Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. SS, hvordan fungerer denne "kiwimassen"? Hvordan er det med tanke på skoen? Får vel plukke med meg en sånn en til helga. Slik ser handlelisten ut nå:

 

-adiPURE HG (helst svart)

-Legskinn (veit dette er fotballskotråd, men hvis noen har en formening om forsjeller på leggslkinn så tar jeg gjerne imot råd. Ankelbeskytter/uten. Store/små...)

-Leggskinn holdere

-Strømpeholdere

-Et utallig par med diverse stømper

-Et par store shortser (er på Hangeland høyde, 195 og liker ikke at shortsen er kortere enn boksern, gfreia er at jeg er rimelig slank rundt livet og dermede har et problem med enten vide eller korte shortser)

-Evt. tights. for å få bukt med shortsproblemet og for å forhindre like mange brannsår som vanlig, spiller stopper.

(enda en gang kommer jeg inn på utsyr som ikke er fotballsko, men om noen kan anbefale en god fotballtights så tar jeg gjerne imot råd, om ikke her så tråden blir ødelagt, så på PM)

-Ball (ingen anelse når det gjelder ballkjøp heller... Samme som øvrige spørsmål.)

-Og sist men ikke minst retro trøya til Man. Utd. fra 1970 ^^

 

Mvh. KsG

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det er Torshov et mye bedre alternativ enn PDS. PDS er ikke så mye billigere, man må medregne momsen (25%) samt at det tar veldig mye lengre tid å sende fra England samt fortolle. Torshov er veldig raske på å sende, så da har du skoene innen 2-3 dager vanligvis. I tillegg er det mye lettere hvis du finner ut at skoene ikke passer.

 

Yep. Stemmer nok det der. Ville gjort som Mr.SS skriver...

jeg bor ikke så veldig langt nna torshov og får tror det er 20% klubbrabbat så det er vel kanskje bedre og dra dit ;)

Endret av QuaresmaPower
Lenke til kommentar

1. Har lyst på fotballsko til innendørsbruk ettersom det må være mye bedre å spille med enn de klassiske hallskoene. Har noen en sko å anbefale? Nå spiller jeg med badminton-sko (Yonex). Helst ikke så sabla dyr.

 

2. Inntil de gikk i stykker, hadde jeg noen knalldigge Umbro-sko. De var hvite med et rødt kryss/kors. Tror de het X-ettellerannet. Noen som veit det eksakte navnet? Hadde dem i kunstgressko, men har også sett dem i innendørssko. Finnes sikkert som gress- og grussko også.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
1. Har lyst på fotballsko til innendørsbruk ettersom det må være mye bedre å spille med enn de klassiske hallskoene. Har noen en sko å anbefale? Nå spiller jeg med badminton-sko (Yonex). Helst ikke så sabla dyr.

 

2. Inntil de gikk i stykker, hadde jeg noen knalldigge Umbro-sko. De var hvite med et rødt kryss/kors. Tror de het X-ettellerannet. Noen som veit det eksakte navnet? Hadde dem i kunstgressko, men har også sett dem i innendørssko. Finnes sikkert som gress- og grussko også.

 

Goscinny ;)

 

1: Les sitatet like nedenfor. Adidas Copa IC/indoor er til å anbefale. Men hvis du får tak i Adidas Samba, som også er innendørssko, så tror jeg at du vil bli veldig fornøyd. Men jeg tror at Copa vil være det billigste valget for deg... Koster vel bare et par hundrings, vil jeg tro...

 

2: Kanskje disse skoene? Du kan jo også ta en titt på den her... Er i alle fall ganske så sikker på at du mener X-boot-serien til Umbro.

 

Då var Adidas Copa Indoor kjøpt inn, gleder meg til å få teste dei!

 

 

er talaria mye dårligere enn vapor eller er det ikke så mye dårligere?

 

bare lurer litt for har lyst på vapor eller talaria men det koster 1840 kr. på torshov for MV4

 

Hehe. Den her skal jeg la Chauz svare på. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd disse? Har tenkt å kjøpe dem rundt April.

(etter at snøen og alt det dritet er vekke)

PDS002009878.jpg

 

EDIT: Nice activiti her forresten. :)

 

ja, jeg kjøpte de i et halvt nummer for stort i blå, men de virket som kvalitets sko, uten tvil. Veldig komfortable.

Lenke til kommentar
Mr. SS, hvordan fungerer denne "kiwimassen"? Hvordan er det med tanke på skoen? Får vel plukke med meg en sånn en til helga. Slik ser handlelisten ut nå:

 

"Shoe patch er en tykt flytende masse som er perfekt som beskyttelse på tuppen av gress-sko som benyttes på kunstgress. Følger med Sandpapir og rørepinne. Legg på tynt belegg og la den tørke over natten. Legg på nytt belegg etter 2-3 uker eller etter behov. ANBEFALES!"

 

Kort sagt bare smører du et lite lag på tuppen. Det fungerer som bra beskyttelse, det har jeg erfart. Du må kanskje smøre på igjen etter 1-2 gangers bruk har jeg erfart.

 

 

Bestilte AdiPure HG nå nettopp:) Får bare håpe de tåler kunstgress bedre enn de forrige jeg hadde, puma 1.06..

 

Hahah. Puma 1.06 må ha den dårligste konstruksjonen på tupp noensinne, makan til dårlig holdbarhet er det lenge siden jeg har vært borti selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...