Shjatå Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det har litt å si hvor du spiller på banen... Nike Vapor er en typisk spiss sko, den er lett og du for en veldig bra ballkontrol Adidas predator absolut er en litt mer sko for spillere som skyter hard og sender en del passninger Predator er den desidert beste spørr du meg! Umbro og puma osv. har ingenting og stlle opp med mot nike og adidas Ska du ha skru knotter bør du velge adidas predator absolut eller nike supermancy! En veldig bra og rimelig nett butikk er http://www.unisport.dk/ her har di alle de nye modellene og frakten er ikke mere enn 100 kr selv om di sender fra danmark. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Det har litt å si hvor du spiller på banen... 7173098[/snapback] Nei, det har ingenting å si hvor du spiller på banen. Det går mer på spillestil. Nike Vapor er en typisk spiss sko, den er lett og du for en veldig bra ballkontrol Adidas predator absolut er en litt mer sko for spillere som skyter hard og sender en del passninger 7173098[/snapback] Vapor er en lettere sko ja, men du får vel ikke bedre ballkontroll av den grunn? Greit at C. Ronaldo bruker dem, men han hadde vel hatt like god kontroll hvis han hadde brukt skoene Ronaldinho bruker? Umbro og puma osv. har ingenting og stlle opp med mot nike og adidas 7173098[/snapback] Dette kommer vel helt ann på foten. Noen må ha litt bredere sko, og da er Umbro et godt alternativ. Pumas V5 er vel et like godt alternativ som Nike Vapor, selvom det ikke er Nike eller Adidas. Merket har lite å si, for det kommer alt ann på formen på foten din. Ska du ha skru knotter bør du velge adidas predator absolut eller nike supermancy!7173098[/snapback] Såvidt jeg vet har ikke Absolute skruknotter? Det er mer trykk-på-knotter. Det er forskjell på knottene til Absolute, eller for den saks skyld hele Predatorserien, og knottene på f. eks Tunit skoene. Tunit har skruknotter, ikke Predator. Endret 29. oktober 2006 av TeggY Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har hatt stort sett alle typer sko, Men de som faller best i smak er Predator og nike zoom 90. Av gressko. Har nå Copa innesko f 50 kunstgressko og selvfølgelig Predator absolute gressko. Svarte og vite:) Ingenting slår predator for meg:) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Kjøpt nye sko i dag...fikk Predator Pulse for 500 svenske kroner . Spennende å se disse opp mot tunit, innbiller meg at jeg skal klare enda litt råere skru med disse . Mista ene knotten i SG settet til tunit, så 300kr blir det jo egentlig. Endret 6. november 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kjøpte nye sko på Tirsdag Adidas "Copa Mundial"(er ikke sikker på hvordan det skrives) De kostet 1200kr, ble utrolig fornøyd Grunnen til at jeg kjøpte de var at tune-it skoene mine ble knottløse, + at jeg hadde samme slaget i innesko og var fornøyd med de =) Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen som vet når det pleier å kommer nye modellen? Neste års kolleksjon.. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har copa mundial og de er sjef! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 fins det Vapor til innesko? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) fins det Vapor til innesko? Ja. Forresten, nye skoene til Ronaldinho ser veldig lovende ut. Ikke så veldig fancy er de heller, de er mere tradisjonelle. Se skoen her! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hvordan ser vapor inneskoa ut a? noen som har bilder eller link? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hvordan ser vapor inneskoa ut a? noen som har bilder eller link? Søskenbarnet har et par. Søk på Google, kanskje du finner noe. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) SLETT DETTE INNLEGGET Endret 30. november 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 tror jeg fant det, Pace Vapor? Det er bare junior størrelser... Jeg er på utsikt etter rød vapor innesko Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 tror jeg fant det, Pace Vapor? Det er bare junior størrelser... Jeg er på utsikt etter rød vapor innesko 7395317[/snapback] Hmm, jeg har røde Vapor innesko. Fikk dem til jul, kjøpt i Østersund tror jeg. Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hvordan ser vapor inneskoa ut a? noen som har bilder eller link? 7391778[/snapback] Den eneste skikkelige vapor inneskoa jeg har hørt om er denne : http://www.soccercorner.com/Nike_Mercurial...i308889-001.htm Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vurderer nye sko.. Hvilke er lekrest? 7402654[/snapback] Helt klart de hvite syntes jeg men de de blir fort skittne å da kn de jo se litt gamle ut, men de var veldig kule. Hvor har de dem? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) www.prodirectsoccer.com Denne butikken har det beste utvalget av sko jeg noensinne har sett. Helt fantastisk. Endret 2. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg synes de røde der var finest Mye stiligere med litt farge på skoene, er de hvite legger man ikke merke til dem Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 tror jeg fant det, Pace Vapor? Det er bare junior størrelser... Jeg er på utsikt etter rød vapor innesko 7395317[/snapback] Hmm, jeg har røde Vapor innesko. Fikk dem til jul, kjøpt i Østersund tror jeg. 7400954[/snapback] Kan du ta bilde av dem? hvordan ser vapor inneskoa ut a? noen som har bilder eller link? 7391778[/snapback] Den eneste skikkelige vapor inneskoa jeg har hørt om er denne : http://www.soccercorner.com/Nike_Mercurial...i308889-001.htm 7401643[/snapback] Er de ikke litt for høye? Jeg testa Mercurial 365 inne og syns de var helt vanskelig å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå