Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Hvor har du forhåndsbestilt fra? Det er svært få som har fått SF så langt. PDS har vel ikke fått de inn heller. Hvilken farge forresten? OSL får inn Platin/White/Red snart, men Black/Voltage Yellow kommer vel ikke før i begynnelsen av September.

 

For å quote mitt innlegg fra Fotballshoos:

 

Nå er jeg så inni hampen ubeskrivelig forbanna!Fikk akkurat mail av Torshov Sport at di ikke kan levere den hvite Superfly før i September!Jeg sendte dem en mail for 10 dager siden om dette stemte med en notis om at hvis det var tilfellet så ville jeg bytte til svart farge.Men NEIDA! Di venter heller til forhåndsbestillingskvoten er full,før di sender meg mail om at denne kommer i September.Enten er dette en latterlig salgstaktikk ifra Torshov sin side,ellers har di rett og slett ikke snøring på hvordan man driver butikk.

 

Fuck Torshov!!

 

@Wis Tviler på at informasjonen om at hvite kommer før svarte Superfly er korrekt for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne fotballskoen er foreløpig kun tilgjengelig for forhåndbestilling. Forventes inn på lager i slutten av August. Sendes deg samme dag den ankommer butikken

 

Denne fotballskoen er foreløpig kun tilgjengelig for forhåndbestilling. Forventes inn i løpet av August. Sendes deg samme dag den ankommer butikken.

 

Jeg mener jeg leste det på Footballshoos av Tommy at de hvite kom før de svarte til OSL, men jeg kan selvsagt ta feil.

 

Avbestill på Torshov? Jeg synes iallefall at Torshov er ræva på kundeservice.

 

EDIT: Har også et par spørsmål om Vapor III:

* Hva ligger prisen på sånn ca. på Vapor III Cactus fra re-sellers?

* Hvor mye smalere enn Vapor V er de? (Jeg har en mistanke om at jeg kanskje har for brede føtter)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Denne fotballskoen er foreløpig kun tilgjengelig for forhåndbestilling. Forventes inn på lager i slutten av August. Sendes deg samme dag den ankommer butikken

 

Denne fotballskoen er foreløpig kun tilgjengelig for forhåndbestilling. Forventes inn i løpet av August. Sendes deg samme dag den ankommer butikken.

 

Jeg mener jeg leste det på Footballshoos av Tommy at de hvite kom før de svarte til OSL, men jeg kan selvsagt ta feil.

 

Avbestill på Torshov? Jeg synes iallefall at Torshov er ræva på kundeservice.

 

Er ikke bare jeg som har foreløpig dårlig kundeerfaring med Torshov nei.Snakket med en ynkelig skikkelse på telefon,ved navn Øyvind..Måtte jo nesten tvine en unnskyldning ut av han.

 

Er vel uansett ikke vits å avbestille nå uansett ettersom da må jeg vente enda lenger tydeligvis :mad:

Lenke til kommentar

akkurat fått testet adiPURE II

var litt vonde i starten, oppe på rista men etter litt føltes de go på foten.

de sitter utmerket til foten min, får fin touch, og skudd.. er ikke masse dill dall på skoene (Y)

er veldig positivt overasket over skoene, brukte predator PS forje sesong og jeg vill velge adiPURE II over predator PS nå som jeg har prøvd begge...

 

eneste minus er at jeg fikk gnagsår på helene av adiPURE, gjorde ikke det av predator PS..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...