Danne91 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvilken knottetype passer best til den nyeste typen kunstgress? (sånn skikkelig mykt og langt gress.) Jeg vil anbefale hg, men turf og fg fungerer også fint. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hg eller fg. Turf blir for glatt, og spesielt hvis det er vått. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 prøvde adiPURE i stad, de var deilige ass. Prøvde de med Hg knotter da, men regner med at fg skoa er like i form osv. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hg eller fg. Turf blir for glatt, og spesielt hvis det er vått. Kommer jo ann på hvilket kunstgress de er da. Jeg bruker TF hele året uansett fårhold å de funker helt fint. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt usikekr der altså... TF eller HG? Noen som har noen gode argumenter for/imot? K Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som kan hjelpe? Skal til Torshov i morra. Ikke spesielt kjent i hovedstaden, kommer med tog til Oslo S. Hvordan komme seg til Torshov? MvH. K Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som kan anbefale en sko jeg kan bruke på kunstgress og grus? Kunstgress med sånne gummikuler i Liker Nike, og har ikke noe imot Lotto, men kom gjerne med andre forslag Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som kan anbefale en sko jeg kan bruke på kunstgress og grus?Kunstgress med sånne gummikuler i Liker Nike, og har ikke noe imot Lotto, men kom gjerne med andre forslag Prøv Copa Mundial Team, kjøpte dem i høst og er kjempefornøyd med dem Ellers er puma king exec gode, og nike air zoom control II. Noen som kan hjelpe? Skal til Torshov i morra. Ikke spesielt kjent i hovedstaden, kommer med tog til Oslo S. Hvordan komme seg til Torshov? MvH. K Hvis det er mulighet å ta toget til Nationaltheateret så kan du gjøre det. Derfra kan du ta trikk mot grefsen (går innom torshov). Hvis du blir usikker kan du sikkert spørre noen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Toget går til Jernbanetorget så da må han i så tilfelle ta T - banen til nationaltheateret. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som kan anbefale en sko jeg kan bruke på kunstgress og grus?Kunstgress med sånne gummikuler i Liker Nike, og har ikke noe imot Lotto, men kom gjerne med andre forslag Prøv Copa Mundial Team, kjøpte dem i høst og er kjempefornøyd med dem Ellers er puma king exec gode, og nike air zoom control II. Skal vurdere begge Men hva med den Lotto Sheva Extreme eller hva den heter? Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Litt usikekr der altså... TF eller HG? Noen som har noen gode argumenter for/imot? K Spiller du på nytt, langt og mykt kunstgress så ikke kjøp turf. Da sklir du lett. Endret 8. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Spiller du på "vanlig" kunstgress, så kan det gå med TF, men uansett kunstgress, så vil jeg anbefale deg til å skaffe sko med HG-knotter. Du kan også spille med FG-knotter, men HG-knotter er bedre. Mitt råd; skaff deg Mundial eller Air Zoom sko. Så forresten Dronaldinho med de hvite/røde ALII-skoene i dag. Lenke til kommentar
adidasfrak16 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Spiller du på "vanlig" kunstgress, så kan det gå med TF, men uansett kunstgress, så vil jeg anbefale deg til å skaffe sko med HG-knotter. Du kan også spille med FG-knotter, men HG-knotter er bedre. Mitt råd; skaff deg Mundial eller Air Zoom sko. Så forresten Dronaldinho med de hvite/røde ALII-skoene i dag. Dronaldinho? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva er forskjellen på Copa mundial team og adiPURE? Lenke til kommentar
QuaresmaPower Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det noen som kan anbefale noen sko jeg spiller venstre ving og kan drible, skyte, løpe og alt det som trengs spiller på lyn 95 Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ronaldo spiller med røde vapor IV i dag. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ronaldo spiller med røde vapor IV i dag. Ja. Var på forhånd skrevet (nevnte det tidligere) at han kom til å bruke de spesialdesigna MV4 i dag... Endret 8. mars 2008 av Shoo Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ronaldo spiller med røde vapor IV i dag. Ja. Var på forhånd skrevet (nevnte det tidligere) at han kom til å bruke de spesialdesigna MV4 i dag... ok Lenke til kommentar
Proskills Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei:) jeg er ny på dette forumet og jeg kan en del om fotballsko om før, mne jeg er veldig usikker på hvilke sko jeg skla velge nå, jeg er 15 år og spiller på JR nivå, jeg er teknisk,smart,overblikk og skudd. Jeg vil ha en sko som er god til 1 touch, som sitter godt på foten, god å skyte og drible med,er dett for mye å kreve av et par fotballsko ?:S Jeg vil gjerne ha så mnage som mulige svar(vapor er utelukket pga at legen sier jeg ikke kna bruke det!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå