Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Daggis0: Hvis valget ditt står mellom SF og SF II så hadde jeg absolutt gått for SF II.

Jeg har selv eid 2 par SF, som begge gikk adundas med samme problem, en enkel konstruksjonsfeil (spør du meg) i knottesystemet bak med hælen som har gjort at knottene rett og slett løsner.

Denne konstruksjonsfeilen er garantert rettet opp på SF II.

nike_5F00_elite_5F00_superfly2_5F00_exc_5F00_02.jpg

 

Det nye knottesystemet virker også veldig lovende, ikke at jeg har prøvd det på SF II, men på Vapor VI, som har helt likt system bortsett fra Nike Sense.

 

Takk for svar! Da blir det nok SF II. Må selvfølgelig prøve dem før jeg kjøper. Men ett spørsmål. Er det slik at SF II er en Elite-versjon. Eller kommer det en Elite versjon av SF II?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Da blir det nok SF II. Må selvfølgelig prøve dem før jeg kjøper. Men ett spørsmål. Er det slik at SF II er en Elite-versjon. Eller kommer det en Elite versjon av SF II?

 

Anledning VM så kommer det en Elite versjon av hele rangen til Nike (bortsett fra Vapor merkelig nok.. Har vært diskutert om kanskje Vapor skal bli faset ut av Nike sin lineup). Såvidt jeg vet begynte Nike med Elite versjoner av sko under sist EM, når hele lineupen fikk karbon-såle. I dette tilfellet skal hele lineupen bli lettere med karbonsåler og diverse ekstra gøyale finesser. Fargen er jo en killer! Spørs om ikke prisen også er en killer if you catch my drift ;)

Lenke til kommentar

Jørgen Wis: Hvordan vet du prisene spesifikt hos Torshov? Var inne på siden og fant ingenting om Elite. Er du på innsiden? Isåfall, hell to the no om jeg kommer til å handle der igjen etter slik di behandler kunder.

 

Edit: Tæhæ, standard meg og poste innlegg før jeg leser alt du har skrevet.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hentet fra Facebook-gruppen. Jeg velger selv å ikke handle fra Torshov alle gangene jeg kan unngå det. Oslo Sportslager har i mine øyne 10x så god service. Når Torshov har vært ræv mot meg både når det gjelder reklamasjon og klubbpris velger jeg bevisst å unngå og handle der.

Lenke til kommentar

Dette er iallfall prisene Torshov kommer til å føre:

 

Superfly II Elite - 3600/2880

CTR360 Elite - 3300/2640

Laser III Elite - 3400/2720

Legend III Elite - 3200/2560

 

Butikkpris/Klubb og Nettpris

 

Hvis de prisene stemmer kommer nok ikke de til å selge mye. Maestri til 2640, det er jo dobbelt så mye som vanlige koster! Ikke verdt det etter min mening. Samme med Legend. Eneste som har grei pris blir jo SF II Elite, men det er jo kun fordi de har omtrent samme pris som vanlige.

Lenke til kommentar

Men er ganske usikker på om sportsbutikker her i landet vil ta di inn.

 

 

Unisport i danmark har iallefall sagt at de skal ha dem inn, og at de koster omtrent det samme som en sf 2

 

 

Jeg har nettopp bestilt Adizero, som kom ut for forhåndsbestilling i de fleste butikker for en dag og to siden!

Lenke til kommentar

Ja, i dag tok mine v1.10 kvelden... De hadde vært litt på kanten i noen uker nå, men i dag, midt i en retningsendring, revnet hele skoen... Jaja, var litt urutinert å bruke dem hele vinteren tror jeg. Nå har jeg bare to par med v1.08 igjen :ermm: Usikker på hvilke nye jeg evt skal kjøpe :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har selv tatt inn et par MVIII nå. Virkelig spesielle sko de. Likte de skoene jeg, iallefall designet på de! B)

 

Men folkens... les det her: http://www.footballshoos.net/forum/index.php?/topic/595-abc-nyheter-med-et-surt-oppstoet-mot-meg-og-fs/

 

Tydeligvis noen som ikke liker det jeg gjør i det hele tatt. Forståelig, men allikevel... Vi får se hva som skjer...

 

AZ i skinn = ubertastic. Liker virkelig de skoene, selv om jeg ikke er en speed-bruker at all! Anbefaler så absolutt å prøve ut de skoene jeg. De fungerer kjempe godt på kunstgress, både gammalt og nytt. AZ i FG+SG fungerer stabilt og utmerket på gress. Selv på Brann's utslitte gressbane vil den fungere finfint.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvilken av disse skoene burde jeg velge?

-Adidas Predator X

-Puma Powercat 1.10

-Nike Toltal 90 Laser 3 K-Leather

-Nike 360 Controll Maestri

 

Jeg spiller midtstopper og defensiv midtbane. Langskudd, langpassninger (passninger generelt), taklinger og hodespill er mine beste egenskaper.

I tilleg til dette er jeg bevegelig og ganske rask. Et stort krav er at skoene er av god kvalitet, noe som jeg egentlig regner med at de store merkene kan levere. :thumbup:

Nå spiller jeg i Adipure 3, og er kjempefornøyd med den. Ettersom jeg har spilt i både Adipure 2 og 3 de siste sesongene har jeg blitt kresen på ballfølelse og touch. Noen erfaringer, tips, råd, osv?

Gjerne andre alternativer også :cool:

EDIT: Regner forresten med å bruke opp under 2000 Kroner :)

Endret av Wazza95
Lenke til kommentar

Hvilken av disse skoene burde jeg velge?

-Adidas Predator X

-Puma Powercat 1.10

-Nike Toltal 90 Laser 3 K-Leather

-Nike 360 Controll Maestri

 

Jeg spiller midtstopper og defensiv midtbane. Langskudd, langpassninger (passninger generelt), taklinger og hodespill er mine beste egenskaper.

I tilleg til dette er jeg bevegelig og ganske rask. Et stort krav er at skoene er av god kvalitet, noe som jeg egentlig regner med at de store merkene kan levere. :thumbup:

Nå spiller jeg i Adipure 3, og er kjempefornøyd med den. Ettersom jeg har spilt i både Adipure 2 og 3 de siste sesongene har jeg blitt kresen på ballfølelse og touch. Noen erfaringer, tips, råd, osv?

Gjerne andre alternativer også :cool:

EDIT: Regner forresten med å bruke opp under 2000 Kroner :)

 

Jeg har vært trofast til adiPURE gjennom 3 generasjoner nå, men har nå skaffet meg adiZero og er strålende fornøyd!

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...