DMATHISEN Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1. Messi bruker faktisk F30.7. i blå/sølv2. Carew bruker her Puma v.1.06 som DMATHISEN skrev. har sett at messi har vanlige fg knotter, men det kan jo hende at han har fått de spesiallagd? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 1: Messi bruker F50.7, faktisk. Han har veldig små føtter, så han har fått F50.7 justert til hans størrelse. 30.7 er for "kids". Så ja, han har en spesial utgave av 50.7. 2: Mhm. De nye helrøde Nike MV4 kan forhåndsbestilles nå: Og ja, helhvite med blå swoosh MV4 kommer nok ikke før til sommeren. Den første ut av Laser II skoene kommer i mai. Enda flere Laser II kommer i juli. Totti spottet med nye Diadora-sko. Helsvarte med gullbelagt mønster. Endret 1. mars 2008 av Shoo Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 1: Messi bruker F50.7, faktisk. Han har veldig små føtter, så han har fått F50.7 justert til hans størrelse. 30.7 er for "kids". Så ja, han har en spesial utgave av 50.7. 2: Mhm. De nye helrøde Nike MV4 kan forhåndsbestilles nå: Og ja, helhvite med blå swoosh MV4 kommer nok ikke før til sommeren. Den første ut av Laser II skoene kommer i mai. Enda flere Laser II kommer i juli. Totti spottet med nye Diadora-sko. Helsvarte med gullbelagt mønster. Hvorfor ikke 50.8? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Du kan forhåndsbestille Laser II hos http://justsocca.com Endret 2. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
GoldenGoal Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Messi bruker ikke knottene som følger med i F50.7 pakken. Han har F50 med de knottene som brukes plant annet i predator skoene. Endret 2. mars 2008 av GoldenGoal Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Messi bruker ikke knottene som følger med i F50.7 pakken. Han har F50 med de knottene som brukes plant annet i predator skoene. Traxion knotter Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har tenkt til å kjøpe meg nye fotballsko før sesongen begynner. Har tenkt å kjøpe adiPURE+et annet par som jeg ikke vet ennå. Er det noen som vet hvordan adiPURE er i forhold til Predator (Bredde,Ballkontakt,skudd osv..)?. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nå finnes det jo Preds MED "wide-fit", så Preds er nok best egnet for de med vide føtter. Slik jeg har opplevd det, så sitter ikke adiPURE så godt i føttene som f.eks Predator, men adiPURE gir utmerket komfort da. Ballkontakten er nok likens på begge skoene. Skudd er nok Preds sin område. adiPURE er allikevel mye bedre over-all sko, syns jeg. Men men... er nok flere enn meg som har bedre peiling på Adidas... Hehe. Mhm. Messi har spesial utgave av F50.7 - tilpasset for hans føtter. Han vil nok bruke F50.8 så snart han får egen størrelse for det. Flere av de andre F50+ har allerede tatt de nye F50.8 i bruk, så det går nok ikke lang tid før man ser Messi i de også, vil jeg tro... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 adiPure er litt smalere en Predator og er adidas sitt svar på Nike Air Legend for å si det sånn. Vapor - f50 Laser - Predator Air Legend - adiPure Jeg vil si at adiPure er bedre en Predator i sin helhet. Du får bedre touch med adiPure. BTW: Jeg ser på avataren din at du har bilde av adiPure i hvit. Hvis du skal kjøpe anbefaler jeg svarte. EDIT: Cristiano Ronaldo trener i Nike Mercurial Vapor SL Carbon: Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Yep. Ser det der... For noen sinnsyk lette sko det er! Nesten som ballong! Det føltes som om jeg svevde Carbon-skoene på. Hoho. Brukte ekstra lang tid på å løpe rundt med de, for å si det sånn. Dumt at skoene ikke kommer til butikken før i midten av mai da... og til tross for at de aller fleste nye skoene har lissecover, så har ikke carbon-skoene det. EDIT: Drogba er også forresten spottet med carbon-skoene. Endret 2. mars 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Trener proffesjonelle fotballspillere alltid uten leggbeskyttere? Det er vel ikke så jævlig genialt... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 BTW: Jeg ser på avataren din at du har bilde av adiPure i hvit. Hvis du skal kjøpe anbefaler jeg svarte. hvorfor anbefaler du svart? vet du forresten når de helsvarte og blå kommer? vet du også om det kommer noen andre farger som feks rød? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 BTW: Jeg ser på avataren din at du har bilde av adiPure i hvit. Hvis du skal kjøpe anbefaler jeg svarte. hvorfor anbefaler du svart? vet du forresten når de helsvarte og blå kommer? vet du også om det kommer noen andre farger som feks rød? Det er bare fordi jeg syntes svart er finere da, men det får du velge selv. adiPures: Juli 2008: September 2008: Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ok, takk for svar. Men vet du om det kommer røde? det burde det ihverfall gjøre kan ikke være så vanskelig å lage det hvis man har lagd blå En annen ting som jeg har funnet på nettet og som jeg synes var litt rart er at C.Ronaldo spiller med sko som er 1,5-2 str for små. Er det noen her som vet om det stemmer? her er forresten linken til sia: Ronaldo link Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, det vet jeg dessverre ikke. Men det er lettere sagt en gjordt. adiPures i rødfarge hadde vært digg da. Her er ihvertfall røde Preds hvis det hjelper. Jeg vet forøvrig ingenting om det med Ronaldo dessverre. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 har sett på dem, men Predator passer meg ikke så veldig bra. Håper adiPure passer bedre. Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det forresten noen som vet om det blir et bra resultat om jeg feks kjøper svarte og hvite adiPURe nå og lakkerer de svarte? Aldri gjort noe sånt før, + lurer på hva som er bra nok "lakk". Orker ikke vente helt til September på drømmeskoen! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det forresten noen som vet om det blir et bra resultat om jeg feks kjøper svarte og hvite adiPURe nå og lakkerer de svarte? Aldri gjort noe sånt før, + lurer på hva som er bra nok "lakk". Orker ikke vente helt til September på drømmeskoen! prøv med tusj:) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det forresten noen som vet om det blir et bra resultat om jeg feks kjøper svarte og hvite adiPURe nå og lakkerer de svarte? Aldri gjort noe sånt før, + lurer på hva som er bra nok "lakk". Orker ikke vente helt til September på drømmeskoen! Det der minner meg på en gutt i klassen min som tegnet et adidas merke på buksen hans. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er sikkert nevn før i denne tråden men når ca kommer vapor til norge i butikkene? Jeg kan anbefale de nye predator skoene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå