor da... Ser på knottene at den har litt gjennomsiktig plastikk som MV3 og 4 har på FG-skoene.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Noen som har noen grussko å anbefale meg. Og her snakker vi altså grus, ikke sko med hg-knotter, ettersom jeg er en av de få som faktisk enda spiller en del på den gammeldagse grusen. Dessuten har jeg sko med hg-knotter til bruk på kunstgress (tunit f50.7)

 

For en drøy måned siden kjøpte jeg Adidas Predator Absolion PS TRX TF. Ble egentlig ganske så skuffet over at jeg ikke fant dem noe komfortable, spesielt til prisen som var på 1000 kr. Men jeg er jo klar over at ikke alle sko passer til alle typer føtter, og mener selv jeg har en relativt bred fot. Trives for eksempel ikke i Vapor’s.

 

Så jeg lurer på om noen har noenlunde det samme problemet med den type fot, og har funnet løsningen i en litt bredere sko. Er for eksempel AdiPure noe bredere, og gjerne mer tilpasningsvennlig enn PowerSwerve?

 

Forøvrig vil jeg beskrive mine fremste ferdigheter som teknikk, overblikk og pasninger (ikke det at jeg er ekstremt god på dette, men det er mine styrker :D )

 

Av grus sko anbefaler jeg deg:

 

Copa Mundial:

 

2a6l7x5.jpg

 

Nike Air Legend II (Heter Nike Air Zoom i grus):

 

rtm73q.jpg

 

2hrk802.jpg

Liker hvit bedre, har den. ;)

 

Air Zoom er demperene i skoen og det er det som gjør at skoen er deilig. Air Zoom finnes også i noen R10 sko selv om de er stygg. Er veldig fornøyd med disse skoene.

 

Nike Tiempo Brasiliero:

 

15p34eg.jpg

 

Dempere på begge skoene som gjør det behagelig. Begge for rundt 1000'sen lappen. ;)

 

Ellers tror jeg disse er gode i motsetning til Absolado.

 

Adidas A.cub Predator:

 

ng7exk.jpg

 

************************************************************************

 

EDIT: Vapor, Predator, f50, Puma v5 osv. suger hardt i grus, det skal jeg love deg.

 

Nike Steam IV:

 

2ednvoz.jpg

 

Med fake mener jeg uten skinn.

 

Nike Steam:

 

10z1xf7.jpg

 

Denne skoen har forsåvid Air Zoom, men den er dessverre fake (uten skinn) og disse modelene finnes ikke i skinn i grus. Dessuten er de forbanna stygg i grus. ;)

 

adidas F30.7

 

14tc2lc.jpg

 

adidas Absolado:

 

9zshs3.jpg

 

Det er jo kanskje noe som heter såler da, men jeg anbefaler ihvertfall adidas Copa Mundial, adidas A.Cub Predator og den jeg liker mest, Nike Air Zoom i grus.

 

Anbefaler Air Zoom på det sterkeste. Rundt 1000'sen lappen som sagt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...