Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Mine vaporsko tar ikke skade av kunstgress. Eneste er at veldig mange får gnagsår av Vapor.

Jeg får ikke gnagesår av Vapor! Hvis du får gnagesår av sko, så passer ikke skoen beinet ditt.

Åh?! Er du sikker? :tease:

Det jeg sier er at mange får gnagsår av vapor. På laget mitt har vel en 8-9 stk Vapor. (Vi var i Danmark på DanaCup og der var det billig Vapor-sko!) Ca. 4-5 stk. av de får gnagsår av Vapor, mens de andre ikke får det. Er vel kanskje litt spesiellt med Vapor-sko på grunn av passformen. Jeg for min del bruker skoene uansett. De er fantastisk gode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker det best med hg eller fg på kunstgrass! bruker adidas predataor absolin på kuntgrasss og dei første gongene eg brukte dei så fekk eg vond onda foten, men kjenner ikkje det lenger....

Ka e egentli forskjellen mellom falske og ekta predator??? :cool:

Lenke til kommentar
Funker det best med hg eller fg på kunstgrass! bruker adidas predataor absolin på kuntgrasss og dei første gongene eg brukte dei så fekk eg vond onda foten, men kjenner ikkje det lenger....

Ka e egentli forskjellen mellom falske og ekta predator? :cool:

eg foretrekker HG på kunstgress da HG knotter er mykere enn FG.

hva mener du med ekte og fake predator?

viss eg tolker deg rett så mener du kanskje at dette er fake: Predator Absolion

og dette er ekte: Predator Absolute

ingen av skoa er fake, men den billigere varianten er en enklere utgave av den dyre.

ikke like god kvalitet på skinn, ikke formstøpt såle etcetc :)

Lenke til kommentar

De er ment til å holde leggskinnet på plass. Hadde jeg hatt disse hadde jeg brukt de akkurat der CR bruker de på det bildet. Akkurat som om jeg teiper leggskinnet mitt på, da teiper jeg litt nederst på skinnet og litt på foten. Det hvite CR bruker er vanskelig å se hva er, men han bruker definitivt teip.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Merkelig visst det er sokker. Da har han enten klipt opp ManUtd sokkene sine under teipen der (:!:), eller så bruker han to sokker. Noe som er veldig ubehagelig, senker ballfeelingen og ikke er noe godt i det hele tatt i Vapor. Fame til den som finner ut hva det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...