Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale en sko jeg kan bruke på kunstgress og grus?

Kunstgress med sånne gummikuler i

 

Liker Nike, og har ikke noe imot Lotto, men kom gjerne med andre forslag :)

 

Prøv Copa Mundial Team, kjøpte dem i høst og er kjempefornøyd med dem :thumbup: Ellers er puma king exec gode, og nike air zoom control II.

 

Noen som kan hjelpe? Skal til Torshov i morra. Ikke spesielt kjent i hovedstaden, kommer med tog til Oslo S.

 

Hvordan komme seg til Torshov?

 

MvH. K

 

Hvis det er mulighet å ta toget til Nationaltheateret så kan du gjøre det. Derfra kan du ta trikk mot grefsen (går innom torshov). Hvis du blir usikker kan du sikkert spørre noen :D

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en sko jeg kan bruke på kunstgress og grus?

Kunstgress med sånne gummikuler i

 

Liker Nike, og har ikke noe imot Lotto, men kom gjerne med andre forslag :)

 

Prøv Copa Mundial Team, kjøpte dem i høst og er kjempefornøyd med dem :thumbup: Ellers er puma king exec gode, og nike air zoom control II.

 

Skal vurdere begge ;)

 

Men hva med den Lotto Sheva Extreme eller hva den heter?

Noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar

Spiller du på "vanlig" kunstgress, så kan det gå med TF, men uansett kunstgress, så vil jeg anbefale deg til å skaffe sko med HG-knotter. Du kan også spille med FG-knotter, men HG-knotter er bedre.

 

Mitt råd; skaff deg Mundial eller Air Zoom sko.

 

Så forresten Dronaldinho med de hvite/røde ALII-skoene i dag.

Lenke til kommentar
Spiller du på "vanlig" kunstgress, så kan det gå med TF, men uansett kunstgress, så vil jeg anbefale deg til å skaffe sko med HG-knotter. Du kan også spille med FG-knotter, men HG-knotter er bedre.

 

Mitt råd; skaff deg Mundial eller Air Zoom sko.

 

Så forresten Dronaldinho med de hvite/røde ALII-skoene i dag.

 

 

Dronaldinho?

Lenke til kommentar

Hei:) jeg er ny på dette forumet og jeg kan en del om fotballsko om før, mne jeg er veldig usikker på hvilke sko jeg skla velge nå, jeg er 15 år og spiller på JR nivå, jeg er teknisk,smart,overblikk og skudd. Jeg vil ha en sko som er god til 1 touch, som sitter godt på foten, god å skyte og drible med,er dett for mye å kreve av et par fotballsko ?:S

Jeg vil gjerne ha så mnage som mulige svar(vapor er utelukket pga at legen sier jeg ikke kna bruke det!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...