Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller i en klubb hvor jeg blir tvunget til å spille med Umbro.. hva tror dere om å kjøpe f.eks predator, og lakkere de helsvarte? Ingen ser det da? :p

Vær litt forsiktig med hva du bruker på skoa, bruker du spraylakk f.eks lukter det ganske sterkt LENGE av de

Hehe ;) Joa, men kan muligens også prøve sprittusj eller noe. Noen som har prøvd lignende? Vært najs med flere synspunkter/erfaringer på dette området

-

Vurderer å kjøpe adipure II. Føler personlig at det er den beste adipure skoen. Enig? Evt andre forslag?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å blackoute mine hvite predator x med sprittusj. Resulatet ble langt ifra bra.... enten var jeg for utolmodig, eller så var tusj en dårlig ide', uansett vil jeg ikke annbefale sprittusj til farging.

Angående adipure, vil jeg mene at både adipure 1 og 4 er hakket bedre en to-eren. Men den er alikevel en knalldeilig sko som jeg har spilt masse i. Er superfan av adipure og mener at alle adipure skoene er fantastiske så du får nok heller spørre ikke-fan-boys.. :p

Lenke til kommentar

Hei

På utkikk etter noen nye fotballsko i og med at mine gamle gir meg gnagsår.

Gidder ikke bruke så alt for mye akkurat, siden de bare skal brukes på hobbybasis/6 divisjon.

Så litt rundt på nett og kom over disse på fotballsko.no (fins i andre farger og knotter også..)

Det må nå være desidert mest fotballsko for pengene for tiden? Var nå latterlig billig!

Noe å satse på?

Å sånn forresten, hva er hovedforskjellen på powerswerwe og predator x? Hvilken synes dere er best?

Endret av Labdien
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg muligens skal kjøpe meg disse skoene, er de å anbefale? Jeg kommer til å bruke de på både kunstgress og gress, hjemmekamper spilles på kunst, bortekamper varierer, og treninger på gress. Spiller mest spiss. Er det tilfelle andre sko i samme prisklasse som er bedre?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er ganske blank på fotballsko-fronten, men nå har det seg slik at jeg skulle hatt meg noen nye sko. Har ikke hatt alt for mange forskjellige fotballsko, i hvert fall ikke toppmodeller. Eneste toppmodellen var Nike Mercurial fra en gang i tiden. Er selv angriper og trenger noe sko som muligens kan gi en effekt på skuddet mitt, om det er mulig da. Har sett litt på Nike T90 Laser III og Adidas Adipower Predator, men er som sagt åpen for forslag. I tillegg til dette har jeg ganske vonde føtter, etter år med fotball og gnagsår. Noen tips til behandling? Har hørt at det skal være lurt å sette skoen i vann? Bruker størrelse 40 i sko. Hvilke størrelse bør jeg evt gå for i Adidas sko? Er mest vant med Nike.

Endret av Berbie
Lenke til kommentar

Da ble det de nye adizeroene i synth på meg, ikke adipower som egentlig var planen. Jeg liker de, men gnagsårene på hælen skulle ønske at jeg heller hadde kjøpt adipower.... uansett er jeg fornøyd med kjøpet når jeg fikk dem for 1000 kroner.

Lenke til kommentar

Hva er det billigste man kan gå for å få fotballsko i toppklasse (dvs: Fotballsko man kunne sett for seg Tippeligaspillere bruke frivillig)

Vil si rundt 1000 kroner. Adipure, Copa Mundial, Nike tiempo legend 4 og nike ctr360 maestri 2. De fleste av skoene ligger på 1100-1200, mens copa mundial burde du klare å få ned i 800 kroner. Selv om det skal sies at Copa er mer en treningssko, og du ser ikke mange tippeligaspillere spille kamper med dem. Uansett er de knallgode fotballsko. Alle de andre skoene er også å annbefale.

Lenke til kommentar

Vet at man ikke i utg.pkt. bør bruke FG-knotter på kunstgress, men hvis man først skal bruke FG-knotter (her er det type nytt kunstgress, som er lengre og mykere enn mange andre kunstgressmatter), hvordan er det med vanlig FG-knotter og såle, kontra de Elite-skoene Nike opererer med som har karbon-såle? Er det "enda" verre å bruke karbonsåle i tillegg til FG-knotter, eller er det uten betydning?

Lenke til kommentar

Det stod mellom Adipower og Tiempo på meg.. Valget falt tilslutt på Adipower pga pris.

Foreløpig har jeg ikke fått gnagsår/vondt i foten på noen måter :)

Synes også skoene er veldig gode så ingenting og klage på for min del. Jeg tar nok ikke sjansen på og spille på kunstgress med skoene.

Endret av lfceven
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

1. Selger ett par sko om noen er interesserte: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31590936 Ta kontakt om du lurer på noe. Er veldig gode sko, og nesten ikke brukt.

2. Jeg ser at det er aktivitet her på forumet og lurer på om noen har erfaring med disse fotballskoene: http://soccerreviews.com/news/wikibootleaks-mizuno-wave-ignitus-ii/

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, utenfor adidas og nike som jeg har spilt med tidligere. Har lest at disse skoene har fått god kritikk, og er spesielt rost for komfort, holdbarhet og evne til skudd. Noen som har testet disse?

Lenke til kommentar

1. Selger ett par sko om noen er interesserte: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31590936 Ta kontakt om du lurer på noe. Er veldig gode sko, og nesten ikke brukt.

2. Jeg ser at det er aktivitet her på forumet og lurer på om noen har erfaring med disse fotballskoene: http://soccerreviews.com/news/wikibootleaks-mizuno-wave-ignitus-ii/

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, utenfor adidas og nike som jeg har spilt med tidligere. Har lest at disse skoene har fått god kritikk, og er spesielt rost for komfort, holdbarhet og evne til skudd. Noen som har testet disse?

1: 900kr for en utgått, en ikke så ettertraktet variant OG som attpåtil er brukt er bare vrøvl. Du er heldig om du får 500kr for de...

2: Det kommer helt ann på hvilken type spiller du er og hvordan føttene dine er. Men ja, de skoene er gode sko som lett hamler opp med elite skoene til Adi og Nike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...