Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Messi bruker F50.7, faktisk. Han har veldig små føtter, så han har fått F50.7 justert til hans størrelse. 30.7 er for "kids". Så ja, han har en spesial utgave av 50.7.

 

2: Mhm.

 

De nye helrøde Nike MV4 kan forhåndsbestilles nå:

PDS002009992.jpg

PDS002009990.jpg

 

Og ja, helhvite med blå swoosh MV4 kommer nok ikke før til sommeren.

 

Den første ut av Laser II skoene kommer i mai. Enda flere Laser II kommer i juli.

 

Totti spottet med nye Diadora-sko. Helsvarte med gullbelagt mønster.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
1: Messi bruker F50.7, faktisk. Han har veldig små føtter, så han har fått F50.7 justert til hans størrelse. 30.7 er for "kids". Så ja, han har en spesial utgave av 50.7.

 

2: Mhm.

 

De nye helrøde Nike MV4 kan forhåndsbestilles nå:

PDS002009992.jpg

PDS002009990.jpg

 

Og ja, helhvite med blå swoosh MV4 kommer nok ikke før til sommeren.

 

Den første ut av Laser II skoene kommer i mai. Enda flere Laser II kommer i juli.

 

Totti spottet med nye Diadora-sko. Helsvarte med gullbelagt mønster.

 

Hvorfor ikke 50.8?

Lenke til kommentar

Nå finnes det jo Preds MED "wide-fit", så Preds er nok best egnet for de med vide føtter. Slik jeg har opplevd det, så sitter ikke adiPURE så godt i føttene som f.eks Predator, men adiPURE gir utmerket komfort da. Ballkontakten er nok likens på begge skoene. Skudd er nok Preds sin område. adiPURE er allikevel mye bedre over-all sko, syns jeg.

 

Men men... er nok flere enn meg som har bedre peiling på Adidas... Hehe.

 

Mhm. Messi har spesial utgave av F50.7 - tilpasset for hans føtter. Han vil nok bruke F50.8 så snart han får egen størrelse for det. Flere av de andre F50+ har allerede tatt de nye F50.8 i bruk, så det går nok ikke lang tid før man ser Messi i de også, vil jeg tro...

Lenke til kommentar

adiPure er litt smalere en Predator og er adidas sitt svar på Nike Air Legend for å si det sånn.

Vapor - f50

Laser - Predator

Air Legend - adiPure

 

Jeg vil si at adiPure er bedre en Predator i sin helhet. Du får bedre touch med adiPure.

 

BTW: Jeg ser på avataren din at du har bilde av adiPure i hvit. Hvis du skal kjøpe anbefaler jeg svarte.

PDS002001896.jpg

 

EDIT: Cristiano Ronaldo trener i Nike Mercurial Vapor SL Carbon:

ejiequ.jpg

Lenke til kommentar

Yep. Ser det der... For noen sinnsyk lette sko det er! Nesten som ballong! Det føltes som om jeg svevde Carbon-skoene på. Hoho. Brukte ekstra lang tid på å løpe rundt med de, for å si det sånn. :thumbup: Dumt at skoene ikke kommer til butikken før i midten av mai da... og til tross for at de aller fleste nye skoene har lissecover, så har ikke carbon-skoene det.

 

EDIT: Drogba er også forresten spottet med carbon-skoene.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
BTW: Jeg ser på avataren din at du har bilde av adiPure i hvit. Hvis du skal kjøpe anbefaler jeg svarte.

PDS002001896.jpg

 

hvorfor anbefaler du svart? vet du forresten når de helsvarte og blå kommer? vet du også om det kommer noen andre farger som feks rød?

 

Det er bare fordi jeg syntes svart er finere da, men det får du velge selv.

 

adiPures:

Juli 2008:

adipurena.jpg

adipurewhbl.jpg

September 2008:

adipurebl.jpg

Lenke til kommentar

ok, takk for svar. Men vet du om det kommer røde? det burde det ihverfall gjøre kan ikke være så vanskelig å lage det hvis man har lagd blå:)

 

 

En annen ting som jeg har funnet på nettet og som jeg synes var litt rart er at C.Ronaldo spiller med sko som er 1,5-2 str for små. Er det noen her som vet om det stemmer? her er forresten linken til sia: Ronaldo link

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet om det blir et bra resultat om jeg feks kjøper svarte og hvite adiPURe nå og lakkerer de svarte? Aldri gjort noe sånt før, + lurer på hva som er bra nok "lakk". Orker ikke vente helt til September på drømmeskoen!

 

Det der minner meg på en gutt i klassen min som tegnet et adidas merke på buksen hans. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...