humbbuq Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 De va nice ^^ e det vapor 4? Jeg har Adidas predator, kjøpte de i går ;P Lenke til kommentar
Olefn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg har disse: Jeg også I tillegg til et par Laser 2 hvite/blå Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nike Talaria IV FG. noen som har noe erfaring med disse? kjøpte dem igår Lurer på om det er lurt å bruke dem på kunstgress, om dem blir slitt og sånt? takk for svar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De vil bli fortere slitt på kunstgress kontra naturgress, men de holder ganske godt. Kompisen mine sine har holdt lenge nå, så jeg baserer svaret mitt på det, men du mister rett til reklamasjon ved bruk på kunstgress. Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Skal kjøpe meg nye sko nå siden de jeg har er altfor trange og kunne trenge forslag til noen greie sko... Jeg spiller så og si BARE på kunstgress og vil ha en sko som er veldig god å skyte med. Om de er lette eller tunge er ikke så viktig, mest opptatt av at de er gode å skyte med... Har ganske breie føtter.. Vil ikke bruke så altfor mye penger på skoa siden jeg ikke spiller for noe lag.. Skriv gjerne inn hvor jeg kan få skoen til best pris, om det er en nettbutikk t er ikke så viktig Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøpte meg disse idag Prøvde de litt på banen nå istad og må si jeg er meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Veldig fine sko Hvor mye ga du for de, og hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Veldig fine sko Hvor mye ga du for de, og hvor kjøpte du dem? Kjøpte dem hos oslo sportslager for 959kr Lenke til kommentar
pineappl_e Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg kunne trengt litt hjelp. Jeg skal kjøpe meg nye fotballsko, men er ikke så veldig god på hva som er bra og ikke bra. Jeg spiller fotball på et ganske bra nivå, og kommer til å spille en god del fremover. Jeg spiller bare på gress, og det er vinter her nå, så banen er ganske våt og gjørmete. Noen forslag? Endret 21. juli 2009 av pineappl_e Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hvordan spillertype er du? Liker du skinn/syntetiske sko? Breie/smale føtter? Fortell oss litt mer om deg selv og hvordan spillertype du er så blir det lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei. jeg skal kjøpe ny fotball på nette, ser etter billigst mulig toppmodel. hva er frakten for fotballer? og hvor finner jeg billige toppmoddeler på nette? Lenke til kommentar
pineappl_e Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 hvordan spillertype er du? Liker du skinn/syntetiske sko? Breie/smale føtter? Fortell oss litt mer om deg selv og hvordan spillertype du er så blir det lettere å hjelpe deg Smale føtter vil jeg tro..jeg har ikke noen speiselle sko jeg foretrekker fremfor andre. Jeg spiller som oftest sentral midtbane, og forsvar. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Har Nike Total 90 Laser 2, har hatt disse i 1 og et halv år nå, men nå er knottene helt slitt ut, noen som har noen anbefalinger til nye skyte sko:D Har disse: Endret 26. juli 2009 av Lochan Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Adidas Predator PowerSwerve Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kjøpte meg disse igår ettersom Torshov Sport har driti på leggen og ikke greier levere Superfly før 15 August (når di lovte innen slutten av Juli).Må si meg rimelig fornøyd etter første time med spill.Ingen problemer med hælen overhodet,noe som var problemet med Vapor IV.Skoen satt som støpt! Alternativt,er det noen som har kjennskap til om denne skoen er og oppdrive? Har hørt rykter om at det finnes lagersalg i oslo området,og håper kanskje en eller annen vet hvor jeg får tak i dem Helst sølv,eller fargen på bildet Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kjøpte meg disse igår ettersom Torshov Sport har driti på leggen og ikke greier levere Superfly før 15 August (når di lovte innen slutten av Juli).Må si meg rimelig fornøyd etter første time med spill.Ingen problemer med hælen overhodet,noe som var problemet med Vapor IV.Skoen satt som støpt! Alternativt,er det noen som har kjennskap til om denne skoen er og oppdrive? Har hørt rykter om at det finnes lagersalg i oslo området,og håper kanskje en eller annen vet hvor jeg får tak i dem Helst sølv,eller fargen på bildet Nå er det vel ikke Torshov sin skyld at SF ble forsinket? men samma det.. Vapor II kan du få tak i på Ebay.. Lenke til kommentar
tronn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg kjører Team og Copa Mundial fra Adidas. Gromme oldshool sko som sitter bra på foten og er behagelig å ha på leeenge. Bruker de også til paintball, og da kan jeg måtte gå med de i 6-9 timer. Ikke spesiellt dyre heller. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei. Nå er det tid for nye fotballsko. Siden de jeg har begynner å bli for små. Jeg har nesten alltid brukt Adidas Predator sko. Men har nå tenkt å bytte til et annet merke. Har sett litt på Nike Total 90 Laser II som jeg liker veldig godt. Jeg er en midtbane spiller. Med hurtighet, en ok skudd fot og en bra passning/innleggs fot. Slår helst baller med masse skru. Så er Nike Total 90 de rette skoene for meg? Lenke til kommentar
Adidasftw Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Ser etter no fotballsko, står mellom Adidas AdiPURE II og Adidas Copa Mundial. De er ganske greie i prisen, rundt 1000kr for paret. Har ganske 'lang' og tynn fot, og er angrepsspiller. Glad i å løpe så gode sko ville vært bra. Ser etter sko som da er rundt 1000kr, men kan noen fortelle meg om jeg bør gå for Adipure II eller copa mundial? Evt. erfaringer fra adipure II. Ordet lettvekt er vel viktigst her syns jeg Endret 29. juli 2009 av Adidasftw Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nå er det vel ikke Torshov sin skyld at SF ble forsinket? men samma det.. Vapor II kan du få tak i på Ebay.. Jeg legger skylden på Torshov når di lover meg at jeg skal få skoen i slutten av Juli. Søkte på Ebay,men fant ingenting Må titte litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå