F.torres Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det gratis toll på fotballsko i Norge? Bestilte akkurat fra prodirectsoccer. 9310206[/snapback] er ikke toll på sko. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva vil det egentlig si? Jeg bestilte en pakke med 2.stk. fotballsko, samt strømper og ankelbeskyttere - må jeg betale toll da? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 vel, strømper går under klær og klær er det vel toll på ? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Men da blir det bare toll på de strømpene og ankelbeskytterne, ikke skoene, right? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Herregud så rævva Unisport er, det var nok siste gang jeg bestilte fotballsko der. Har nå bestilt 3 forskjellige par, alle sammen har etter noen dager (en uke på den ene) blitt annullert fordi varen er utsolgt og Unisport ikke greier å skaffe flere ... Utrolig at de faktisk greide å levere inneskoene jeg bestilte. >.< Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 er tunit skoene gode og spille i? noen erfaringer 9303413[/snapback] Nei, jeg har bare dårlige erfaringer med de. gjengene blir fort ødelagt og det er et helvete å bytte de forbanna knottene. ikke særlig gode å bruke heller. hvis du skal ha dem må du vaske dem hele tiden hvis ikke kommer de til å lukte kattepiss... mine lukta noe jævlig kattepiss. endte med at jeg gikk tilbake til butikken og bytta dem i den nye predator skoen med champions league fargen.. MYE bedre sko. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 er tunit skoene gode og spille i? noen erfaringer 9303413[/snapback] Nei, jeg har bare dårlige erfaringer med de. gjengene blir fort ødelagt og det er et helvete å bytte de forbanna knottene. ikke særlig gode å bruke heller. hvis du skal ha dem må du vaske dem hele tiden hvis ikke kommer de til å lukte kattepiss... mine lukta noe jævlig kattepiss. endte med at jeg gikk tilbake til butikken og bytta dem i den nye predator skoen med champions league fargen.. MYE bedre sko. 9316605[/snapback] ok, en venn av meg sa han hadde promblemer med gjengene, en annen sine lukter det kattepiss, så trur jeg står over. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sånn, da har jeg bestilt Predator-skoene Gerrard bruker. Hvis de ikke kan leveres denne gang, gir jeg opp å kjøpe nye fotballsko. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva med å bestille fra en annen leverandør da? Lenke til kommentar
Lillalollen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hva anbefaler dere av HG, FG og SG til gress og etterhvert kunstgress?? Endret 19. august 2007 av Lillalollen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hva med å bestille fra en annen leverandør da? Ja, jeg gjorde det nå, gidder ikke stresse mer med Unisport nå. Fortsatt tør jeg ikke være sikker på om jeg faktisk får skoene før jeg har dem i hendene mine. Endret 19. august 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva med å bestille fra en annen leverandør da? Ja, jeg gjorde det nå, gidder ikke stresse mer med Unisport nå. Fortsatt tør jeg ikke være sikker på om jeg faktisk får skoene før jeg har dem i hendene mine. 9317807[/snapback] hva er gæren med unisport? bestilte derfra og de er oss meg om 1-2 dager. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har du ikke lest hva Hewitt sier? Les et par innlegg tilbake så finner du ut av det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva med å bestille fra en annen leverandør da? Ja, jeg gjorde det nå, gidder ikke stresse mer med Unisport nå. Fortsatt tør jeg ikke være sikker på om jeg faktisk får skoene før jeg har dem i hendene mine. 9317807[/snapback] hva er gæren med unisport? bestilte derfra og de er oss meg om 1-2 dager. 9317874[/snapback] Jeg fikk for så vidt mine innesko som jeg kjøpte kjapt jeg også, så jeg tror ikke Unisport egentlig er en dårlig butikk. Og de fleste har jo positive erfaringer med dem. Men som sagt så har jeg prøvd å bestille 3 forskjellige par Adidas Predator hos dem, men alle tre gangene har jeg etter 3-7 dager fått beskjed om at skoene er utsolgt og at de ikke greier å skaffe dem igjen, så ordren er annullert. Så etter tredje beskjed i dag så ble jeg lei av å prøve mer på Unisport når det kommer til disse fotballskoene... Lenke til kommentar
sruben Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Noen av dere som har bestilt fra Nor Contact Sport før? www.ncsport.no og www.fotballsko.no Har sendt mail til begge mail adressene deres uten å få svar, får prøve å ta en telefon kanskje... Endret 21. august 2007 av sruben Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva anbefaler dere av HG, FG og SG til gress og etterhvert kunstgress?? 9317804[/snapback] spørs hva du skal bruke dem på da... jeg har HG og bruker dem mest på kunstgress mens vapor på gress.. HG er jo best til kunstgress Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hei. Har litt lyst på Adidas F50.7 og lurte på hva dere syntes om den fotball skoen 1.Er de gode å bruke? 2. Tåler de mye? 3. Er det lett å bytte overdel, såler og knotter? Også hvis jeg skal skaffe dem så hadde jeg tenkt og kjøpe disse også FETE Du får de i Bayern München , Liverpool og AC Milan stil å. En kompis av meg og to på det fotballaget jeg spiller på har F50.6 og syntes de er gode. Endret 24. august 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jo, du kan få toll. Det fikk jeg. Skoa kommer på mandag... edit: kjøpte dem fra unisport.dk Endret 24. august 2007 av Blax Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ellers så lurte jeg på om det er noen som har eller har hatt Joma sko? Er de noe gode å bruke? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvilke erfaringer har dere med Vapor 3 her i tråden? Har bestilt meg et par. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå