Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, ok. Men det er ingen problemer med hælen? Sånn som på Vapor IV mener jeg.

Nei ingen problemer med hælen,heller med storetåa som Wis påpeker.

Superfly er som Wis også sier et MYE bedre alternativ hvis du er på jakt etter en lett sko.

Jeg har hatt Vapor IV og Vapor V og jeg synes skoene er som natt og dag.

Greit,du får hælproblemer med IV,men den føles som den sitter støpt,delvis pga hælcoveret,delvis pga materialet.

Vapor V føles utrolig tung og klumpete ut,nesten som om di har prøvd for mye,og lagd en sko som motiverer deg til å satse på Superfly (noe jeg gjorde).Superfly er et ekstremt mye bedre valg!

Lenke til kommentar
Ok, da går jeg nok for Superfly hvis de ikke har v1.10 i rødt :)

Men vet dere om de har Superfly på torshov? Det er nemlig bare de blå, som kun kan forhåndsbestilles, som er der..

Om mulig,så unngår du Torshov.Jeg forhåndsbestilte mine Superfly platinum derfra i Juni (stod da i annonsen at skoen skulle komme i slutten av Juli).Jeg sto og så på at Oslo Sportslager fikk inn 2 leveranser før Torshov overhodet fikk inn et eneste par.Jeg ventet faktisk på skoene til midten av september,og det eneste som skjedde var utsettelser på utsettelser.Dette gir et veldig klart budskap og det budskapet er at Oslo Sportslager har førsteprioritet på sko fra Nike i Oslo området (jeg vet ikke generelt i Norge).

Sum sumarum har jeg hatt et langt mareritt med Torshov og kommer til å unngå dem og anbefale andre gjøre det også.

Lenke til kommentar

Ok, men jeg må ha skoen før månedskiftet oktober/november, gjerne tidligere, så forhåndsbestilling hadde uansett ikke vært det jeg hadde tenkt meg. Men, er det anbefalt å kjøpe sko over nett, eller burde man prøve akkurat den man skal ha selv? Tenker på å bestillle v1.10 fra prodirectsoccer, som har fått den inn i rød.

Lenke til kommentar
Ok, men jeg må ha skoen før månedskiftet oktober/november, gjerne tidligere, så forhåndsbestilling hadde uansett ikke vært det jeg hadde tenkt meg. Men, er det anbefalt å kjøpe sko over nett, eller burde man prøve akkurat den man skal ha selv? Tenker på å bestillle v1.10 fra prodirectsoccer, som har fått den inn i rød.

Av internettbutikkene så er jo Prodirectsoccer den mest anerkjente,og det ikke uten grunn.Tror ikke du vil oppleve noen problemer i forhold til dem,annet enn kanskje når toll og mva + moms.Du bør selvfølgelig prøve ut hvilken størrelse som passer deg best.Dette er så og si likt med små variasjoner fra sko til sko.

Personlig kjøpte jeg mine Superfly fra Ebay av alle ting.Funket fett det :thumbup:

Lenke til kommentar
Har v1.08 nå, så størrelsen burde ikke være noe problem ;) Men hva anbefales av v1.10 eller Superfly? Superfly?

Tja,som sagt har jeg kun erfaring med Superfly,så meningen min må du ta med en klype salt,men er ikke v1.10 i stoff istedenfor kunstskinn/tejin?

Lenke til kommentar

Faen, Prodirectsoccer frakter ikke til Norge, men jeg fant ut at de hadde den på footy-boots/kitbag.com, noen med erfaring fra denne siden? Står dessuten at de vil ankomme her om 3-5 dager, fraktet fra England. Men, noen som har bestilt derfra tidligere/har noen som helst form for erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Faen, Prodirectsoccer frakter ikke til Norge, men jeg fant ut at de hadde den på footy-boots/kitbag.com, noen med erfaring fra denne siden? Står dessuten at de vil ankomme her om 3-5 dager, fraktet fra England. Men, noen som har bestilt derfra tidligere/har noen som helst form for erfaring med dem?

De sender til Norge, men jeg husker ikke hvordan man fikser det.. tror det står noe på footballshoos..

Da bestiller jeg derfra nå :) Forresten, fornøyd med dem, dmathiesen?

Har ikke prøvd dem så veldig mye enda, fikk vondt i toa etter første økt(har hatt inngrodd negl tidligere så det er nok grunnen til det), men det går som regel over når jeg har fått brukt dem litt mer.. men for å si det sånn, jeg er mer fornøyd med v1.10 nå enn jeg var med v1.08, etter like mye bruk(v1.08 er den beste skoen jeg noen gang har hatt). :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...