Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer 5 nye farger, ja. Har ikke funnet bilde til alle fargene/modellene jeg. Men de kommer etterhvert så snart jeg finner de. Heh.

 

Slenger av en liten link i signaturen min til liste over de kommende skoene jeg, så slipper folk å bla frem og tilbake...

Lenke til kommentar
Det kommer 5 nye farger, ja. Har ikke funnet bilde til alle fargene/modellene jeg. Men de kommer etterhvert så snart jeg finner de. Heh.

 

Slenger av en liten link i signaturen min til liste over de kommende skoene jeg, så slipper folk å bla frem og tilbake...

 

 

det er nice :new_woot: gleder meg til bildene kommer :dribble:

Lenke til kommentar

Ja, jeg også... Ser også frem mot de andre MV4-modellene som kommer. Blir digg det.

 

Flere og flere sko begynner å få lissedekke nå, ser jeg... Er det ny trend, hmm? Heh. Tydeligvis...

 

Jay, bare hyggelig. Har du postet her 99 ganger allerede? Hehe. Nice.

 

Er utrolig hva med aktivitet det er her på tråden for tiden da! Var 20+ i går (eller var det på tirsdagen) å leste/så på tråden. Ganske utrolig det. Tråden vokser mer og mer. Herlig.

 

Mathisen, rød er jo der... er det ikke? Eller tenker du på helrød, hmm? Tror neppe at det skjer... Rød er ikke "klassisk" nok til å dekke hele skoen. Men men, skal ikke utelukke noe jeg.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Mathisen, rød er jo der... er det ikke? Eller tenker du på helrød, hmm? Tror neppe at det skjer... Rød er ikke "klassisk" nok til å dekke hele skoen. Men men, skal ikke utelukke noe jeg.

 

.

er rød der? men uansett tenkte på å bytte ut blå fargen med rød på de blå du la ut

Lenke til kommentar

Broren min kjøpte Vapor IV Black for meg i Berlin, ettersom det nesten ikke var noen sportsbutikker i Barcelona (enda færre med noe utvalg av fotballsko). Han kjøpte dem for meg, fordi jeg ikke fant de i Barcelona. Han måtte kjøpe de svarte, fordi de ikke hadde de oransje i min størrelse.

 

Senere, 30 min før jeg skulle ta flyet hjem til Oslo, fant jeg en Nike-butikk på flyplassen. Der hadde de selvfølgelig de oransje skoa i min størrelse... Dessverre var det for sent å få tilbake pengene for de svarte skoa.

Lenke til kommentar

Oh? Ikke verst at du har prestert å få tak i de carbon-skoene med lilla swoosh... (de som er i avataren min) De er jo bedre enn vanlige MV4, mener nå jeg, men kanskje for tynn for enkelte, vil jeg tro. Uansett, gratulerer med de skoene. Mye måtte broren din ut med for de skoene da?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Oh? Ikke verst at du har prestert å få tak i de carbon-skoene med lilla swoosh... (de som er i avataren min) De er jo bedre enn vanlige MV4, mener nå jeg, men kanskje for tynn for enkelte, vil jeg tro. Uansett, gratulerer med de skoene. Mye måtte broren din ut med for de skoene da?

 

 

Beklager, jeg mente ikke de. Jeg kjøpte de Drogba bruker, Black/blue. Jeg ville nok heller hatt de svarte med rosa, bare synd de koster så mye...

Lenke til kommentar

Veit ikke om noen kom med svar på mitt sikkert helt idiotiske spørsmål =P

Det er jo så fantastisk mye aktivitet her at jeg sliter med å henge med. Prøver meg en gang til:

 

Hvorfor ikke lansere alle fargene på adiPURE med en gang? Skal vedde på at den helsvarte hadde solgt så det grein, jeg hadde i hvertfall skaffa meg noen par :p Så hvorfor i indre hakkadalen vente helt til september med lasnering?

 

Mvh K ;)

Lenke til kommentar

Ah. Hehe. Nesten så jeg begynte å lure... Begynte å tenke på hva slags butikk i Berlin er det som har fått mulighet til å selge de carbon-skoene... De kommer jo ikke ut før i mai, som du sikkert vet. Og ja, ville nok også likt å hatt de skoene som C. Ronaldo bruker på treningene sine. Har dog prøvd de, men jeg klager ikke over det jeg har nå...

 

Hmm... lurer på når Drogba har tenkt å trene med carbon-skoene...

 

Så langt har jeg testet F50.8, carbon-vapor, ALII, adiPURE, MV4 og de nye Diadora. Er for ingen grunn til at man har skaffet seg MV4 rød/gull og ALII...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...