F.torres Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg skal kjøpe sko fra prodirecct soccer åssen er det med frakt tid og trygg het noen som har gjort det før? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Trygg het faktisk. Regner med du mener trygghet ja, og det er ikke noe å si på det. Alt funker helt flott, eneste er at det kan ta litt tid noen ganger. Hos meg har det blitt ca 350,- å betale ink. alle ekstra utgifter, noe som egentlig ikke er så altfor mye. Meget bra butikk, de var gode på service før, virker som de har endra litt på det nå, men fra sist jeg bestilte var det en meget bra butikk. Skal forøvrig bestille meg nye predator. De kommer ut i England 16. August, så regner med jeg har de i starten av september hvis jeg er heldig. Endret 6. august 2007 av TeggY Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Trygg het faktisk. Regner med du mener trygghet ja, og det er ikke noe å si på det. Alt funker helt flott, eneste er at det kan ta litt tid noen ganger.Hos meg har det blitt ca 350,- å betale ink. alle ekstra utgifter, noe som egentlig ikke er så altfor mye. Meget bra butikk, de var gode på service før, virker som de har endra litt på det nå, men fra sist jeg bestilte var det en meget bra butikk. Skal forøvrig bestille meg nye predator. De kommer ut i England 16. August, så regner med jeg har de i starten av september hvis jeg er heldig. 9218918[/snapback] fine sko:D jeg tenker jeg skal kjøpe vapor. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det som er litt dritt med vapor skoa er at jeg får noen helvetes gnagesår overalt på føtta når jeg spiller på kunstgress! nå er vel heller ikke disse egentlig laget for kunstgress da men... predator skoa mine får jeg ikke gnagesår av så til dere som skal bruke vapor på kuntgress så er det en stor mulighet for å få gnagesår.. jeg fikk ikke av å bruke dem på gress men på kunstgress var det noe annet Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 det som er litt dritt med vapor skoa er at jeg får noen helvetes gnagesår overalt på føtta når jeg spiller på kunstgress! nå er vel heller ikke disse egentlig laget for kunstgress da men... predator skoa mine får jeg ikke gnagesår av så til dere som skal bruke vapor på kuntgress så er det en stor mulighet for å få gnagesår.. jeg fikk ikke av å bruke dem på gress men på kunstgress var det noe annet 9221192[/snapback] jeg har plaster har np 1400++ og bruke. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Noen som vil kjøpe helt nye Nike AIR ZOOM sko? Røde og hvite.. Brukt på ei trening, fikk gnagsår.. Det er bare adidas som passer min fot Selger de for 1000,- De kosta meg 1800 for en mnd siden da jeg kjøpte dem. 42 1/2 Endret 7. august 2007 av Blax Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har plaster har np 1400++ og bruke. 9221733[/snapback] jaja men det er ikke så digg å sette på plaster på hælen, under foten og alle tæra(spesielt stor tåa) før hver kamp og trening Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg har plaster har np 1400++ og bruke. 9221733[/snapback] jaja men det er ikke så digg å sette på plaster på hælen, under foten og alle tæra(spesielt stor tåa) før hver kamp og trening 9222712[/snapback] mhm. jeg har hatt vapor selv 2 ern, og prøvd skoene som er venner sine. jeg får bare litt gnage sår bak på hælen ikke under og på tør osv... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 skal bestille fra england. (prodriecctsoccer) og åssen fungerer det med toll og moms? trekker de fra vat da de sender til utlandet? hvor mye betaler jeg skoene koster: £120 ink. vat. £102 uten frakten koster £10,95 hvor mye betaler jeg totalt? med moms og toll (hvis det er) og betaler jeg får vaten eller trekker de det fra? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) mva trekkes fra når det er export men så betaler du norsk mva når den kommer til norge så er det vel ekspedisjons gebyr hos tollvesenet og frakt seHer Endret 7. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Espen_tl Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Copa Mundial er verdens beste sko Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bestilte vapor||| de nye sølv og rød bak på er de som ronaldo brukte mot chealsea hvis dere så den. Lenke til kommentar
