Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DEtr er feil at Ronaldo bruker Iv han brukte nemlig SL! of forresten kan du vise meg et bilde av dine egne røde IV ? skjønner ikke hvordan du har fått dem så vil gjerne ha et bevis :)

 

Ah. Kanskje du mente Ronaldo, altså som i Milan sin Ronaldo? Hvis ja, så tok jeg nok feil, ja. Han løper nemlig rundt i R9 Vapors. Men det er forsåvidt ikke noe bombe, såeh... Om du derimot sikter til Cristiano Ronaldo, noe som jeg mener at du gjorde, så bruker han MVIV rød/gull med SG-knotter. Siden det ser ut til at du fremdeles er skeptisk til det jeg har nevnt tidligere, så skal jeg komme med bevis her:

 

Her er skoene Zlatan bruker, dvs. MV SL FG:

80171774.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1933B836CAF14D5D5C8E5B39833C3FBC3CC284831B75F48EF45

Her er produktbeskrivelsen til MV SL FG @ PDS.

 

Her er skoene C. Ronaldo bruker, dvs. MVIV SG:

80169136.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1933B836CAF14D5D5C87D6C5CD512A5A335E30A760B0D811297

Her er produktbeskrivelsen til MVIV SG.

 

Ser du forskjellen på skoene, eller? Legg merke til hælkappen på hver av skoene...

 

Hvis du mener at jeg fremdeles tar feil, så får du mene det. Jeg har i alle fall poengtert det grundig nok nå.

 

Kommer med bilde av de så snart jeg får tak i kamera da. Da jeg tok bilde av skosamlingen min, så hadde jeg ikke de skoene + noen andre sko tilstede... Typisk det, hmm? Heh.

 

Du kommer inn her med 2 poster og du påstar at Shoo lyver :sleep2: ?

 

Tjah... kanskje han har misforstått litt... man vet jo aldri... Derfor jeg prøvde å forklare det ordentlig for han nå da. Og hvem vet, kanskje han vet mye mer enn man skulle tro, hmm? :thumbup: Jaja, får nå være så...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Hva er alt det hvite Ronaldo har på seg? Det rett over skoene altså. Har alltid lurt på det!

 

jeg tror at han har på seg dri fit sleeve og sportsteip over det igjen, det er meninga at man skal ha dem over leggskinnene, men en på laget jeg spiller for bruker de sånn som jeg tror Ronaldo bruker dem.

 

Nei nei :p

 

Jeg har faktisk studert dette :roll: , så jeg vet nøyaktig hva han bruker.

 

Jeg har forklart det før, men får vel gjøre det igjen.

 

1. Han bruker hvite nike-sokker nederst. Dem bruker han på oppvarmingen før kampen (hvis noen har lagt merke til det, bruker han ikke hele strømper under oppvarmingen, kun hvite nike-SOKKER.

 

2. Han kutter nederste del av strømpen.

 

3. Han trer strømpen over foten, slik at det ser ut som vanlig strømpe, bare hvit nederst (pga de hvite SOKKENE)

 

4. Han trer strømpen OVER sokkene, ikke sokkene over strømpene.

 

5. Han teiper mye rundt, slik at det holder seg på plass.

 

 

Hvis dere ønsker bilder av dette, kan jeg godt finne de, bare gi et hint til meg :p

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk studert dette :roll: , så jeg vet nøyaktig hva han bruker.

 

Jeg har forklart det før, men får vel gjøre det igjen.

 

1. Han bruker hvite nike-sokker nederst. Dem bruker han på oppvarmingen før kampen (hvis noen har lagt merke til det, bruker han ikke hele strømper under oppvarmingen, kun hvite nike-SOKKER.

 

2. Han kutter nederste del av strømpen.

 

3. Han trer strømpen over foten, slik at det ser ut som vanlig strømpe, bare hvit nederst (pga de hvite SOKKENE)

 

4. Han trer strømpen OVER sokkene, ikke sokkene over strømpene.

 

5. Han teiper mye rundt, slik at det holder seg på plass.

 

finn bilder du,jeg er ganske sikker på at jeg har sett han med dri fit sleeve før, men det du skriver stemmer sikkert.

 

 

Hvis dere ønsker bilder av dette, kan jeg godt finne de, bare gi et hint til meg :p

 

finn bilder du, jeg er ganske sikker på at jeg har sett han med dri fit sleeve før, men det du skrev er sikkert riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...