chris2ffer91 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det noen som har noen gode sko å anbefale til meg? Jeg skal kjøpe meg nye sko, har sett en del på Adidas predator power TRX. Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med disse skoene? Jeg er av den oppfatning av spillestil/spillertype bør matche skotøyet. Jeg er en typisk ryddegutt, grovarbeider på midtbanen. Kunne derfor ikke brukt sko som Nike Vapor, for eksempel. Likte de nye predator skoene med litt ekstra vekt for å få et tyngre skudd. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Nye fotballsko skal kjøpes snart og har sett en del på Laser II da jeg føler de kunne ha passet meg bra. Men en kamerat av meg hadde Laser I og fikk en skade og ødelagt beinet pågrunn av skoen, tenkte også på Rooney som ødela seg pågrunn av skoen, er det lett å ødelegge beinene og få skader med Laser? Å har Laser II blitt bedre enn den første modellen? Endret 26. april 2009 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vurderer nye sko. Hva vil dere anbefale til en som jobber mye på midten, både som ryddegutt og pasningslegger? Har sett på Predator, men er usikker. Laser-skoene (de Rooney bruker) er også interessant. Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vurderer nye sko. Hva vil dere anbefale til en som jobber mye på midten, både som ryddegutt og pasningslegger? Har sett på Predator, men er usikker. Laser-skoene (de Rooney bruker) er også interessant. Litt i samme båt som meg du. Jeg har også sett en del på predator. Og tror det blir de jeg kjøper. ikke så altfor dyre heller. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nye fotballsko skal kjøpes snart og har sett en del på Laser II da jeg føler de kunne ha passet meg bra. Men en kamerat av meg hadde Laser I og fikk en skade og ødelagt beinet pågrunn av skoen, tenkte også på Rooney som ødela seg pågrunn av skoen, er det lett å ødelegge beinene og få skader med Laser? Å har Laser II blitt bedre enn den første modellen? Nå er det jo ikke sikkert Rooney ble skadet pga skoene da, tror ikke det er større sjangs for å bli skadet med Laser enn andre sko. Tror II er litt bredere enn I. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Personlig synes jeg at Laser 1 er bedre en Laser 2. Syntes Laser 2 var for bred, likte heller ikke knottesystemet. Men det kan hende at knottene hadde fungert bedre på gress, enn kunstgress, som jeg spiller på. Så nå har jeg bestilt Adipure 2, håper de er bedre enn Adidas F50.09 Tunit jeg har brukt i en periode nå. Endret 26. april 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvilket underlag har du brukt dem på? Kunstgress både nytt, og den typen som brukes i fotballbinger med tanke på at de er TF. Jeg har ikke brukt dem på grus. Jeg kan poste bilder av dem i morgen, men har jeg krav på reklamasjon? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvilket underlag har du brukt dem på? Kunstgress både nytt, og den typen som brukes i fotballbinger med tanke på at de er TF. Jeg har ikke brukt dem på grus. Jeg kan poste bilder av dem i morgen, men har jeg krav på reklamasjon? Som jeg skrev tidligere så spørs det hvordan resten av skoen ser ut. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Man får som regel ikke reklamasjon pga av vanlig slitasje, men hvis store deler har revnet opp eller løsnet opp så er det jo vits å dra bort til der du kjøpte dem for å be om reklamasjon. Men selvfølgelig må man se hvordan resten av skoen ser ut som DMATHISEN sa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) De er litt skitne nå, men det fikser jeg selvfølgelig fort. Den høyre skoen er helt fin. Det jeg er bekymret over er at jeg ikke har kvitteringen lenger. Vil dette være et problem? Jeg har hatt skoene i seks måneder nå vil jeg tippe. Endret 26. april 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
blålys Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg spiller fotball, og har vanligvis 4-5 økter i uka. Spiller omtrent bare på kunstgress, og er midtstopper. Noen som har noen gode forslag til åssen sko jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg spiller fotball, og har vanligvis 4-5 økter i uka. Spiller omtrent bare på kunstgress, og er midtstopper. Noen som har noen gode forslag til åssen sko jeg burde kjøpe? Spørs ossen fot du har, men. Puma King XL HG, Super Ligera, adiPURE II HG, Laser II. Lenke til kommentar
Fredrik92 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hei Nå er det sikkert vært diskutert dette før, men gidder ikke å lese gjennom alle de 208 sidene. Er det noen som har erfaring med prodirectsoccer.com? Blir det mye toll og moms og alt det der? Endret 27. april 2009 av Fredrik92 Lenke til kommentar
williksen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 hei dere som har bestilt fra kitbag... jeg lurte bare på hvor mye dere betalte i tilegg til selve produkte takker for svar Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hei dere som har bestilt fra kitbag... jeg lurte bare på hvor mye dere betalte i tilegg til selve produktetakker for svar tror det står lenger bak i tråden, men mener det var 25% av summen (uten moms) i toll/moms. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor finner jeg billigst Predator Powerserve-sko? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hvor finner jeg billigst Predator Powerserve-sko? HG eller FG? På OSL har de noen billige i HG http://www.oslosportslager.no/produktkateg...sko-5-5853.aspx Endret 30. april 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heisann folkens! Jeg har nettop fått meg nye fotball sko: Adipure 2.. Derfor lurer jeg på noen ting angående vedlikehold av skoene. For 3 dager siden limte jeg skoen på tuppen, men nå etter en trening og litt vanlig spilling på banen har alt løsnet helt! Fatter ikke en dritt.. Har dere noen tips til å lime sånn at det holder ordentlig..? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Disse er så utrolig fete. Tror dere de blir ødelagt fort på finklipt kunstgress? Sånn i forhold til reklamasjon. http://www.oslosportslager.no/produkt/nike...lsko-18730.aspx Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heisann folkens!Jeg har nettop fått meg nye fotball sko: Adipure 2.. Derfor lurer jeg på noen ting angående vedlikehold av skoene. For 3 dager siden limte jeg skoen på tuppen, men nå etter en trening og litt vanlig spilling på banen har alt løsnet helt! Fatter ikke en dritt.. Har dere noen tips til å lime sånn at det holder ordentlig..? Halla Balla! Jeg skulle likt og høre hvilket føre du spilte på før jeg uttaler meg,men for meg høres dette ut som et klassisk reklamasjons-tilfelle.Jeg har selv hatt 3-4 par fra Adidas hvor limet på sålen har vært dårlig påført,og har resultert i ombytte.Feks hadde jeg en predator powersverwe som varte i 3 småtreninger før absolutt hele sålen falt av.Det later til å være blant Adidas-fotballsko sin største akilleshæl. Ellers,hvis du vil lime skoene,anbefaler jeg deg og gå på Jernia.Der selger di lim spesial-laget for skinn,plast,metal etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå