Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sprintskin er så vidt jeg vet syntetisk og lettere. Det slites vel heller ikke like lett som K - skinn. Skinn vil vanligvis føles bedre på foten og touchen føles (etter min mening) bedre ut. Jeg ville selv valgt Sprintskin, men K - Skinn passer for mange andre.

Lenke til kommentar
Sprintskin er så vidt jeg vet syntetisk og lettere. Det slites vel heller ikke like lett som K - skinn. Skinn vil vanligvis føles bedre på foten og touchen føles (etter min mening) bedre ut. Jeg ville selv valgt Sprintskin, men K - Skinn passer for mange andre.

Ok, Får vel ta meg en tur til Oslo og se på skoene, De har sikkert en mening om hva som passer meg best :)

Uansett, takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

aah tøft. Da håper jeg de får skoene inn med K- skinn så fort som mulig også

Jeg har noen lignende sko, noen røde F50 tunit. De er er flotte og gode sko, men virker som de ikke passer føttene mine helt. Så jeg har tenkt å ta å prøve med K-skinn tror det kanskje passer bedre.

Lenke til kommentar
du sier at de ikke passet helt, har du breie føtter så kan det være grunnen.

f50 iTunit er sikkert fortsatt smale sko, men de i skinn vil nok vie seg ut/forme seg etter foten din.

Lykke til med skokjøpet.

Jo takk for det:)

Jeg synes ikke at jeg har breie føtter selv egentlig, men skjønner det ikke helt for skoene passer, men får skikkelig gnagsår bak på helen av de jeg har nå, så kan ikke forsette å bruke de. Vet ikke helt hva som gjør det. Alikevell har brukt noen sko med skinn før, de var veldig gode sko før de ble for små. Alt er greit med fotballsko lagd av skinn utenom når man blir stemplet, det gjør sjukt vondt, haha. Regner med det blir ett bra skokjøp ja. Hvor fant du det bildet egentlig, har søkt rundt på nettet, men har ikke klart å finne de der.

Lenke til kommentar

men de med sprintskinn, er det skinn det å da? for har sett på noen forum, der skriver de at de har prøvd de å de former seg veldig bra til foten med sprintskinn også, men jeg syntes de ligner veldig mye på slike sko jeg har nå med egentlig bare plastikk overdel..?:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...