Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du hat dem? Hvis det ikke er lenge siden, så tar det sikkert bare litt tid, så slutter det sikkert snart. Men hvis det har holdt på sånn lenge.. Så burde du kanskje vurdere å bytte til Skinn. Er ikke helt sikker, sorry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par i SG og et par i FG. FG-skoene har jeg hatt i over 1 år, men de er litt for store. De i SG er 1-2 måneder gamle og halvt nummer mindre. Kommer nok til å ta en tur til en fotterapeut hvis det ikke blir bedre. :(

KRISS-; nylonsokker ? Har hørt den før, men glemt å prøve det. Har du prøvd det ? Isåfall; hjalp det, og brukte du noe annet utenom bare å bruke nylonsokker under fotballsokkene ?

Lenke til kommentar
Har et par i SG og et par i FG. FG-skoene har jeg hatt i over 1 år, men de er litt for store. De i SG er 1-2 måneder gamle og halvt nummer mindre. Kommer nok til å ta en tur til en fotterapeut hvis det ikke blir bedre. :(

KRISS-; nylonsokker ? Har hørt den før, men glemt å prøve det. Har du prøvd det ? Isåfall; hjalp det, og brukte du noe annet utenom bare å bruke nylonsokker under fotballsokkene ?

Har ikke prøvd det siden jeg ikke sliter med gnagsår. Men tror det kan hjelpe deg... Samme hvilken sokk egentlig (tror jeg)

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør prøve et par skinnsko, du vet at man også kan få Laser I og II i skinn? disse er ikke bare laget av skinn så er nok bedre med "100%" skinnsko ;)

Synes du bør se på: adiPURE II, King XL, Tiempo.. alle disse tre har utrolig mykt skinn.

Hvordan er Puma v1.08 i K - skinn? Vekt, touch, løpe i, dribling, pasninger, skudd osv.

Takker for hjelp :)

Har ikke prøvd de i skinn, men jeg har anmeldt de med microfiber, regner med at de er omtrent like, vektforskjellen er vel 5g ellerno ;)

Link i signaturen min hvis du eller andre vil lese.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Hei, jeg har F30+ og F50+ (Veldig gode sko), men nå er det for små. F30 kommer jeg meg akkuratt i. (De er veldig smale, og jeg kommer akkuratt i på lengda) Storetåa går helt fram.

Så nå skal jeg ha nye sko, og det blir Copa Mundial. Jeg har hørt at Copa Mundial skal kjøpest sånn at de akkuratt passer i lengda, pga de tilpasser seg foten. Så skal jeg da kjøpe de i den størrelsen F30'en er i eller?

F30= 40 2/3

Copa Mundial er i størrelse: 40,7 og 41,3.

40,7 eller 41,3 da?

Lenke til kommentar
Hei, jeg har F30+ og F50+ (Veldig gode sko), men nå er det for små. F30 kommer jeg meg akkuratt i. (De er veldig smale, og jeg kommer akkuratt i på lengda) Storetåa går helt fram.

Så nå skal jeg ha nye sko, og det blir Copa Mundial. Jeg har hørt at Copa Mundial skal kjøpest sånn at de akkuratt passer i lengda, pga de tilpasser seg foten. Så skal jeg da kjøpe de i den størrelsen F30'en er i eller?

F30= 40 2/3

Copa Mundial er i størrelse: 40,7 og 41,3.

40,7 eller 41,3 da?

????????????

Lenke til kommentar
Han lurer på hvilken størrelse han skal velge, om han skal velge 40,7 eller 41,3. Jeg anbefaler deg å dra til nærmeste sportsbutikk og prøve skoene da størrelser varierer mellom ulike merker og modeller.

Ok, jeg visste ikke at det fantes 40,7 og 41,3.. men men samma det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...