Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei...

 

 

Jeg lurer på om NIKE Steam FG(http://www.fun-sport.be/images/Nike/Schoenen%20-%20Juniors/312664-417.JPG)

 

Er like breie som NIKE Mercuial Vapor/3(http://www.sportkuster.com/images/produkte/mercurial_vapor_3_fg_blau.jpg)

 

Jeg har nå Steam, og jeg har veldig breid fot, men passer fint Steam..! Er Mercurial Vapor like breid, ellr er den mindre? Tror du dem passer brei fot?

 

Håper på bra svar:)

 

Mhv. Frode

Lenke til kommentar
vel, jeg tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe mere vapor, heldigvis fikk jeg dem til en rimelig penge da :p 65 euro er vel ikke så værst :D

9243593[/snapback]

 

 

hvorfor ikke mere vapor?

9243749[/snapback]

 

 

vapor passer rett og slett ikke føtta mine :no: veit ikke hvorfor men jeg får utrolig mye gnagesår av dem.. hadde den første vapor versonen som kom også (om det var de som kom i hel gullfarget?) men også her fikk jeg endel gnagesår... mens andre på laget ikke får gnagesår. noen får ingen gnagesår andre får mange.

 

men adidas får jeg aldri gnagesår av, uansett modell :w00t:

Lenke til kommentar
vel, jeg tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe mere vapor, heldigvis fikk jeg dem til en rimelig penge da :p 65 euro er vel ikke så værst :D

9243593[/snapback]

 

 

hvorfor ikke mere vapor?

9243749[/snapback]

 

 

vapor passer rett og slett ikke føtta mine :no: veit ikke hvorfor men jeg får utrolig mye gnagesår av dem.. hadde den første vapor versonen som kom også (om det var de som kom i hel gullfarget?) men også her fikk jeg endel gnagesår... mens andre på laget ikke får gnagesår. noen får ingen gnagesår andre får mange.

 

men adidas får jeg aldri gnagesår av, uansett modell :w00t:

9245577[/snapback]

 

er rart, du burte vel egentlig få gnagesår av tunit skoene og da?

Lenke til kommentar
ja tunit skoene fikk jeg litt gnagesår av men ikke like mye som vapor. hadde +f50 men gikk tilbake til butikken og sa at de lukta dritt og at knottene datt av hele tiden så jeg fikk bytta dem i predator :D

9246428[/snapback]

 

har predator selv. er gode sko:D

 

har også vapor ||

 

 

edit: innlegg nr 1500

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar
ok. den vapor 2 skoen fikk du gnagesår av den? jeg og har bestilt nye 3`ern

9248721[/snapback]

ja jeg har fått gnagesår av begge vapor modellene :( samme stedene faktisk

 

 

 

Hvor pleier dere å bestille skoene fra?

9248843[/snapback]

 

kjøper de fleste skoa mine på Klubbhuset i Lillestrøm (Dovregården) får 15 eller 20% rabatt og de har de fleste modellene og er ganske billige i forhold til g-sport osv..

 

Dovregården

Endret av vofif
Lenke til kommentar
Hvor pleier dere å bestille skoene fra?

9248843[/snapback]

Prodirectsoccer.com

Uendelig bra utvalg, og prisene er ikke ille, egentlig.

9250145[/snapback]

 

Ganske bra utvalg der, og prisene var ikke verst heller, men hvordan er det med toll og slikt?

Må du betale 25% prosent av prisen utenom, eller er det inkludert? :hmm:

Lenke til kommentar

Har ikke handlet fra Unisport selv før (har dog noen sko på vei fra dem nå), men er rimelig sikker på at du må betale moms + gebyr. Du må jo i utgangspunktet det på alle momspliktige varer som kommer fra utlandet til en verdi over kr. 200,-, men noen butikker er litt "snille" og fører en lavere pris på pakken enn hva tilfellet egentlig er osv. Men så vidt meg bekjent gjør ikke Unisport det, så du kan vente deg 25% moms + en drøy hundrelapp eller noe lignende i gebyr.

Lenke til kommentar
Har ikke handlet fra Unisport selv før (har dog noen sko på vei fra dem nå), men er rimelig sikker på at du må betale moms + gebyr. Du må jo i utgangspunktet det på alle momspliktige varer som kommer fra utlandet til en verdi over kr. 200,-, men noen butikker er litt "snille" og fører en lavere pris på pakken enn hva tilfellet egentlig er osv. Men så vidt meg bekjent gjør ikke Unisport det, så du kan vente deg 25% moms + en drøy hundrelapp eller noe lignende i gebyr.

9265748[/snapback]

 

 

ok. regnet med det, åssen sko har du bestilt derfra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...