kjewat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress? Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes... Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe... Det finnes vel sko som har demping? Anbefalinger mottas gjerne! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 På Dana Cup dette året, kostet både Tunit og Vapor 999,- DKK.. Det var digg da! Halve laget kjøpte nye sko liksom! Bruk Unisport.dk om du vet str. din.. 6845041[/snapback] Er ikke noe tøft når hele laget har tunit/vapor, da. Selv har jeg de svarte Tunit +F50, kjøpte dem for 1899 ,- på Aabel Sport i Lillestrøm. Er kjempefornøyd med skoene. Men noe jeg ikke er heelt fornøyd med, er den "skrutrekkeren" til knottene. Den er noe skikkelig dritt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress? Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes... Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe... Det finnes vel sko som har demping? Anbefalinger mottas gjerne! 6898864[/snapback] Tør påstå det du trenger er en ekstra skumgummihæl, så du bare kan legge inn i skoen, så den blir mykere. Er ganske sikkert ikke nødvendig med nye sko, slik jeg ser det. Hør i en skobutikk eller lignende, de har nok sikkert det du trenger. Hvis du absolutt skal ha nye kan jeg anbefale Predator serien. Gode sko, og de billigste er vel på 600 eller noe. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kjøpte meg et par +50.6 Tunit sko igår for 850kr (halv pris) Veldig gode sko må jeg si, selv etter første trening med dem. Fikk litt vondt under tærne av dem, men har hørt at andre har hatt samme problem i starten. Håper ikke knottene blir noe problem Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Anbefaler Copa Mundial (vet ikke hvordan det staves) skoene på det høyeste! Bra kvalitet og de er utrolig gode Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Høres ut som om det er mange som har peiling på fotballsko her Kan noen anbefale meg et par sko til grus/kunstgress? Spiller kun på hobby-nivå, 1-2 ganger i uken, så jeg trenger ikke det beste (eller det dyreste) som finnes... Har et par billig-sko nå, men får som oftest ganske vondt under den ene foten, mer spesifikt i hælen... Virker nesten som om sålen er for hard eller noe... Det finnes vel sko som har demping? Anbefalinger mottas gjerne! 6898864[/snapback] Tør påstå det du trenger er en ekstra skumgummihæl, så du bare kan legge inn i skoen, så den blir mykere. Er ganske sikkert ikke nødvendig med nye sko, slik jeg ser det. Hør i en skobutikk eller lignende, de har nok sikkert det du trenger. Hvis du absolutt skal ha nye kan jeg anbefale Predator serien. Gode sko, og de billigste er vel på 600 eller noe. 6900522[/snapback] Billigste predator skoene er på 450,- på fotballsko.no Til de av dere som har handlet på prodirectsoccer. Er det mulig å be dem om å markere pakken som gave? Eller sier de nei til det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Til dere som har bestilt fra prodirectsoccer. Hvor lang tid tar det før man får varene? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har Adidas Absolute Predator Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Til dere som har bestilt fra prodirectsoccer. Hvor lang tid tar det før man får varene? 6972253[/snapback] Tar mellom 2 og 3 uker ca.. Hvertfall det det har tatt for meg.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Såpass ja. Ikke så nøye egentlig. Sesongen er over uansett. Men takk for svar. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Oii Oii, disse er så kos og løpe i Joga Bonito Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når mine Tiempo går i oppløsning, blir det nok et nytt par. For en sko sier jeg bare. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kjøpte nye fotballsko idag til neste sesong. Nike Mercurial Vapor 111 (MV) Kosta: 2300kr. Fikk de for: 700kr på G-Sport 70% vettu Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kjøpte nye fotballsko idag til neste sesong. Nike Mercurial Vapor 111 (MV) Kosta: 2300kr. Fikk de for: 700kr på G-Sport 70% vettu 7067688[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 G-Sport i Kragerø, vet ikke om det er mange igjen, de har ikke over str. 43 igjen den kjøpte jeg. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 beste skoen på markedet er diadora maximus n rtx 14. Her er en link for de som ikke har bilde i huet Beste skoa jeg har hatt, og jeg har hatt de nyeste adidas predator skoa hver sessong i 3 år, og nike total 90 2. You name it Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 beste skoen på markedet er diadora maximus n rtx 14. Her er en link for de som ikke har bilde i huet Beste skoa jeg har hatt, og jeg har hatt de nyeste adidas predator skoa hver sessong i 3 år, og nike total 90 2. You name it 7113704[/snapback] De nyeste Predator har du vel neppe hatt i 3 år, ettersom de kom i sommer. Så ut som en bra sko det der, ikke tvil om det. Men tror jeg holder meg til Absolute. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 beste skoen på markedet er diadora maximus n rtx 14. Her er en link for de som ikke har bilde i huet Beste skoa jeg har hatt, og jeg har hatt de nyeste adidas predator skoa hver sessong i 3 år, og nike total 90 2. You name it 7113704[/snapback] De nyeste Predator har du vel neppe hatt i 3 år, ettersom de kom i sommer. Så ut som en bra sko det der, ikke tvil om det. Men tror jeg holder meg til Absolute. 7117824[/snapback] Han mente vel at han har kjøpt alle de nye modellene som har kommet av Predator de siste 3 årene Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Han mente vel at han har kjøpt alle de nye modellene som har kommet av Predator de siste 3 årene 7117999[/snapback] Ja, vi får tro det.. En stor del av meg tviler faktisk på at diadoraskoene er bedre enn Adidas Predator. Dette fordi jeg selv har hatt et par diadora, og de var bare klumpete og hard, iforhold til Absolute og Pulse, som faktisk er komfortabel på foten. Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 da har du ikke prøvd de skoa jeg linket til, har hatt en del dårlige diadora sko jeg oxo. Men når jeg prøvde disse rett etter tunit fikk jeg en enorm aha følelse. Som sagt fantastiske sko. BTW har kjøpt de nye modellene av predator de siste tre årene for de som ikke skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå