Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok... Jeg måtte betale £206.59 og ifølge valutakalkulatoren ble prisen rundt 2100 kr, men er det toll på sko?

Tror ikke det er toll men tror det er mva. eller etc.

Det kommer jo også an på hvem du benytter som leverandør av varen som feks UPS.

Jeg bestilte en drakt til £45+ £12 og når UPS banket på døren fikk jeg en ekstra regning på 497 med mva,toll og noe ekstra piss.

Lenke til kommentar
PDS fjerner vel så vidt jeg var den engelske momsen, ingen toll på sko.

Hvor bestilte du fra Corey? Jeg har lyst til å styre unna steder der jeg ender opp med å betale 500 mer enn jeg vil.

Bestilte fra Kitbag,men vil ikke tro det var deres "feil" for å si det på den måten,men heller UPS.

Bestilte en tilsvarende drakt fra Kitbag uten og bruke UPS og da fikk jeg ikke noe ekstra gebyr...Det gikk faktisk raskere enn med UPS også :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg for min del liker best svarte sko. Liker ikke så godt alle de "signalfargene" som skoene kommer i ;) ( Ironisk nok har jeg innesko i blå og gul, menmen, liker ikke denne fargen VEELDIG godt :)

Innendørs : Nike mercurial veloci

Utendørs Kunstgress : Adidas Adipure ll trx hg & Nike mercurial vapor

Utendørs Naturgress : Adidag copa mundial

Lenke til kommentar
Hvorfor bruker du Vapor på kunstgress når du har AdiPure HG?

Ettersom Vapor er kunstig skinn så svarer vel det for seg selv? ;)

Gjør egentlig ikke det. Vapor er FG(fins SG). Og selvom skinnet er syntetisk er ikke knottene til bruk på kunstgress forde?

Lenke til kommentar
Hvorfor bruker du Vapor på kunstgress når du har AdiPure HG?

Ettersom Vapor er kunstig skinn så svarer vel det for seg selv? ;)

Gjør egentlig ikke det. Vapor er FG(fins SG). Og selvom skinnet er syntetisk er ikke knottene til bruk på kunstgress forde?

Sant nok,men så er det vel heller ingen regel om at man må bruke andre knotter enn FG på kunstgress?Personlig bruker jeg kun FG på kunstgress,med blant annet Vapor IV og V og snart Superfly ;)

Lenke til kommentar
Du mister reklamasjonsretten din hvis du bruker FG knotter på kunstgress. Knottene blir fortere slitt og det KAN gå ut over kroppen din. Som Føtter, knær og rygg.

Oh No!

brad_pitt300.jpg

Det med reklamaskjonsretten er jeg selvfølgelig fullt klar over.Men jeg har fått nye fotballsko som har røket selv om jeg har brukt dem på kunstgress.

Samt her har vi kun kunstgressbaner,så siden jeg elsker og spille fotball har jeg ikke noe valg :wee:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jeg har fått gnagesår fra Vapor V på innsiden av storetåen på begge sidene. Kjøpte forrige Lørdag og har brukt dem ca. 4 timer om dagen i 5 dager, noen andre som har opplevd gnagesår her. Jeg er redd for at føttene mine kanskje skal være for breie, men håper at det går over og at flere har opplevd det.

Lenke til kommentar
Jeg har fått gnagesår fra Vapor V på innsiden av storetåen på begge sidene. Kjøpte forrige Lørdag og har brukt dem ca. 4 timer om dagen i 5 dager, noen andre som har opplevd gnagesår her. Jeg er redd for at føttene mine kanskje skal være for breie, men håper at det går over og at flere har opplevd det.

Prøvd å spille uten såle? Det kan nok hjelpe, det blir litt bedre plass i skoene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...