Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Tror Shoo er riktig mann til å svare på det spørsmålet :p

Det er jo skinn så det vil jo utvide seg og de er jo ikke spesielt smale. Helt normalt breie.

 

Heihå.

 

Skal begynne å spille på lag nå og da trenger eg ett par skikkelige gressko.

 

Noen anbefalinger, pris er ikke så veldig nøye.Ig er helt åpen for merker osv..

 

Hadde vært lettere hvis du hadde fortalt litt om deg selv og hvordan du er som spiller og hva du liker. Vil du ha skinn, Et bestemt merke osv.

 

Har ikke spilt "seriøst" før så er første gang.

 

Men er ikke bortevekk for fotball heller, har en røff stil, ikke redd for taklinger, skyter hardt og presist( har eg hørt :p ) og løper som faen.

Har ett par Mundial grussko fra før og liker de godt.

 

Men som sagt, eg er HELT åpen for merker osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet noen hvor jeg kan få tak i Nike Steam TF i 44? Jeg har Copa Mundial Team og vet at det stort sett finnes bedre alternativer, mens jeg har lyst på en litt lettere sko med TF. Hvis du har noen andre alternativer til lette TF sko som er bedre, er jeg selvsagt også svært interessert, men har lyst til å vite om jeg får tak i disse. Thank you.

Lenke til kommentar
Vet noen hvor jeg kan få tak i Nike Steam TF i 44? Jeg har Copa Mundial Team og vet at det stort sett finnes bedre alternativer, mens jeg har lyst på en litt lettere sko med TF. Hvis du har noen andre alternativer til lette TF sko som er bedre, er jeg selvsagt også svært interessert, men har lyst til å vite om jeg får tak i disse. Thank you.

 

Her : http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Speed

 

:)

Lenke til kommentar

Må takke deg Daggis0. Jeg mener selv å sett igjennom der også, og mener bestemt at de nettopp må ha lagt dem ut/fått dem inn igjen fordi jeg sjekket torshov for et par dager siden og da hadde de bare jr. modellene, men tusen takk. Btw er det noen som vet om noen lettere TF sko enn Steam som ikke er så altfor breie?

 

EDIT: Hvordan finner du andre farger? Jeg lette etter de når jeg gikk ut av den eksakte linken du ga meg, og da finner jeg bare juniorstørrelsene igjen, og de i FG.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg har Copa Mundial Team som er svært behagelige sko, men nå som de har revnet på bunn er jeg mest interessert i og prøve noen sko som er mindre "klumpete" hvis du skjønner hva jeg mener. Har også prøvd Tiempo Mystic, men føler at de blir akkurat som Mundial Team.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Jeg har Copa Mundial Team som er svært behagelige sko, men nå som de har revnet på bunn er jeg mest interessert i og prøve noen sko som er mindre "klumpete" hvis du skjønner hva jeg mener. Har også prøvd Tiempo Mystic, men føler at de blir akkurat som Mundial Team.

 

Jeg har vært fornøyd med Puma v3.06, Team Mundial og nå Tiempo Mystic.

Jeg finner ingen bilder av v3 nå, men tror en del butikker kan ha dem. Har du prøvd Nike AZC de skal vel være ganske bra? :http://www.torshovklubb.no/Design05/detail...02&farge=-1

Har ikke tid til å skrive mer nå(har kamp snart), men bare å spørre hvis du lurer på noe.

 

Hvis du vil ha svar av slike som Daggis og med selv som har litt peiling på fotballsko så kan du melde deg inn i footballshoos.. link i signaturen min.

Lenke til kommentar
Hvordan finner du andre farger? Jeg lette etter de når jeg gikk ut av den eksakte linken du ga meg, og da finner jeg bare juniorstørrelsene igjen, og de i FG.

 

@Daggis0 eller hvem som helst andre.

 

EDIT: Hvordan er det med reklamasjon?

Jeg har hatt mine Adidas Copa Mundial Team i sikkert åtte måneder, og på innsiden av den venstre skoen har den rett og slett revnet nå. Jeg vet ikke hva det skyldes, men jeg antar at jeg bare må forvente såpass slitasje.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Hvordan finner du andre farger? Jeg lette etter de når jeg gikk ut av den eksakte linken du ga meg, og da finner jeg bare juniorstørrelsene igjen, og de i FG.

 

@Daggis0 eller hvem som helst andre.

 

EDIT: Hvordan er det med reklamasjon?

Jeg har hatt mine Adidas Copa Mundial Team i sikkert åtte måneder, og på innsiden av den venstre skoen har den rett og slett revnet nå. Jeg vet ikke hva det skyldes, men jeg antar at jeg bare må forvente såpass slitasje.

 

Hvordan ser resten av skoen ut? hvis hele skoene er slitt så er vanskelig å få reklamasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har et par gamle Predator sko (Powerpulse? elns), de er sinnsykt gode og passer meg perfekt, kommer nok ikke til å bytte dem ut før de ryker, men de har begynt å slippe/ryke i limingen foran på skoen nå etter en sesongs bruk, hvor lenge skal sko holde egentlig? Er det noen garanti på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...