manutd165 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Situasjonen er sånn at vi er halvspilt sesong men trenger nye sko! Denne gangen skal jeg kjøpe med skru, sikkert over 1000 kroner og helst Nike eller Adidas Noen som har råd eller vet om noen? Takker for svar Mvh Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 skal bestille fra england. (prodriecctsoccer) og åssen fungerer det med toll og moms? trekker de fra vat da de sender til utlandet? hvor mye betaler jeg skoene koster: £120 ink. vat. £102 uten frakten koster £10,95 hvor mye betaler jeg totalt? med moms og toll (hvis det er) og betaler jeg får vaten eller trekker de det fra? 9225911[/snapback] Hvis pakken blir stoppet og du må betale moms, blir vel regnestykket slik: 102 + 10,95 = £112,95 = 1333 NOK (112,95*11,8) 1333 * 1,25 (25% moms) + 150 (gebyr) = 1816,- Det vil bli sånn ca. totalpris. --------- Jeg har noen Predator-sko med HG-knotter. Hvordan vil disse fungere på kunstgress og grus? Er ikke alltid jeg spiller på gress, men i og med at jeg kun spiller på hobbybasis og ikke lagfotball lenger, har jeg ikke veldig lyst til å punge ut for et eget grus/kunstgresspar... Men vil skoene (eller knottene) ta skade av å bli brukt på grus/kunstgress, evt. vil det være skadelig for meg? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 skal bestille fra england. (prodriecctsoccer) og åssen fungerer det med toll og moms? trekker de fra vat da de sender til utlandet? hvor mye betaler jeg skoene koster: £120 ink. vat. £102 uten frakten koster £10,95 hvor mye betaler jeg totalt? med moms og toll (hvis det er) og betaler jeg får vaten eller trekker de det fra? 9225911[/snapback] Hvis pakken blir stoppet og du må betale moms, blir vel regnestykket slik: 102 + 10,95 = £112,95 = 1333 NOK (112,95*11,8) 1333 * 1,25 (25% moms) + 150 (gebyr) = 1816,- Det vil bli sånn ca. totalpris. --------- Jeg har noen Predator-sko med HG-knotter. Hvordan vil disse fungere på kunstgress og grus? Er ikke alltid jeg spiller på gress, men i og med at jeg kun spiller på hobbybasis og ikke lagfotball lenger, har jeg ikke veldig lyst til å punge ut for et eget grus/kunstgresspar... Men vil skoene (eller knottene) ta skade av å bli brukt på grus/kunstgress, evt. vil det være skadelig for meg? 9230506[/snapback] HG-knotter hard ground? jeg gikk på g-sport og sa jeg spilte på kunst gress bane han sa hvis jeg kjøper gress sko og bruker de på kunst gress så mister de garantien men det gjorde ikke HG så det skal nok bra og kunstgress er hardere enn vanlig gress Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 jeg har Predator HG og disse (ifølge mannen i sjappa) er laget for å bli brukt på Hard Ground, altså kunstgress. jeg har brukt mine i ca 7-8 mnd og de er mye brukt, men lite slitasje på knotter osv. brukt mest på kunstgress Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ok, bra. Er de noe å bruke på grus da, eller bør jeg unngå det? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har bestilt meg de røde predator skoene nå unisport.dk Bestilte også leggbeskyttere fra Sells. De er av mikrofiber, så du skal varme de opp med vann først, så gå med de i 1 time eller noe.. Så "støpes" beskytteren etter benet ditt, og den sitter perfekt uten å bule ut Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ok, bra. Er de noe å bruke på grus da, eller bør jeg unngå det? 9234020[/snapback] HG (hard ground) er laget for kunstgress, de er mere slitesterke og om ikke jeg tar helt feil har de bittelitt kortere knotter enn FG. de er IKKE laget for grus de er like "gress-predator" bare at knottene er forsterket så de ikke skal knekke osv(ikke det at vanlige predator knekker, men på "vanlige" så har du ingen garanti for at de ikke skal knekke hvis du bruker dem på kunstgress. det er problem fritt å bruke dem på gress også seff disse har jeg Predator HG og her har du de samme bare i FG Predator FG Endret 8. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Runakken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser at mange klager på gnagsår. Klart det blir mye gnagsår når skoene består av veeeldig mye plastikk og syntetisk skinn!! Mange av modellene til Adidas og Nike er jo "kule" å se på. Men fotballsko skal som andre sko være gode å ha på foten. Det er faktisk det viktigste. Kjøp ALLTID sko som er av skinn!! Kalveskinn eller kenguruskinn. Copa Mundial er en veldig bra sko fra Adidas, andre lignende får du fra det italienske merket Andrea`s. www.andreashoes.com Forhandler i Norge er www.2bperfect.no. Tror også Nike har noen bra sko som virkelig er laget i SKINN. Lykke til med høstsesongen alle fotballspillere!! Ok, bra. Er de noe å bruke på grus da, eller bør jeg unngå det? 9234020[/snapback] HG (hard ground) er laget for kunstgress, de er mere slitesterke og om ikke jeg tar helt feil har de bittelitt kortere knotter enn FG. de er IKKE laget for grus de er like "gress-predator" bare at knottene er forsterket så de ikke skal knekke osv(ikke det at vanlige predator knekker, men på "vanlige" så har du ingen garanti for at de ikke skal knekke hvis du bruker dem på kunstgress. det er problem fritt å bruke dem på gress også seff disse har jeg Predator HG og her har du de samme bare i FG Predator FG 9237460[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå