geggah Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet når Laser 3 kommer ut ? Så bilde av dem, og dem i hvitt/svart/gull ser ganske nice ut. Men var ikke noe "lace-cover" da, det suger jo litt.. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg vil tro at det nærmeste du kommer følelsen av inneskoene dine vil være Nike Vapor IV/V/SL. Thanks mann=D Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei! Kunne godt tenkt meg et par fotballsko til hobbybruk. Spiller 95% av tida på kunstgress og av og til på vanlig gress. Skoeneburde ikke koste mer enn 1000kr. Har ingen aning om foten min er normal eller ikke, den ser grei ut. Kanskje en anelse bred over rista. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Adipure/Air Legend 3 vil være et godt valg til tusen lappen. Hvis du skal spille på kunstgress bør du generelt se etter HG eller AG knotter (hvis det er sånn gammelt og hardt så kan TF være aktuelt) Lenke til kommentar
geggah Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan noen med sikkerhet si meg om Kenguruskinn strekker/utvider seg mer enn Teijin microfiber ?! Hadde satt evig pris på det om noen kunne svart på det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ja, de vil gjøre det basert på erfaring. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvilke Umbro-sko er de aller beste? Får et gratis par Umbro-sko i morgen, så hadde vært gull med kjappe svar. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvilke Umbro-sko er de aller beste? Får et gratis par Umbro-sko i morgen, så hadde vært gull med kjappe svar. De som passer din fot best.. Har ikke erfaring med Umbro, men tror nok SL180 eller SX Valor II er bra.. Lenke til kommentar
geggah Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Brede Hangeland promoterte jo for noen Umbro sko som visstnok skulle være bra, ganske sikker på det var Umbro SX Valor II-A. Kenguruskinn og normal bred vrist. Dem ser faktisk gode ut, så du får teste dem Er det forresten noen eksperter på skinnsko som vet hva jeg bør gjøre når jeg får mine Nike Laser II i kenguruskinn i posten ? Normalt pleier jeg bare å gå i dusjen med nye sko, for å utvide dem etc. Men når det er snakk om kenguruskinn så bør dem vel behandles først, og med hva ? Og går jeg i dusjen først, eller behandler jeg de først for så å gå i dusjen ? Håper noen har et bra svar Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvilke Umbro-sko er de aller beste? Får et gratis par Umbro-sko i morgen, så hadde vært gull med kjappe svar. Jeg har akkurat kjøpt meg ett par Umbro Sx Valor II, har bare fått brukt de en gang, men virker som de er veldig komfortable. Lenke til kommentar
MacGyversen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har bestemt med for å kjøpe Adidas Tunit, vet bare ikke hva som er forskjellen mellom F30.9, F50.9 og F50i, kan noen forklare det kort? Gidder ikke lese anmeldelser av skoene... Hadde også helst lyst å kjøpe skoene i gul eller grønn farge, finner jo så klart ikke de fargene, noen som vet hvor jeg kan bestille disse skoene samt hvilken jeg bør velge? Spiller bare på kunstgress men har ingen problemer med å spille med FG knotter, det gjør "alle" her... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har bestemt med for å kjøpe Adidas Tunit, vet bare ikke hva som er forskjellen mellom F30.9, F50.9 og F50i, kan noen forklare det kort? Gidder ikke lese anmeldelser av skoene...Hadde også helst lyst å kjøpe skoene i gul eller grønn farge, finner jo så klart ikke de fargene, noen som vet hvor jeg kan bestille disse skoene samt hvilken jeg bør velge? Spiller bare på kunstgress men har ingen problemer med å spille med FG knotter, det gjør "alle" her... Forskjellene vet jeg, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal gidde å svare på det, når du ikke gidder å finne det ut selv? Skjønner ikke hvorfor du ikke gidder å lese anmeldelser, men her er ihvertfall 3 meget gode anmeldelser hvis noen andre lurer på det samme I Tunit sprintskin I Tunit K-skinn F50.9 Tunit Hvis du vil ha gul eller grønn må du nok gå for F50.8.. hvis ikke kan du vente til det kommer en grønn versjon av I Tunit senere(det finnes en grønn versjon fra før, men da må du kjøpe Premium pakken til 4k, for den selges ikke alene). Du får med tre par knotter(SG,FG,HG) til alle Tunit sko, så du trenger ikke å tenke noe på det Lenke til kommentar
MacGyversen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Grunnen til at jeg leser en anmeldelse på en sko er for at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe og har ikke muligheten til å prøve alle skoene. Jeg har lyst å vite hvordan F50i clima cool er i forholden til en F50.9, en F30.9, Predator og ikke minst andre sko i "speed" klassen som VAPOR. Gi noen små sammen lignelser med andre sko å gi karakter på ting som skudd, skru, touch osv. Leste anmeldelsene du linka, pluss har lest 2 vapor anmeldelser før det. Hjalp meg ingenting... Kan hende jeg tar feil, men tror ikke det følger med 3 knottesett til F30 serien bare F50. Nevnte at jeg bare spilte på kunstgress fordi jeg heller ville hatt F30 skoene vis de er like god som og billigere enn F50.9 og F50i siden jeg trenger ikke flere sett med knotter Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg er fornøyd med mine Vapor V, lette og får en god touch, men kan ikke sammenligne opp mot F50/F30 da jeg aldri har brukt disse. Det jeg kan si er at F50 og F30 virker brede og ser mer komfortable ut. Copa Mundial føles mye mer komfortabelt ut, men bruker Vaporene selv om jeg slet med gnagesår på innsiden av storetåa til å begynne med. Lenke til kommentar
dfiruler Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Kjøp på nordby centeret i sverige på intersport der koster de 1650svenske kroner=1450 norske kroner. Jeg kjøpte de i blå og de er noen veldig gode sko. Endret 20. september 2009 av dfiruler Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Grunnen til at jeg leser en anmeldelse på en sko er for at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe og har ikke muligheten til å prøve alle skoene. Jeg har lyst å vite hvordan F50i clima cool er i forholden til en F50.9, en F30.9, Predator og ikke minst andre sko i "speed" klassen som VAPOR. Gi noen små sammen lignelser med andre sko å gi karakter på ting som skudd, skru, touch osv.Leste anmeldelsene du linka, pluss har lest 2 vapor anmeldelser før det. Hjalp meg ingenting... Kan hende jeg tar feil, men tror ikke det følger med 3 knottesett til F30 serien bare F50. Nevnte at jeg bare spilte på kunstgress fordi jeg heller ville hatt F30 skoene vis de er like god som og billigere enn F50.9 og F50i siden jeg trenger ikke flere sett med knotter Den er grei Sant, F30 har ikke skruknotter, jeg tenkte på toppmoddelene.. men uansett, jeg vil anbefale deg at du kjøper en toppmodell og ikke F30. Det var en på laget mitt som kjøpte seg et par F30.9(eller .8 husker ikke) og de revna etter ca 2uker!! Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som anbefaler disse skoa til innendørs?? http://www.oslosportslager.no/produkt/nike...ndors-8685.aspx Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har en lignende modell fra Nike og stortrives med dem. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hva er forsjell på størelsen på den http://www.torshovklubb.no/design02/detail...87&dept=201 eller den: http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...lsko-20356.aspx trenger raskt svar, bruker størelse 46 med ADIpure skoen og det med 2 sokker i.. Endret 20. september 2009 av rsagneskar Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva er forsjell på størelsen på den http://www.torshovklubb.no/design02/detail...87&dept=201 eller den: http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...lsko-20356.aspx trenger raskt svar, bruker størelse 46 med ADIpure skoen og det med 2 sokker i.. Se om denne kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå