SuKa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Proffe fotballspillere kan velge de kuleste skoene og få de spesialtilpasset for foten sin. Så der tror jeg nok mange velger tøffe sko, men mest hvilken sko som passer spillestilen. Ronaldo bruker Vapor, Gerrard bruker Predator osv. Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Proffe fotballspillere kan velge de kuleste skoene og få de spesialtilpasset for foten sin. Så der tror jeg nok mange velger tøffe sko, men mest hvilken sko som passer spillestilen. Ronaldo bruker Vapor, Gerrard bruker Predator osv. Bra sagt Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 så fet ut tunit skoene peil på når dem kommer? og når kommer nike air legend + ? og er adiPURE copa mundial? Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 så fet ut tunit skoene peil på når dem kommer? og når kommer nike air legend + ? og er adiPURE copa mundial? Air Legend II har vel allerede kommet, hvis det var de du mente. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ok. air legend er den beste skoen jeg har prøvd. har prøvd nesten alle typer og merker. air legend passer på foten min og den er bra til alt sl180 er også meget gode sko. noen som har powerserve her? som kan gi noen tilbakemeldinger? og vapor IV? er det bare limited edition? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vil ikke tro du merker store forskjellen fra Vapor skoene. Og, ja; SL180 er absolutt gode sko, kanskje de beste syntest jeg. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vet noen hvilken sko dette her er? (navn, merke) Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 det er nike air zoom total 90 II eller III Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 og vapor IV? er det bare limited edition? Vapor IV er ikke en limited edition,det er den som tar over for Vapor III Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 og vapor IV? er det bare limited edition? Vapor IV er ikke en limited edition,det er den som tar over for Vapor III Riktig. Men de kommer itillegg i en spesialutgave. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 okok. det jeg trodde gleder meg til de får air legend II i butikkene Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 okok. det jeg trodde gleder meg til de får air legend II i butikkene De har fått den på Torshov nå Lenke til kommentar
Runakken Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Proffe fotballspillere kan velge de kuleste skoene og få de spesialtilpasset for foten sin. Så der tror jeg nok mange velger tøffe sko, men mest hvilken sko som passer spillestilen. Ronaldo bruker Vapor, Gerrard bruker Predator osv. Det er selvfølgelig kun pengene som bestemmer hvilke sko stjernene bruker, og absolutt ingenting annet. Om du tror at de bruker en eller annen Adidas eller Nike for den er tøff eller god, er du nok litt naiv ja... Det finnes flere mer ukjente merker som har like gode og bedre sko enn de store, men disse fabrikkene betaler ikke spillere for å spille med deres sko. Eks. en BOOT TEST 2006 som ble utført viser dette meget bra, hvor merkene Nomis og Andrea`s Italian gjør det bedre enn de store. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Noen som vet om noen billige gode fotballsko? Har Adidas predator, men når de blir utslitt skal jeg ha noen som ikke er så dyre siden jeg ikke spiller så ofte. Helst under 800 kr Edit: Tror dere disse funker? Endret 7. desember 2007 av stizzen Lenke til kommentar
Runakken Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet om noen billige gode fotballsko? Har Adidas predator, men når de blir utslitt skal jeg ha noen som ikke er så dyre siden jeg ikke spiller så ofte. Helst under 800 kr Edit: Tror dere disse funker? Mitt råd er enkelt der, IKKE KJØP SKO I SYNTETISK SKINN.....da er du nesten garantert gnagsår og dårlig komfort Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Proffe fotballspillere kan velge de kuleste skoene og få de spesialtilpasset for foten sin. Så der tror jeg nok mange velger tøffe sko, men mest hvilken sko som passer spillestilen. Ronaldo bruker Vapor, Gerrard bruker Predator osv. Det er selvfølgelig kun pengene som bestemmer hvilke sko stjernene bruker, og absolutt ingenting annet. Om du tror at de bruker en eller annen Adidas eller Nike for den er tøff eller god, er du nok litt naiv ja... Det finnes flere mer ukjente merker som har like gode og bedre sko enn de store, men disse fabrikkene betaler ikke spillere for å spille med deres sko. Eks. en BOOT TEST 2006 som ble utført viser dette meget bra, hvor merkene Nomis og Andrea`s Italian gjør det bedre enn de store. Du er litt naiv.Det er riktig at de store merkene sponser spillere,men det er langt fra alle proffer som blir sponset.Og mesteparten av disse bruker jo fortsatt sko som Predator og Vapor.Og dette må jo bety at disse skoene er gode. Lenke til kommentar
Runakken Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Proffe fotballspillere kan velge de kuleste skoene og få de spesialtilpasset for foten sin. Så der tror jeg nok mange velger tøffe sko, men mest hvilken sko som passer spillestilen. Ronaldo bruker Vapor, Gerrard bruker Predator osv. Det er selvfølgelig kun pengene som bestemmer hvilke sko stjernene bruker, og absolutt ingenting annet. Om du tror at de bruker en eller annen Adidas eller Nike for den er tøff eller god, er du nok litt naiv ja... Det finnes flere mer ukjente merker som har like gode og bedre sko enn de store, men disse fabrikkene betaler ikke spillere for å spille med deres sko. Eks. en BOOT TEST 2006 som ble utført viser dette meget bra, hvor merkene Nomis og Andrea`s Italian gjør det bedre enn de store. Du er litt naiv.Det er riktig at de store merkene sponser spillere,men det er langt fra alle proffer som blir sponset.Og mesteparten av disse bruker jo fortsatt sko som Predator og Vapor.Og dette må jo bety at disse skoene er gode. :-) Har jobbet med denne businessen og tør påstå at jeg vet hva jeg snakker om her :-) Selvfølgelig kan man velge Adidas og Nike osv. om man ikke får betalt også, men min påstand er at det finnes merker som spillere hadde valgt om de ikke hadde fått penger. Et godt eksempel var Kjetil Rekdal i sin tid. Han valgte å spille med gule Kronos sko, til tross for at han kunne fått mye mer penger for å spille med andre sko. Rekdal mente at Kronos var mye bedre sko og valgte de i stedet. En av hovedgrunnene var at Kronos var rene skinnsko, og ikke full av syntetisk skinn slik som mange er nå. Spillere blir altfor lett blendet av at Beckham og Ronaldinho spiller med de skoene de ønsker. Ser på denne tråden at mange har gnagsår av sine sko, men vil allikevel ha dem. Det er synd at det er viktigere å se ut som Beckham, i stedet for å faktisk ha sko som sitter som smurt på foten....Uansett hvilke sko som kjøpes, er mitt råd at dere må unngå syntetisk skinn! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei Bestilte meg et par Mercurial Vapor her om dagen, og idag kom de i posten.. Men når jeg prøvde dem, så passa dem i lengden, men skoa var egentlig litt for smale for foten min! Vil skoen utvide seg etterhvert, eller burde jeg bytte dem ? Kjipt å kaste bort 1800,- på sko som ikke passer Endret 8. desember 2007 av Nordz Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei Bestilte meg et par Mercurial Vapor her om dagen, og idag kom de i posten.. Men når jeg prøvde dem, så passa dem i lengden, men skoa var egentlig litt for smale for foten min! Vil skoen utvide seg etterhvert, eller burde jeg bytte dem ? Kjipt å kaste bort 1800,- på sko som ikke passer vil nok forme seg litt, men det går en grense. om foten din er for bred for selve sålen, så bør du bytte. selv blir vapor altfor smale til mine ben. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da er Laser kommet Gikk for Hvit+ gull.. Hva synest dere om de? De kjentes god å ha på føttene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå