hazerd Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Da blir det nok CTR360, regner jeg med. Pleie som regel og spille på kanten. Regne med skoene funker fint i enhver posisjon Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 tenkte det samme, men hadde tenkt å prøve skoa, å så sende dem tilbake his di så fake ut eller ikke var i k-skinn. så klarer ikke Opera finne tjeneren når jeg trykker på return policy. står at dei svarer på kundes mail 24/7, jeg har sendt 3 mailer men bare fått en velkomst melding.. Og da er du så naiv at du tror du seriøst får pengene tilbake? Eller i det hele tatt et produkt? Hadde ikke vurdert det engang. Penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
Xxmaniac96xX Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Da blir det nok CTR360, regner jeg med. Pleie som regel og spille på kanten. Regne med skoene funker fint i enhver posisjon skal du kjøpe 1 eller 2, hvor skal du kjøpe di? Lenke til kommentar
Xxmaniac96xX Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 jeg er ganske sikker på at jeg bestiller disse to: http://cgi.ebay.com/ADIDAS-PREDATOR-X-AG-PRO-FOOTBALL-BOOTS-NEW-UK-6-/270697934132?pt=UK_Football_Rugby_Boots&hash=item3f06daad34#ht_500wt_1156 og http://www.soccerpro.com/Nike-CTR360-Maestri-II-FG-White-p11365/ Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 tenkte det samme, men hadde tenkt å prøve skoa, å så sende dem tilbake his di så fake ut eller ikke var i k-skinn. så klarer ikke Opera finne tjeneren når jeg trykker på return policy. står at dei svarer på kundes mail 24/7, jeg har sendt 3 mailer men bare fått en velkomst melding.. Og da er du så naiv at du tror du seriøst får pengene tilbake? Eller i det hele tatt et produkt? Hadde ikke vurdert det engang. Penger ut av vinduet. Pengene dine kan du skyte en hvit pil etter, og skoa får du ikke.. Som sagt over: ikke vurder det en gang!! Kjøp heller CTR360 Maestri 2 eller Pred X fra OSL! Der får du skoa fort, god service, og du er garantert å få erstatning. Har selv erfaring med OSL sin gode service. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 CTR360 Maestri II Elite FG hva er egentlig forskjellen mellom Elite og ikke elite? Tenker da siden det er 1000kr dyrere for Eliten... Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tror du det har veldig mye og si egentlig? Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tror du det har veldig mye og si egentlig? Det er snakk om ca. 50 gram.. Jeg har den "vanlige" modellen, og de kjennes lette nok ut for meg Viss din styrke på banen er hard jobbing etter ball og fart som f.eks en angriper ville jeg nok valgt elite. Men selfølgelig bare om du er villig til å betale godt over 2000 kroner for et par sko. Du får forresten en litt tøffere skobag til elitemodellen, om dette har noen betydning.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tror du det har veldig mye og si egentlig? Det er snakk om ca. 50 gram.. Jeg har den "vanlige" modellen, og de kjennes lette nok ut for meg Viss din styrke på banen er hard jobbing etter ball og fart som f.eks en angriper ville jeg nok valgt elite. Men selfølgelig bare om du er villig til å betale godt over 2000 kroner for et par sko. Du får forresten en litt tøffere skobag til elitemodellen, om dette har noen betydning.. Ikke glem den nevnte karbonfiber-sålen. Ja, denne gjør skoen lettere, men karbonfiber er noe piss. Det splintrer altfor fort til å forsvare prisen på skoene. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ikke glem den nevnte karbonfiber-sålen. Ja, denne gjør skoen lettere, men karbonfiber er noe piss. Det splintrer altfor fort til å forsvare prisen på skoene. Jaja, selfølgelig! Regnte med at han skjønnte at det var Karbonfibersålen som gjorde skoen lettere Viss jeg ikke tar helt feil er også innersålen anderledes? En hvit såle, og ikke rød med trekantmønster? Det er noen minimale endringer på eliten også, men dette legger du ikke merke til.. Vekta er den viktigste forskjellen! Endret 14. februar 2011 av Wazza95 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spiller høyreving og fart er ikke direkte min "sterke" side så tror jeg går for ikke Elite modellen Så nå står det mellom CTR360 i rød/hvit eller Blå/hvit Er litt usikker på hvilken internett side jeg skal bestille ifra, er så redd for og få feil størrelse -.- Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spiller høyreving og fart er ikke direkte min "sterke" side så tror jeg går for ikke Elite modellen Så nå står det mellom CTR360 i rød/hvit eller Blå/hvit Er litt usikker på hvilken internett side jeg skal bestille ifra, er så redd for og få feil størrelse -.- Takk for svar forresten www.Oslosportslager.no er den beste siden å bestille fra! Viss du er usikker så størrelse kan du jo prøve den i en lokal sportsbutikk først, men viss det alikevell er feil etter du har bestillt er det utrolig greit å bytte skoene inn igjen fra OsloSL. Som sagt over er jeg utrolig glad i OSL og servicen der er upåklagelig! Når det kommer til fargevalg er det jo selfølgelig helt opp til deg. Har kun brukt skoene en gang, og defor kan jeg ikke med sikkerhet gå ut med om det hvite på skoen blir missfarget av f.eks. kustgress.. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm jeg ska vurdere det De fleste skoene blir jo farga av kunstgress uansett, håper bare de tåler kunstgresset. Har opplevd at knottene har gått igjennom sålen med Adidas sko men ikke men Nike. Det frister litt med Adizero eller hva de heter. Men Vaporene er fantastiske til skudd/demping osv. Så derfor jeg ikke har så veldig lyst til og gå vekk i fra Nike. Men jeg vil ha noe annet en Vapor pga gnagsår som plaget meg forferdelig lenge. og det nermeste jeg komme Vapor er jo egentlig CTR360 ser det ut som Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er footballshoos.net lagt ned? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Niks. Den er ikke det. Det er en del bugs i forumet, så jeg tok ned hele driten imens jeg holder på å ordne det. Forventer at alt skal være på plass i løpet av første uka i mars. Skal også forandre domenenavnet, men trenger forslag fra dere! Noen tips/forslag, hmm? Endelig begynner Vapor-settet mitt å ta ordentlig form nå: Mangler dog 5-6 psr... men det kommer seg! Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 prøvde de nye adizero skoa idag. den største forskjellen for meg var at den plastikkfølelsen som var på de første har blitt borte. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Flott samling Shoo, men for min del skal jeg aldri mer tre på meg Vapor sko. gnagsår på gnagsår.. For og spørre dere SOM har Nike CTR360 merka dere IKKE noe som helst kjenning av gnagsår? Vaporene mine er helt forferdelige, jeg får enda gnagsår etter og ha brukt skoene i nesten et år.. Orke ikke bruke så mye penge for og så få igjen noe som ødelegger bena Så er så usikker på om jeg tør og kjøpe CTR360 pga erfaringa med tidligere nike sko (vapor og talaria) Vurderer Puma eller Adidas men jeg vet ikke.. Grunnen til at "jeg" fortsatt vil ha Nike er: -Gode skudd -Sitter godt på bena -Pasninger -Mottak -Dempinger Men Vapor blir det aldri mer så det nermeste jeg kommer er vell CTR360. Om noen har anbefalinger av andre sko si gjerne i fra, og fortell litt om de hadde vert kjempe fint Endret 23. februar 2011 av lfceven Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) fine sko! Endret 23. februar 2011 av PenutButrJelyTym Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Flott samling Shoo, men for min del skal jeg aldri mer tre på meg Vapor sko. gnagsår på gnagsår.. For og spørre dere SOM har Nike CTR360 merka dere IKKE noe som helst kjenning av gnagsår? Vaporene mine er helt forferdelige, jeg får enda gnagsår etter og ha brukt skoene i nesten et år.. Orke ikke bruke så mye penge for og så få igjen noe som ødelegger bena Så er så usikker på om jeg tør og kjøpe CTR360 pga erfaringa med tidligere nike sko (vapor og talaria) Vurderer Puma eller Adidas men jeg vet ikke.. Grunnen til at "jeg" fortsatt vil ha Nike er: -Gode skudd -Sitter godt på bena -Pasninger -Mottak -Dempinger Men Vapor blir det aldri mer så det nermeste jeg kommer er vell CTR360. Om noen har anbefalinger av andre sko si gjerne i fra, og fortell litt om de hadde vert kjempe fint Hvilken Vapor modell er det du har? Vapor 3,4,5,6? Spør av nysgjerrighet, ettersom jeg er litt usikker på om du bør velge CTR360 hvis du har fått gnagsår av di 2 nyeste. Jeg har ikke CTR360 (ennå, tenker kjøpe den imorgen eller fredag så lenge XXL har den inne),men forstår at hæl-oppbygningen er veldig like Vapor 5-6, ettersom det er en billig lettvektsko. Jeg regner dog du har prøvd forskjellige hjelpemidler som teipe hælen, bomullsputer, glovarmt vann på hælbeskytteren etc etc. ? Ellers er jeg meget enig i ditt utgangspunkt for å skaffe seg Nike, og tror CTR360 er en absolutt kjempesko for deg! Endret 23. februar 2011 av Corey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå