ArntK Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis F50.i er på lager i svart sprintskin så ser jeg ikke problemet i gå for dem. Hvor er det F50.i er på lager hen da? Oslo sportslag sier at de ikke kommer inn på lager før i midten av Juli Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I blått kommer de ikke før i midten av Juli, men de er inne i svart: Adidas Tunit F50.i Svart Sprintskin Lenke til kommentar
ArntK Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I blått kommer de ikke før i midten av Juli, men de er inne i svart:Adidas Tunit F50.i Svart Sprintskin Ja, så det nå! takk http://www.oslosportslager.no/magasinet/fo...-lager-433.aspx Forskjell på Sprintskinn og Kenguruskinn? Hva er best? Takk for svar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sprintskin er så vidt jeg vet syntetisk og lettere. Det slites vel heller ikke like lett som K - skinn. Skinn vil vanligvis føles bedre på foten og touchen føles (etter min mening) bedre ut. Jeg ville selv valgt Sprintskin, men K - Skinn passer for mange andre. Lenke til kommentar
ArntK Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Sprintskin er så vidt jeg vet syntetisk og lettere. Det slites vel heller ikke like lett som K - skinn. Skinn vil vanligvis føles bedre på foten og touchen føles (etter min mening) bedre ut. Jeg ville selv valgt Sprintskin, men K - Skinn passer for mange andre. Ok, Får vel ta meg en tur til Oslo og se på skoene, De har sikkert en mening om hva som passer meg best Uansett, takk for godt svar Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 DER var nye Nike Mercurial Superfly bestilt! Hadde egentlig tenkt å bestille di oransje/hvite men bestilte heller disse: Syntes den fargen var mye freshere. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer Jeg kjøper meg nok Superfly når jeg skal til USA til høsten Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som vet om Adidas F50i tunit med blå overdel kommer i kenguruskinn også slik som den svarte? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg trodde ikke det gjorde det, men fant bilde her: Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 aah tøft. Da håper jeg de får skoene inn med K- skinn så fort som mulig også Jeg har noen lignende sko, noen røde F50 tunit. De er er flotte og gode sko, men virker som de ikke passer føttene mine helt. Så jeg har tenkt å ta å prøve med K-skinn tror det kanskje passer bedre. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 du sier at de ikke passet helt, har du breie føtter så kan det være grunnen. f50 iTunit er sikkert fortsatt smale sko, men de i skinn vil nok vie seg ut/forme seg etter foten din. Lykke til med skokjøpet. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 du sier at de ikke passet helt, har du breie føtter så kan det være grunnen.f50 iTunit er sikkert fortsatt smale sko, men de i skinn vil nok vie seg ut/forme seg etter foten din. Lykke til med skokjøpet. Jo takk for det:) Jeg synes ikke at jeg har breie føtter selv egentlig, men skjønner det ikke helt for skoene passer, men får skikkelig gnagsår bak på helen av de jeg har nå, så kan ikke forsette å bruke de. Vet ikke helt hva som gjør det. Alikevell har brukt noen sko med skinn før, de var veldig gode sko før de ble for små. Alt er greit med fotballsko lagd av skinn utenom når man blir stemplet, det gjør sjukt vondt, haha. Regner med det blir ett bra skokjøp ja. Hvor fant du det bildet egentlig, har søkt rundt på nettet, men har ikke klart å finne de der. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 søkte vel på adidas f50 itunit leather tror jeg Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 søkte vel på adidas f50 itunit leather tror jeg åja fant de nå, men har ikke funnet noen steder man kan forhåndsbestille de med k-skinn. Det er vel mulig at den kommer senere da eller? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er vel bare å ta tiden til bruk Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er vel bare å ta tiden til bruk Sikker på at det ikke er noen "custom made i Tunit" som en eller annen proff spiller har? Jeg har ihvertfall ikke hørt noe om at i Tunit skal komme i Blå K-skinn. Men som sagt er det noe jeg tror Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har heller ingen anelse, jeg bare søkte på google også fant jeg bildet. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har heller ingen anelse, jeg bare søkte på google også fant jeg bildet. Okei får håpe de kommer da, jeg tror jeg skal ta å søke litt rundt og spørre på noen engelske forum der de kanskje vet helt sikkert om de kommer eller ikke Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 men de med sprintskinn, er det skinn det å da? for har sett på noen forum, der skriver de at de har prøvd de å de former seg veldig bra til foten med sprintskinn også, men jeg syntes de ligner veldig mye på slike sko jeg har nå med egentlig bare plastikk overdel..?:S Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Spintskin er syntetisk. Skinn er ja skinn, Kengeru Skinn. Simple as that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå