Mr.SS Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Bestilte et par Air Legend II nå. Hvite. Håper jeg blir fornøyde med de Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bruker selvfølgelig Adiddas! Modellen heter +P ABSOLION TRX HG. Svarte og hvite, noe orange på de også. Funker utmerket, er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Noen som vet om disse kommer til Norge? Regner egentlig ikke med det, men jeg må vite det helt sikkert. Nike Mercurial SL Firm Ground: Endret 26. januar 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ser jo ut som banesko for friidrettsfolk.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Såvidt jeg vet er det en limited edition, så da tviler jeg på at den kommer til Norge. Gikk dog an å kjøpe den på prodirectsoccer.com for en stund siden, vet ikke om det går lengre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Såvidt jeg vet er det en limited edition, så da tviler jeg på at den kommer til Norge. Gikk dog an å kjøpe den på prodirectsoccer.com for en stund siden, vet ikke om det går lengre. Den kommer helt sikkert til norge. Husker jeg så en predator versjon som de bare fantes 500 eksempalere av, på Laksevåg sport i bergen. Så hvorfor ikke? Edit: Unisport.dk har forøvrig den Vaporen inne. Endret 26. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 With only 450 pairs available this Exclusive boot is constructed from a one piece fully Carbon Fibre Upper using the latest Formula 1 technology and comes complete with a commemorative box and mercurial bag. Availability : 19 May Uten at jeg skal si det for helt sikkert, tror jeg det er lenge til de kommer i en norsk butikk, hvis de i det hele tatt gjør det. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Da er det vel bare å bestille fra prodirectsoccer før det blir utsolgt da. Eneste problemet er at den vil koste over 3000 kroner. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Noen som har tenkt til å bestille? Har selv nesten litt lyst, men har ikke nok penger, as of this moment edit: Hvorfor bruker egentlig ikke Ronaldo spesial skoen? Endret 28. januar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som har tenkt til å bestille? Har selv nesten litt lyst, men har ikke nok penger, as of this moment edit: Hvorfor bruker egentlig ikke Ronaldo spesial skoen? Hva er vitsen å reklamere for noe bare 450 folk kan skaffe seg? Men nå er søkelyste mitt i Adipure. Noen som har testet dem? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som har tenkt til å bestille? Har selv nesten litt lyst, men har ikke nok penger, as of this moment edit: Hvorfor bruker egentlig ikke Ronaldo spesial skoen? Hva er vitsen å reklamere for noe bare 450 folk kan skaffe seg? Men nå er søkelyste mitt i Adipure. Noen som har testet dem? jeg har foreløpig bare prøvd de på foten. fantastisk deilige. gleder meg til neste trening Lenke til kommentar
adidasfrak16 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 skal kjøpe nye fotballsko hvilke? prisen spiller ingen rolle. pliz hjelp meg noen Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ser etter lette fotballsko, ment for kunstgress. Har nettopp kjøpt Vapor III og likte disse veldig godt, men da disse nå er stjålet trenger jeg nye sko. Har litt problemer med det ene kneet så tror jeg går for to ting: at de ikke er skadelig å spille på kunstgress med, og at de er lette. Noen som vet om disse er brukbare? Nike Tiempo Brasilero MG Adidas Predator Absolion PS TRX AG hvit Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg har foreløpig bare prøvd de på foten. fantastisk deilige. gleder meg til neste trening Hmm, må nesten ha meg ett par av de Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 noen som vet når nye tunit kommer? Lenke til kommentar
adidasfrak16 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ser etter lette fotballsko, ment for kunstgress.Har nettopp kjøpt Vapor III og likte disse veldig godt, men da disse nå er stjålet trenger jeg nye sko. Har litt problemer med det ene kneet så tror jeg går for to ting: at de ikke er skadelig å spille på kunstgress med, og at de er lette. Noen som vet om disse er brukbare? Nike Tiempo Brasilero MG Adidas Predator Absolion PS TRX AG hvit kjøp adidas predator absolion. hadde nike tiempo brasilio, og så prøvde jeg predator mye diggere å spille i kjøp de. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ser etter lette fotballsko, ment for kunstgress.Har nettopp kjøpt Vapor III og likte disse veldig godt, men da disse nå er stjålet trenger jeg nye sko. Har litt problemer med det ene kneet så tror jeg går for to ting: at de ikke er skadelig å spille på kunstgress med, og at de er lette. Noen som vet om disse er brukbare? Nike Tiempo Brasilero MG Adidas Predator Absolion PS TRX AG hvit kjøp adidas predator absolion. hadde nike tiempo brasilio, og så prøvde jeg predator mye diggere å spille i kjøp de. Er ganske dumt å anbefale sko sånn.. Bein er forskjellig, sko er forskjellig. Det beste er å prøve seg fram selv Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) hva er forskjellen på Nike Mercurial Vapor IV og Nike Mercurial Vapor SL. Hvem av de er det Cristiano Ronaldo bruker? Endret 4. februar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er ganske dumt å anbefale sko sånn.. Bein er forskjellig, sko er forskjellig. Det beste er å prøve seg fram selv Men når folk her spør rett ut etter anbefalinger, så er det jo ingen annen måte å gi dem tips på enn å bruke egne erfaringer. Så det blir mer dumt å spørre etter anbefalte sko, da alle har forskjellig smak, og forskjellige føtter, som du sier. Men jeg vil anbefale Predator Absolute, hvis den skulle passe til foten, for det er en meget bra sko. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva er forskjellen på Nike Mercurial Vapor IV og Nike Mercurial Vapor SL.Hvem av de er det Cristiano Ronaldo bruker? Ronaldo bruker de oransje Vapor IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå