CR717 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg spiller veldig mye fotball, og bytter på å bruke de forskjellige skoene. Som dere ser er jeg veldig stor fan av både Adidas Predator serien og Nike Vapor serien. Jeg er sentral midtbanespiller på mitt lag, men spiller på to andre lag inni mellom også, og da blir jeg benyttet som ving og spiss, det er derfor jeg er fan av begge type skoene. Jeg bruker alltid Nikeskoene mine når jeg spiller i en offensiv posisjon, mens jeg varierer mellom skoene når jeg spiller sentralt. Inne: Adidas A3 Bulwark"]Adidas A3 Bulwrak Grus: Adidas Tunit A3"]Adidas Tunit A3 Kunstgress: Nike Mercurial Vapor III HG"]Nike Mercurial Vapor III FG Nike Mercurial Vapor III FG"]Nike Mercurial Vapor III FG Adidas Predator Absolute HG"]Adidas Predator Absolute HG Gress: Adidas +Predator Absolute XTRX SG"]Adidas +Predator Absolute XTRX SG Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg spiller veldig mye fotball, og bytter på å bruke de forskjellige skoene. Som dere ser er jeg veldig stor fan av både Adidas Predator serien og Nike Vapor serien. Jeg er sentral midtbanespiller på mitt lag, men spiller på to andre lag inni mellom også, og da blir jeg benyttet som ving og spiss, det er derfor jeg er fan av begge type skoene. Jeg bruker alltid Nikeskoene mine når jeg spiller i en offensiv posisjon, mens jeg varierer mellom skoene når jeg spiller sentralt. Inne: Adidas A3 Bulwark"]Adidas A3 Bulwrak Grus: Adidas Tunit A3"]Adidas Tunit A3 Kunstgress: Nike Mercurial Vapor III HG"]Nike Mercurial Vapor III FG Nike Mercurial Vapor III FG"]Nike Mercurial Vapor III FG Adidas Predator Absolute HG"]Adidas Predator Absolute HG Gress: Adidas +Predator Absolute XTRX SG"]Adidas +Predator Absolute XTRX SG bytt ut inneskoa dine (bullwark) med feks copa indoor så vil du få en helt annen ballfølelse. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tenkte det samme. Inneskoa dine er ikke så veldig gode. Vapor innesko kan også anbefalest. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tenkte det samme. Inneskoa dine er ikke så veldig gode. Vapor innesko kan også anbefalest. hvor får man kjøpt vapor innesko hen? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Torshov har det meste! Edit: Innenfor sportsutstyr selfølgelig! Endret 28. november 2007 av SuKa Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Em 2008 ballen? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har den blitt lansert allerede? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror ikke det men jeg har sett bilde av den i en konkuranse. Men det sto Castrol på den med grønt og rødt fordi holdt konkuransen. Ganske lik vm ballen bare rettere streker og litt annen søm tror jeg Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror ikke det men jeg har sett bilde av den i en konkuranse. Men det sto Castrol på den med grønt og rødt fordi holdt konkuransen.Ganske lik vm ballen bare rettere streker og litt annen søm tror jeg fant den nå Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Link? Så det i et blad med biler Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Link? http://www.unisport.dk/?page=Produkt&k...93&id=30922 Hvorfor er dette med i fotballsko tråden? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Angående fotballskoen laser: Er det noen som vet om de er store i størrelsene? Ca, hvor mange cm er str 42 ? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Angående fotballskoen laser: Er det noen som vet om de er store i størrelsene? Ca, hvor mange cm er str 42 ? Hvor bor du dra til en sportsbutikk og prøv de. eller bestill på thorsov der kan man sende tilbake og få en annen støvel de koster også bare 1600 som ikke er veldig mye. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du andre Nike sko? De kan ikke være så forskjellige. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor bytter du så mye sko CR717 ? Kan ikke helt se for meg at det er bra for føttene? Mulig jeg tar feil altså.. Jeg har et par Adidas sko, som jeg bruker på gress/kunstgress. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker Umbro sl 180. en veldig god sko. men dem blir veldig fort slitt på kunstgress. så dere MÅ nesten tape skoa fremme. men er det noen som vet hvilke sko adidas skal lansere? har vært inne på www.adidas.com. der skal kaka lansere en sko. og messi skal lansere nye tunit. noen som har bilde av nye tunit? og hvilken sko er det kaka skal komme med? Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker Umbro sl 180. en veldig god sko. men dem blir veldig fort slitt på kunstgress. så dere MÅ nesten tape skoa fremme. men er det noen som vet hvilke sko adidas skal lansere? har vært inne på www.adidas.com. der skal kaka lansere en sko. og messi skal lansere nye tunit. noen som har bilde av nye tunit? og hvilken sko er det kaka skal komme med? Det kan hende at Kaka skal lansere Adipure skoen (en utvikling av Copa Mundial) Her er bildet av Tunit F50.8 Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 disse er feteste fotball skoene som noen gang ble gitt ut etter min mening: Adidas Predator Precision LINK 1: http://cgi.ebay.com/NDS-2001-Adidas-Predat...VQQcmdZViewItem LINK 2: http://cgi.ebay.com/ADIDAS-PREDATOR-PRECIS...VQQcmdZViewItem Fins også en hvit\sølv og gull utgave som er også veldig fine, men selges jo ikke mer. Ganske umulig å få kjøpt i norge tror jeg. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det bare meg, eller er det blitt et ufattelig stort fokus på hvordan merke det er på skoene, hvordan farge det er, osv.? Det som er viktig er jo at skoene passer din fot! Fotballstjernene bruker jo ikke den og den skoen pga "bling" faktoren, men fordi at det er den skoen som passer best til dem. Om skoen er spesialutviklet av Rooney spiller nå ingen rolle når jeg skal velge sko. hadde for to år siden et par puma king sko, som passet foten min perfekt. men så kjøpe jeg et par adidas predator, fordi jeg syntes de så ufattelig kul ut, nå er jeg tilbake på puma king igjen. Men for all del, jeg kjøper jo den kuleste versjonen av skoen som passer foten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå