Mr.SS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er dette arvtakeren til Vapor III? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er dette arvtakeren til Vapor III? Nei, ser ut som det bare er en "limited edition" modell. Og da var nye innesko i boks http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Speed Så nå er det bare å vinne Førde-cup til helga Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm, ser ut som en ultimat sko. Utrolig kostbar. Tør ikke engang tenke på hvor mye den koster med toll og moms. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte nye sko her om dagen. Gode sko, men de gnager noe sinnsykt på innsiden av foten hvor en liten kant stikker ut i skoen. Skjønner ikke hva de som lagde skoen tenkte på. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Javel. Jeg hadde ikke det problemet med 1.06, men såklart - vi har forskjellige føtter . Hvor lang tid det å kjøpe fra pro-direct? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte de ikke der, men jeg var innpå der så jeg bare linka til den sida Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...RAND=3&SS=1 Fy faen jeg har lyst på de. Noen som har prøvd prodirectsoccer før? Jeg bor på Island og håper ikke shipping vil bli noe problem Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ? Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!? takker for svar Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ? Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!? takker for svar knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress. Endret 10. november 2007 av tomniel Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjøpte nye sko her om dagen. Gode sko, men de gnager noe sinnsykt på innsiden av foten hvor en liten kant stikker ut i skoen. Skjønner ikke hva de som lagde skoen tenkte på. Javel. Jeg hadde ikke det problemet med 1.06, men såklart - vi har forskjellige føtter . Hvor lang tid det å kjøpe fra pro-direct? Kan ikkje skjønne at du ikke har det problemet. Skulle ikke ha noe med foten å gjøre visst ikke du har ett hull inn i foten der det stikker ut i skoen. Er det ingen liten klump på innsiden av skoen? Lenke til kommentar
JonJE Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hei! ny her Eg lure på ka sko som er best mellom vapor og den gamle total 90 å den heilt nye total 90?? eg har vapor te grass og total 90 te grus! Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hei! ny her Eg lure på ka sko som er best mellom vapor og den gamle total 90 å den heilt nye total 90?? eg har vapor te grass og total 90 te grus! Med de nye og gamle total 90. Mener du Supremacy og Laser? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) hei! ny her Eg lure på ka sko som er best mellom vapor og den gamle total 90 å den heilt nye total 90?? eg har vapor te grass og total 90 te grus! For meg blir det som å spørre hva som er best av epler og pærer. Depends. Jeg får gnagsår av Vapor, mens noen av vennene mine sier de er de beste de har hatt. De kommer helt an på om skoen passer til foten din og hvilken type sko du liker. Edit: Velkommen! Endret 11. november 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er det serriøst at knottetene knekkes når man bruker vapor på kunstgress!?!?! Har vapor 2 og de synes jeg er slitesterke som bare f! er det så stor forskjell!!?? Noen norske nettsider som selger de for UNDER 1400,-?? EDIT: I str 41-42 Endret 11. november 2007 av Sindris1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det serriøst at knottetene knekkes når man bruker vapor på kunstgress!?!?! Har vapor 2 og de synes jeg er slitesterke som bare f! er det så stor forskjell!!?? Noen norske nettsider som selger de for UNDER 1400,-?? EDIT: I str 41-42 Vel, det er jo en utgått modell, så tipper det kan bli litt vanskelig å finne dem. Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ? Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!? takker for svar knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress. Kommer vel helt an på hva kunstgress du har gjør det ikke?? For flere av vennene mine har Vapor og ingen av de har det problemet...Så vis du har ganske mykt kunstgress kjøper du Vapor de skal vist være kjempegode Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mine vaporsko tar ikke skade av kunstgress. Eneste er at veldig mange får gnagsår av Vapor. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 gnagsår skiter jeg i Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mine vaporsko tar ikke skade av kunstgress. Eneste er at veldig mange får gnagsår av Vapor. Jeg får ikke gnagesår av Vapor! Hvis du får gnagesår av sko, så passer ikke skoen beinet ditt. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om en norsk nettside som gir vapor III veldig billig i str 41 1/2 ? Btw, noen som har erfaring med kvaliteten til vapor ÌII? Tåler de spill på kunstgress!? takker for svar knottene på Vapor sko knekker veldig lett på kunstgress, du vil da også få ett forklaringsproblem ved en reklamasjon, da disse er beregnet for spill på gress. Kommer vel helt an på hva kunstgress du har gjør det ikke?? For flere av vennene mine har Vapor og ingen av de har det problemet...Så vis du har ganske mykt kunstgress kjøper du Vapor de skal vist være kjempegode vet med sikkerhet at dette har vært ett problem. men kan jo være at de har laget knottene litt mykere nå? i tillegg blir kunstgressbanene bare bedre og mer lik gressbaner, så på de nye banene bør det gå fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå