Shjatå Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tror dere det er mulig å få solgt et par med Nike Vapor V på finn? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Burde være det, ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei.. Skal begynne å spille på lag igjen nå og skal da ha meg nye sko..kampene/treningene blir spilt på kunst og naturgress. Noen som har noen anbefalinger på hvilke sko eg burde velge? Ganske blank på dette så all hjelp tas imot med stor takk Kjøpte disse eg... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Adidas F30! Fyfaen for noen jævla drittsko! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det der er ikke F30, om det er det du tror... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nei, jeg tenker ikke på Predator-skoa i posten over. Adidas F30 er de største drittskoa jeg noensinne har spilt med! Touchen sitter ikke, vanskelig å drible med, ballen "henger i skoa". Uff, angrer noe sykt på at jeg kjøpte dem. Adidas Predator derimot - Tidenes beste sko! Alt fungerte med dem! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvilken versjon har du av F30 ...? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det noen som vet om legend 3 med ag knotter kommer i flere farger enn svart. Skal kjøpe de, og kunne tenkt meg en annen farge. Men har ikke funnet noe Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror jeg har sett svart med neongrønn(vet ikke om det er den du snakker om). Jeg har også sett Hvit/rød. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tror jeg har sett svart med neongrønn(vet ikke om det er den du snakker om). Jeg har også sett Hvit/rød. Ja, var de svarte med neongrønn jeg snakket om. Jeg finner bare mystic i hvit/rød med ag knotter, ikke legend. Link? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvilken versjon har du av F30 ...? De til 1100,-. Ikke toppmodellen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Han mener nok f30.6, f30.7, f30.8 eller f30.9. Det siste er årsmodel om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvilke farge variant kommer de neste Nike Mercurial Vapor V i? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror dere det er mulig å få solgt et par med Nike Vapor V på finn? Jeg er interessert ;P Str? farge? Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei:) Trenger hjelp til VALG av fotballsko Har ikke spilt fotball på 2 år siden jeg har hatt pause, begynner nå for fullt igjen. 1. Hva slags føtter har du? - Har sånn "normale" føtter uten nevneverdige plager. Bruker størrelse US: 9 1/2 (=43 eller 43,5?) pr. i dag. 2. Hva slags underlag skal skoene brukes på? - Spiller for det meste på vanlig utendørs gress. Blir mye kunstgress og litt vanlig gress 3. Hva slags spillertype er du? - Spiller spiss/midtbane, angripende, rask spiller som trenger gode skudd. 4. Hva slags sko har du vært komfortabel med før? - Nå har jeg noen slitne Adidas Traxion FG (gull), aner ikke hva jeg er komfortabel med, disse er ok. Kan ikke huske hvilke sko jeg har hatt som var best. 5. Hva slags sko er det du IKKE vil ha? - 6. Ønsket (cirka) pris? - under 2000kr 7. Noe mer du vil opplyse? - Syns Nike Vapor ser stilige ut, men vil ha de skoene som dere bør være best for meg som spiss. Tenker å handle på nettet, ifra unisport.dk tror jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tror Vapor eller v1.08 ville passe bra Begge skoene er lettvektssko og veldig gode å skyte med, har hatt flere varianter av begge selv. Av de to synes jeg v1 er hakket bedre, lettere og mer behagelige. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 takk noen flere som mener at Vapor er valget mitt? det er denne vaporen dere mener: http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...03&farge=-1 ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg mente egentlig Vapor V (Disse), som er den nye og forbedrede versjonen. Dessuten får man mye gnagsår på hælen i starten av IV, men jeg har ikke hatt V selv, bare prøvd andre sine. De jeg kjenner som har V sier i hvert fall at man ikke får gnagsår av dem. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ok. Sendte en mail for å høre om de hadde den i oransje. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som har Superfly og Vapor V og kan fortelle meg forskjellene når det gjelder følelse, touch osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå