Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det forresten noen som vet om det blir et bra resultat om jeg feks kjøper svarte og hvite adiPURe nå og lakkerer de svarte? Aldri gjort noe sånt før, + lurer på hva som er bra nok "lakk". Orker ikke vente helt til September på drømmeskoen!

 

Det der minner meg på en gutt i klassen min som tegnet et adidas merke på buksen hans. :p

 

 

Haha, velvel, jeg trodde å lakkere skoa sine var ganske vanlig jeg? Yaya Toure gjorde / gjør det iaf?

Lenke til kommentar
Funker Nike Mercurial Talaria 4 FG greit på kunstgress?

 

det funker bra :) men Shoo? hvorfor kommer det en ny modell av laser så kjappt ?

 

Folk sier jo at knottene og hælen har knekt av å bruke Vapor på kunstgress.. Så skulle tro det gjaldt Talaria også. Også hørt noe om at en som brukte Talaria på kunstgress revna opp skoen foran

Men dette har sikkert Shoo mere peiling på enn meg! :)

 

Edit: Men dette gjaldt MV III og den forrige modellen av Talaria, ikke hørt om den nye

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Vet noen hva de selger i Nike-butikken i Spania, Barcelona, i gaten Las Ramblas? Jeg drar dit 04.00 i natt, så jeg tenker å kjøpe sko i morgen + +

 

 

var der i sommer. er mange egne nike og adidas butikker med enorme utvalg. anbefaler og gå på barca shop ved camp nou, i kjelleren der er det draktene til storlagene som bruker nike i europa og masse fotballer og sko og sånt.:p

Lenke til kommentar
Vet noen hva de selger i Nike-butikken i Spania, Barcelona, i gaten Las Ramblas? Jeg drar dit 04.00 i natt, så jeg tenker å kjøpe sko i morgen + +

 

 

var der i sommer. er mange egne nike og adidas butikker med enorme utvalg. anbefaler og gå på barca shop ved camp nou, i kjelleren der er det draktene til storlagene som bruker nike i europa og masse fotballer og sko og sånt.:p

 

Har de draktene i langermet også? Andre nasjonal-drakter i langermet etc? Hva med priser? Billige?

Lenke til kommentar

Wow! Har ikke sett så her mye aktivitet her på en god stund... Digg!

 

Også så mye å svare på... Nice. :thumbup:

 

Jeg har faktisk sett at sko faller helt av, både på TV og live. Er litt merkelig det, da skoene blir grundig testet før de blir masseprodusert, men det er altså et par unntak. Dette var faktisk med Adidas Preds. Har dog ikke erfart noe slikt med Vapors da (MV eller noen av de andre undermerkene). Jeg har selv spilt med både Steam- og MV-sko i flere sommer nå, samt at jeg vet om flere som har gjort det, men har enda ikke sett noe galt skje med de skoene. Har også sett at Sol Campbell presterte å rive Preds(?) rett og slett i fillebiter under en kamp mot L'pool... Er muligens fabrikasjonsfeil, men det skal jo ikke skje... Men som sagt, så har jeg løpt rundt med MV4 som har både FG-knotter og HG-knotter. Dette var på kunstgress tidlig i vinter. Før det så har jeg løpt rundt så altfor mye med ALII og MV4 i FG-knotter på kunstgress. Ikke helt optimalt det, men det fungerte greit. Hadde aldri noen problemer, men som nevnt før, så anbefales sko med HG-knotter, men ja, løpe rundt med FG-knotter fungerer.

 

davidvilla, allerede? Lasers har da vært ute en goood stund nå, så jeg syns det er greit at II'ern er på veg. Rooney prøvekjørte jo sine Lasers før VM for 2 år siden, så det er en stund siden.

 

Puma sine nye velo's veier 215g, hvis jeg ikke husker helt feil... Gidder ikke å sjekke... Og ja, Nike sine carbon/SL er fremdeles de letteste skoene med sine stakkars 120g. Lotto's ZG ligger vel midt i mellom MV og Velo. Lette er de i alle fall!

 

For de av dere som lurer på det, så kan jeg slenge ut utslippelsesdato til følgende Nike-sko:

 

Nike MV4 rød/gull/svart – 1.april (ikkeno aprilsnarr!):

vapor-red.jpg

 

Nike MV4 hvit/rød/sølv – 1.juli:

vapor.jpg

 

Nike MV4 grønn/hvit/sølv – 1.juli:

vapor-green.jpg

 

Når jeg nevner dato, så er det datoer innad nettbutikker og sånt. De norske butikkene tar vel ikke de inn før uker/måned senere, med et par unntak da. F.eks torshovklubb, de får vel skoene inn enten samme uke eller uka/to uker senere enn offisiell releasedato.

 

Lakkere sko er mulig, men dette bør gjøres av de som kan det. Er dog fullt mulig å hjemmesnekre, men anbefaler ikke nybegynnere å gjøre dette. Finn en som kan det der. De fleste ut av de profesjonelle kan få sin egen farge på skoene om de vil, men det er ikke alle som får gjort dette heller... Men de som er promotører av skoene, løper nok rundt i skoene som det man ser i butikkene.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å venter på Vapor sine høst-modeller jeg... Gleder meg til de kommer! Også når Nike åpner ID for alle. Ai ai. Skal bli nice det, vel, i alle fall for de som bruker Nike ID flittig. :thumbup: Har bare joggeskoene av Nike ID jeg. Hah. Så lat av meg...

 

Mr.SS, hvilken av de?

 

EDIT: Forresten... En aldri så liten Air Legend-samling:

airlegends.jpg

 

Kaste bort alt? Nah. Er ikke vits det vel. Heh.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Jeg sitter å venter på Vapor sine høst-modeller jeg... Gleder meg til de kommer! Også når Nike åpner ID for alle. Ai ai. Skal bli nice det, vel, i alle fall for de som bruker Nike ID flittig. :thumbup: Har bare joggeskoene av Nike ID jeg. Hah. Så lat av meg...

 

Mr.SS, hvilken av de?

 

EDIT: Forresten... En aldri så liten Air Legend-samling:

airlegends.jpg

 

er det din samling eller Shoo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...