Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Såvidt jeg vet er det en limited edition, så da tviler jeg på at den kommer til Norge. Gikk dog an å kjøpe den på prodirectsoccer.com for en stund siden, vet ikke om det går lengre.

Den kommer helt sikkert til norge. Husker jeg så en predator versjon som de bare fantes 500 eksempalere av, på Laksevåg sport i bergen. Så hvorfor ikke?

Edit: Unisport.dk har forøvrig den Vaporen inne.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar
With only 450 pairs available this Exclusive boot is constructed from a one piece fully Carbon Fibre Upper using the latest Formula 1 technology and comes complete with a commemorative box and mercurial bag.

Availability : 19 May

Uten at jeg skal si det for helt sikkert, tror jeg det er lenge til de kommer i en norsk butikk, hvis de i det hele tatt gjør det.

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt til å bestille? Har selv nesten litt lyst, men har ikke nok penger, as of this moment :wee:

edit: Hvorfor bruker egentlig ikke Ronaldo spesial skoen?

Hva er vitsen å reklamere for noe bare 450 folk kan skaffe seg?

Men nå er søkelyste mitt i Adipure. Noen som har testet dem?

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt til å bestille? Har selv nesten litt lyst, men har ikke nok penger, as of this moment :wee:

edit: Hvorfor bruker egentlig ikke Ronaldo spesial skoen?

Hva er vitsen å reklamere for noe bare 450 folk kan skaffe seg?

Men nå er søkelyste mitt i Adipure. Noen som har testet dem?

jeg har foreløpig bare prøvd de på foten. fantastisk deilige. gleder meg til neste trening ;)

Lenke til kommentar

Ser etter lette fotballsko, ment for kunstgress.

Har nettopp kjøpt Vapor III og likte disse veldig godt, men da disse nå er stjålet trenger jeg nye sko. Har litt problemer med det ene kneet så tror jeg går for to ting: at de ikke er skadelig å spille på kunstgress med, og at de er lette.

Noen som vet om disse er brukbare?

Nike Tiempo Brasilero MG

Adidas Predator Absolion PS TRX AG hvit

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt Vapor III og likte disse veldig godt, men da disse nå er stjålet trenger jeg nye sko. Har litt problemer med det ene kneet så tror jeg går for to ting: at de ikke er skadelig å spille på kunstgress med, og at de er lette.

Nike Tiempo Brasilero MG

kjøp adidas predator absolion. hadde nike tiempo brasilio, og så prøvde jeg predator mye diggere å spille i kjøp de. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nike Tiempo Brasilero MG

kjøp adidas predator absolion. hadde nike tiempo brasilio, og så prøvde jeg predator mye diggere å spille i kjøp de. :thumbup:

Er ganske dumt å anbefale sko sånn.. Bein er forskjellig, sko er forskjellig. Det beste er å prøve seg fram selv

Lenke til kommentar
Er ganske dumt å anbefale sko sånn.. Bein er forskjellig, sko er forskjellig. Det beste er å prøve seg fram selv

Men når folk her spør rett ut etter anbefalinger, så er det jo ingen annen måte å gi dem tips på enn å bruke egne erfaringer. Så det blir mer dumt å spørre etter anbefalte sko, da alle har forskjellig smak, og forskjellige føtter, som du sier.

Men jeg vil anbefale Predator Absolute, hvis den skulle passe til foten, for det er en meget bra sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...