Manken Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 har et par Adidas sko (usikker på model ) men det er de med sånne buete striper på forann som er litt eldre. Jeg lurte på om det finnes noen tips får å få dem litt mer tilpasset foten min? Ta et bilde og last det opp. Så finner vi nok sikkert fort ut hvilken sko det er Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som veit når Adidas Predator kommer med nye farger på XXL? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva er forskjellen på disse: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=80166 og disse: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82869 ? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hallo, finnes det noe Fotballsko forum\side som er Norsk? Gjerne med salg\Kjøp, har ett par strøkne Adidas Predator Precison jeg vurderer og selge. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hallo, finnes det noe Fotballsko forum\side som er Norsk? Gjerne med salg\Kjøp, har ett par strøkne Adidas Predator Precison jeg vurderer og selge. http://www.footballshoos.net/forum/ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det drives da ikke salg og kjøp på det forumet, men bytting foregår. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sorry, så ikke at det stod salg osv my bad. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kunne tengt meg en side der det er salg\kjøp, virker ikke som det er store markedet for det på qxl for eksempel. Ganske sjeldne og fine sko Predator Precision SG! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skal dra å bytte skoa snart så hadde vært fett hvis dere hadde svart på det jeg spurte om over! :-) Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skal dra å bytte skoa snart så hadde vært fett hvis dere hadde svart på det jeg spurte om over! :-) Hvis du snart skal til XXL så kan du jo spørre der... alt du lurer på kan de sikkert svare på! PS er overmodellen til den andre.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 AdiPURE II eller Predator PowerSwerve? Er litt keen på den grønne og hvite CL-modellen Predator. Hadde AdiPURE ifjor, så jeg vet det er en god sko. Har også hatt to-tre Predator-modeller opp gjennom karrieren. Skoen skal brukes i hovedsak på kunstgress, den nye typen. Puma King XL er også en kandidat, men i all hovedsak står det mellom de to førstnevnte. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Alle skoene har vel en variant som er til kunstgress. Adipure har HG, Predator har AG(og HG) og Puma king har HG(husker ikke om det ble kalt noe annet). Hvilke sko du burde ta er jo litt opp til deg, hvordan spiller du og hvordan fot har du osv. Syns du burde prøve dem. Adipure og Puma King er Heritage sko. mens Predator er en skyte sko. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bestilte Predator sin grønne og hvite CL-modell (HG, siden de skal brukes på kunstgress) hos oslosportslager.no Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå er jeg ferdig med anmeldelsen av Vapor V, link i signaturen min. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det var en bra anmeldelse, jeg kjøper meg nok den nye Superfly modellen når jeg skal til USA i høstferien Lenke til kommentar
konrak Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal kjøpe meg nye sko, men er veldig usikker på hvilket jeg skal velge. Valget står imellom den helt nye Adidas F50 i Tunit hvit sprintskin, og Adidas Predator PS Control FG. Begge skoa skal være helt sinnsyke, men jeg klarer ikke å bestemme meg:P Spiller sentral midtbane og er av den typen som skyter og legger mye pasnigner, trenger sko med presisjon. Har erfaring med predator familien, og vet at disse skoa leverer. Men vil gjerne høre egne erfaringer fra folk som har/hatt tunit skoa:) Lenke til kommentar
joestone Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 F50.i blir vel sluppet i midten av juni, så det er vel ikke så mange som har dem xD Men jeg har bestilt F50.i i skinn Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal kjøpe meg nye sko, men er veldig usikker på hvilket jeg skal velge. Valget står imellom den helt nye Adidas F50 i Tunit hvit sprintskin, og Adidas Predator PS Control FG. Begge skoa skal være helt sinnsyke, men jeg klarer ikke å bestemme meg:P Spiller sentral midtbane og er av den typen som skyter og legger mye pasnigner, trenger sko med presisjon. Har erfaring med predator familien, og vet at disse skoa leverer. Men vil gjerne høre egne erfaringer fra folk som har/hatt tunit skoa:) F50i er jo ikke kommet enda, men her er en bra anmeldelse av Tunit http://www.oslosportslager.no/produkttest/...09-tunit-9.aspx Lenke til kommentar
geggah Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som kanskje kan hjelpe meg litt ? Jeg har "alltid" hatt litt småproblemer med blemmer på faste plasser på føttene mine av å spille fotball, men "før i tida" så ble det bare til hard hud, så gikk det helt greit. Men i det siste så har det blitt et stort problem, en kjapp vending så gjør det vondt som f*** resten av økten, og det ødelegger min performance. Jeg leste nettopp fra et utenlandsk forum der en hadde problemer med "blisters" når han brukte sko med syntetisk skinn, men når han brukte sko i kenguru skinn så gikk det glimrende. Så; kan noen med peiling opplyse meg litt ? Vil det hjelpe om jeg bruker kenguru skinn istedenfor syntetisk ? (Jeg bruker disse; http://www.torshovklubb.no/Design05/detail...03&farge=-1 ) Hadde vært herligt om det var alt som skulle til (selv om jeg må kjøpe ENDA et par nye sko), har prøvd teiping, vaselin, talkum, fotbad og variasjoner av dette. Ingenting som hjelper nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå