MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du får da gjort det på den siden han posta link til! Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du får da gjort det på den siden han posta link til! men jeg mente egentlig om en butikk i oslo vett, mye enklere å forklare synes nå jeg.. uansett, så vet jeg ikke engang om stoffet på gensern/t-skjorta er godt å gå i vett.. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Åja:P hehe, noen som veit om noen butikk? Tror dere FotballShop i Oslo, gjør noe sånn? Lenke til kommentar
NaniPower Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Er det noen som vet hvor man kan få tak i billige vapor helst 4 men vil også vite 3 Er nike talaria det samme som vapor? jeg mener er Talaria noe man kunne ha kjøpt i steden for vapor? siden det er jo litt billigere Endret 21. februar 2008 av NaniPower Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Talaria er en såkalt "takedown" modell av Vapor. Ligner, men er dårligere, såvidt jeg har skjønt edit: skriveleif Endret 21. februar 2008 av Nordz Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Talaria er en såkalt "takedown" modell av Vapor.Ligner, men er dårligere, såvidt jeg har skjønt edit: skriveleif Ikke i følge meg. Alt er relativt. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Neivel, din kverrulant Talaria er hvertfall tyngre og lagd med "dårligere" materialer enn Vapor Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Åja:P hehe, noen som veit om noen butikk? Tror dere FotballShop i Oslo, gjør noe sånn? Du kan jo høre med forskjellige butikker da... Finn frem katalogen eller bruk gulesider. Er det noen som vet hvor man kan få tak i billige vapor helst 4 men vil også vite 3 Er nike talaria det samme som vapor? jeg mener er Talaria noe man kunne ha kjøpt i steden for vapor? siden det er jo litt billigere Talaria, Steam, Strike, Mystic, Shoot osv. er alle det man kategoriserer som "billig-merke". Disse skoene er ikke laget av samme materialer som "storebrødrene" sine. Med det så mener jeg at kvaliteten (og mer solid design, for de som bryr seg om det) er annerledes i forhold til Vapor og sånt. Også har jo disse billige versjonene et par mangler som hovedmerket har (itillegg til kvalitet) Da har man ikke brukt skoene lenge nok om man kommer å påstår at Talaria er like gode som MV4... De føles det kanskje i begynnelsen, men det ER og FORBLIR forskjell på de. Som sagt; billig-merke. Men skulle man først gått for billige Mercurial-sko, så hadde vel kanskje Steam fungert like greit som Talaria... Disse har igjen et par mangler som Talaria ikke har, men designet ligner ved første øyekast på MV4. Men ja, kort og greit: MV4 er bedre enn Talaria/Steam i forhold til kvalitet, ytelse og tilpasningsevne. Også har MV4 skolisse-cover... Og som Nordz nevner ovenfor, så er MV4 lettere enn Talaria. Endret 21. februar 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det irriterer meg grense løst at folk sier Talaria er fake. Talaria er ikke fake, men "lillebroren" til Vapor. Skinnet er ekte osv, osv. og skoen er god. Vapor er hakket bedre, men Talaria er ikke fake. Talaria er nesten en egen model for å si det sånn; Versjon 2 av Vapor. Jeg bruker nå Vapor og har brukt Talaria og de er veldig myk og deilig, men som sagt så er Vapor bedre. EDIT. Steam er derimot fake. Endret 22. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noen butikker som har fått inn AdiPure? Var en runde i Bodø nå, men fant ikke skoen noen plasser. Var innom Intersport og Sport1, men ikke G-Sport. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jaja... Ikke vits å gå fullstendig av hengslene heller da, Chauz. Klart at Talaria ikke er "fake", men de er allikevel det man anser som "billige" sko i forhold til Vapors, samt at kvaliteten ikke er den samme som hos Vapors. Forresten, bruker du MViii eller MViv, Chauz? EDIT: Ja, adiPure skal være tilgjengelig i butikker nå... Vet at G-Sport har fått de inn i alle fall... Endret 22. februar 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tips til greie innendørssko? Trener bare sånn for morro 1 gang i veka, så treng ikkje noko voldsomme proffe greie. Pris rundt 6-800 kr kanskje, litt usikker kor mykje eg vil bruke.. Skal sjekke på eit senter som har salg idag, sjå om eg finn noko interessant. Lenke til kommentar
sull Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Posten Norge AS har registrert følgende sporingsinformasjon om sendingen: Søketidspunkt: 22.02.08 kl. 17.26.39 Sendingsnummer Kollinummer xxxxxxxxxxxx Produkt REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET Vekt 0,0 kg Volum 0,0 dm3 (0x0x0 cm) Prisgrunnlag 0,0 kg Signatur Dato Kl Hendelse Poststed 21.02.08 22.23 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Antatt tollpliktig 0020 OSLO 21.02.08 21.54 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0001 OSLO 20.02.08 06.15 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE FAEN ass det ser ut som jeg må betale toll på de Endret 22. februar 2008 av sull Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tips til greie innendørssko? Trener bare sånn for morro 1 gang i veka, så treng ikkje noko voldsomme proffe greie.Pris rundt 6-800 kr kanskje, litt usikker kor mykje eg vil bruke.. Skal sjekke på eit senter som har salg idag, sjå om eg finn noko interessant. Se om du finner Adidas Samba eller Mundial. To sko som er utmerket til innendørsbruk. Ikke er de så dyre heller. Annet alternativ er Nike Tiempo Mystic, men jeg ville allikevel anbefalt deg to første, spesielt Samba-skoene. Vet om flere som har funnet de skoene som meget gode og behagelige. Inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Shoo: Okay, jeg ble litt... ja. Men Talaria er veldig gode sko og jeg vil ikke kalle dem billige i og med at de koster/et 1400 kr. Nå bruker jeg de grønne/hvite Vapor III og har tenkt på å kjøpe IV. EDIT: Noen som så de nye R10 skoene Ronaldinho brukte mot Celtic? Jeg er absolutt ingen fan av R10 sko og Beckham sko. Endret 22. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
NaniPower Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hei Shoo! er de nye tunit skoa noe og kjøpe for er veldig fornøyd med de tunit skoa fra i fjor(F50.7 Tunit) eller er det noen andre sko. spiller ving Endret 22. februar 2008 av NaniPower Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Tips til greie innendørssko? Trener bare sånn for morro 1 gang i veka, så treng ikkje noko voldsomme proffe greie.Pris rundt 6-800 kr kanskje, litt usikker kor mykje eg vil bruke.. Skal sjekke på eit senter som har salg idag, sjå om eg finn noko interessant. Se om du finner Adidas Samba eller Mundial. To sko som er utmerket til innendørsbruk. Ikke er de så dyre heller. Annet alternativ er Nike Tiempo Mystic, men jeg ville allikevel anbefalt deg to første, spesielt Samba-skoene. Vet om flere som har funnet de skoene som meget gode og behagelige. Inkludert meg selv. Takk for bra svar. Var å sjekket 3 butikker derav to var G-sport. Dårlig utvalg, spesiellt i min størrelse, dvs. 45-ish. Ein butikk hadde ikkje over 43 i det heile... Skal sjekke Steve Perryman butikken i Bergen, trur dei har litt utvalg. Andre butikker i Bergensområdet som bør sjekkes ut? Edit: Såg bl.a Vapor III til halve prisen på Vestkanten. Endret 22. februar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei Shoo! er de nye tunit skoa noe og kjøpe for er veldig fornøyd med de tunit skoa fra i fjor(F50.7 Tunit) eller er det noen andre sko. spiller ving Hvorfor poste bilde av Nani? Han bruker jo Mercurial Vapor IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå