Mr.SS Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Tenker på å kjøpe kunstgress-sko. Vet dere hvordan Joma går på størrelse i forhold til Nike og Puma? http://www.norskballsport.no/module_nettbu...xid=00000000904 Ser de har mange bra kunstgressko ifølge norskballsport.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei.Tenker på å kjøpe kunstgress-sko. Vet dere hvordan Joma går på størrelse i forhold til Nike og Puma? http://www.norskballsport.no/module_nettbu...xid=00000000904 Ser de har mange bra kunstgressko ifølge norskballsport.. 9616105[/snapback] Du burde alltid prøve i en butikk før du skal ha nye fotballsko. Samme hva. De har butikk i Sinsen, hvis du ikke bor så langt unna. Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Årets nyhet blir vel den nye Predator skoen (Adidas +predator Powerswerve) Andre nyheter blir vel: Nike Vapor IV, Puma v1.08 og Nike Air Legend 2. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Når kommer nyhetene ut? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Når kommer nyhetene ut? 9637374[/snapback] powerswerve kommer i desember om eg ikke tar feil. noen som har testet disse: Nike Zoom FS har spillt med Copa indoor de siste åra, men er på utkikk eter noe nytt... Endret 4. oktober 2007 av tomniel Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når kommer nyhetene ut? 9637374[/snapback] Powerswerve og v1.08 kommer i november. Nike Vapor IV, adidas +F50.8 TUNIT og Adidas AdiPure kommer ut i februar 08. Nike Air Legend 2 kommer ut i desember. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Lurer på om v1.08 har fikset det kjedelige problemet med v1.06. Det at tuppen går fra sålen i skolen. Hendte med undertegnede. EDIT: Noen muligheter å se på bilder fra alle de nye skoene? Endret 5. oktober 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på om v1.08 har fikset det kjedelige problemet med v1.06. Det at tuppen går fra sålen i skolen. Hendte med undertegnede. EDIT: Noen muligheter å se på bilder fra alle de nye skoene? 9641031[/snapback] Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjøp aldri total 90... Faen så masse gnagsår jeg har fått av de! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Lurer på om v1.08 har fikset det kjedelige problemet med v1.06. Det at tuppen går fra sålen i skolen. Hendte med undertegnede. EDIT: Noen muligheter å se på bilder fra alle de nye skoene? 9641031[/snapback] 9644811[/snapback] De var utrolig stygge. Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kjøp aldri total 90... Faen så masse gnagsår jeg har fått av de! 9646635[/snapback] Det spørs jo helt åssen bein du har!! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skjønner ikke problemet. Har aldri opplevd at knottene mine har knekt, verken HG eller FG. Uansett, i butikkene er hvertfall HG anbefalt foran FG på kunstgress, fordi undersålen er sydd sammen, og altså tåler litt mer trykk, og knottene visstnok er mer slitesterke. Selv bruker jeg FG uansett, fordi det er usannsynlig mye bedre å bruke. 9441716[/snapback] Jeg syntes at FG (Firm Ground/ Fast grunn) er best på kusntgress. Men det spørs om det er deilig langt og nytt kunstgress eller ome det er ei gammel sliten dørmatte. Joma har utviklet en spesiell kunstgressko med 27 knotter. Det skal vistnok være en av de beste eller den beste kunstgresskoen å få på markedet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har noen spørsmål som jeg vet at noen av dere kan svare på her! 9441947[/snapback] Hvor får man tak i de? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skjønner ikke problemet. Har aldri opplevd at knottene mine har knekt, verken HG eller FG. Uansett, i butikkene er hvertfall HG anbefalt foran FG på kunstgress, fordi undersålen er sydd sammen, og altså tåler litt mer trykk, og knottene visstnok er mer slitesterke. Selv bruker jeg FG uansett, fordi det er usannsynlig mye bedre å bruke. 9441716[/snapback] Jeg syntes at FG (Firm Ground/ Fast grunn) er best på kusntgress. Men det spørs om det er deilig langt og nytt kunstgress eller ome det er ei gammel sliten dørmatte. Joma har utviklet en spesiell kunstgressko med 27 knotter. Det skal vistnok være en av de beste eller den beste kunstgresskoen å få på markedet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har noen spørsmål som jeg vet at noen av dere kan svare på her! 9441947[/snapback] Hvor får man tak i de? 9653107[/snapback] norskballsport.no eller unisport.dk tror jeg. Norskballsport har butikk ved Sinsen i Oslo. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjøp aldri total 90... Faen så masse gnagsår jeg har fått av de! 9646635[/snapback] Det spørs jo helt åssen bein du har!! 9648081[/snapback] Om du lurte så har jeg bein med to føtter( ikke plattfot) og 5 tær på hver fot Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke om det var et dårlig forsøk på å være artig eller ikke, men han mener selvfølgelig hvordan _form_ du har på foten, ikke om du har unaturlige utvekster eller ei. Formen på foten er avgjørende for hvordan sko som passer deg, så selv om Total 90 ikke passer deg, kan den godt være en drøm for andre. Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må skifte ut mine Nike azt90-3 nå. Jeg lurer på de nyeste laser skoene, hva synes dere om de? Stor forskjell mellom skinnskoene eller de med microfiber? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser du kan forhåndsbestille de nye powerswerve fotballskoene på soccershopusa nå. Står at de kommer ut i November. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når kommer nyhetene ut? <{POST_SNAPBACK}> powerswerve kommer i desember om eg ikke tar feil. noen som har testet disse: Nike Zoom FS har spillt med Copa indoor de siste åra, men er på utkikk eter noe nytt... bestillte disse skoa på mandag, hentet de på posten igår. gleder meg til å teste de! sitter sykt godt på foten iaf Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om gjengene har like dårlig kvalitet på F50.7 Tunit, som F50.6 Tunit? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøp "Kiwi" lim. Så limer du det på skoene før du bruker de. Da holder de alltid for meg i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå