Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg er ny på dette forumet og jeg kan en del om fotballsko om før, mne jeg er veldig usikker på hvilke sko jeg skla velge nå, jeg er 15 år og spiller på JR nivå, jeg er teknisk,smart,overblikk og skudd. Jeg vil ha en sko som er god til 1 touch, som sitter godt på foten, god å skyte og drible med,er dett for mye å kreve av et par fotballsko ?:S

Jeg vil gjerne ha så mnage som mulige svar(vapor er utelukket pga at legen sier jeg ikke kna bruke det!)

 

Vapor høres jo perfekt ut for deg, men siden legen din sier at du ikke kan bruke det, så anbefaler jeg Nike Air Legend II.

Med ALII, får du veldig god første touch, sånn passe gode skudd, og utrolig god kontroll til å finte. ;)

 

Cristiano Ronaldo i Røde Vapor's:

lpa9ui96hl.jpg

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han bruker noen hvite sokker itillegg til fotball sokkene ettersom Vapor er veldig kalde å bruke. Og en av grunnene til at det er kaldt å bruke Vapor's er den lave vekten. ;)

 

Og han bruker teip til å holde leggbeskytterne oppe, gjør ikke alle det da? Jeg bruker "elektriske ledninger" teip for 10 kroner hos Biltema. :D

Lenke til kommentar
Og ja, de skoene Ribery har på der går godt i stil med BM-drakten. Det er vel spillere som Ribery, C. Ronaldo, Zlatan, Drogba og Walcott som er hovedfigurene for Vapor-serien... Så det går vel ikke lang tid før man ser de fleste ut av de løpe i røde/gull MV4.

 

Og som forventet, så har hovedpromotørene tatt de skoene på seg i dagens/helgens kamper.

 

Som nevnt tidligere, så bruker Rooney Laser II i treninger, men i dagens kamp holdt han seg til sine spesialdesignet Laser-sko.

 

Zlatan bruker bare SL-versjonen av MV4 imens C. Ronaldo holder seg til de vanlige MV4.

 

Noen som har spottet Zlatan i carbon-skoene enda? Heh.

 

Når det kommer til tape, så er det også her snakk om smak og behag. Noen foretrekker tape, andre ikke. Gode eksempler er Kaka, som spiller uten tape/guard strap og Steven Gerrard som spiller med tape. Når det kommer til Ronaldo, så bruker han altså sokker over de ordinære sokkene OG tape. Såvidt jeg har hørt, så bruker Kaka (eller han har brukt) guard strap under sokkene sine. Dette er nesten det samme som svettebånd, men at de skal holde leggbeskytterne på plass. Men ja, det er viss poeng å bruke tape/guard...

Lenke til kommentar
Og ja, de skoene Ribery har på der går godt i stil med BM-drakten. Det er vel spillere som Ribery, C. Ronaldo, Zlatan, Drogba og Walcott som er hovedfigurene for Vapor-serien... Så det går vel ikke lang tid før man ser de fleste ut av de løpe i røde/gull MV4.

 

Og som forventet, så har hovedpromotørene tatt de skoene på seg i dagens/helgens kamper.

 

Som nevnt tidligere, så bruker Rooney Laser II i treninger, men i dagens kamp holdt han seg til sine spesialdesignet Laser-sko.

 

Zlatan bruker bare SL-versjonen av MV4 imens C. Ronaldo holder seg til de vanlige MV4.

 

Noen som har spottet Zlatan i carbon-skoene enda? Heh.

 

Når det kommer til tape, så er det også her snakk om smak og behag. Noen foretrekker tape, andre ikke. Gode eksempler er Kaka, som spiller uten tape/guard strap og Steven Gerrard som spiller med tape. Når det kommer til Ronaldo, så bruker han altså sokker over de ordinære sokkene OG tape. Såvidt jeg har hørt, så bruker Kaka (eller han har brukt) guard strap under sokkene sine. Dette er nesten det samme som svettebånd, men at de skal holde leggbeskytterne på plass. Men ja, det er viss poeng å bruke tape/guard...

 

DEtr er feil at Ronaldo bruker Iv han brukte nemlig SL! of forresten kan du vise meg et bilde av dine egne røde IV ? skjønner ikke hvordan du har fått dem så vil gjerne ha et bevis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...