Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah. Presisjon, faktisk... Hadde vært interessant å vite om de andre aspektene. Sa de noe om det, eller..? Da tenker jeg på materialbruket, holdbarhet og den slags. Hadde jo vært interessant å vite om de andre %-andelene da.

Hva mer ble nevnt i dokumentaren? Noe mer relevant?

Det var igrunnen veldig lite informativt,annet enn det vitenskapelige,hvor di påpekte at man faktisk blir bedre av å kjøpe en god sko.Av di testene jeg så var det Predator di benyttet,ikke at det har noe å si.Ellers var det ganske hysj hysj.

Lenke til kommentar

At noen av disse gimmick'ene funker noenlunde er vel å forvente. For eksempel er jo det med de superlette Nike-skoa en slags gimmick. Men løper spillerne raskere med de, enn med f.eks. Predator-serien? Det kan da umulig være noe som gjør de tregere hvertfall. På samme måte så har nok predator-elementene noe å si ift. kraft i skuddet, det hjelper nok godt på med de - og den ekstra tyngden (ift de lette Nike-skoa jeg ikke husker navnet på i farten, dessverre). Men at det viktigste er å finne skoen som passer best er jo hevet over enhver tvil, sålenge du ikke sammenligner sko til 200 og 2000.

Lenke til kommentar

Tror Shoo er riktig mann til å svare på det spørsmålet :p

Det er jo skinn så det vil jo utvide seg og de er jo ikke spesielt smale. Helt normalt breie.

Heihå.

Skal begynne å spille på lag nå og da trenger eg ett par skikkelige gressko.

Noen anbefalinger, pris er ikke så veldig nøye.Ig er helt åpen for merker osv..

Hadde vært lettere hvis du hadde fortalt litt om deg selv og hvordan du er som spiller og hva du liker. Vil du ha skinn, Et bestemt merke osv.

Lenke til kommentar
Heihå.

Skal begynne å spille på lag nå og da trenger eg ett par skikkelige gressko.

Noen anbefalinger, pris er ikke så veldig nøye.Ig er helt åpen for merker osv..

Jeg har et par Nike Mercurial SL til salgs :p

Danne..Legg ut noen bilder ASAP!Jag är intreserad!

Lenke til kommentar
Det er faktis sant. Jeg føler teknikken sitter mye bedre med Nike Mercurial Vapor enn med Adidas Mundial Team.

Mundial er jo en grussko så det sier seg vel egentlig selv? ;) De fleste skyter vel bedre med gressko enn grussko? Ihvertfall jeg :D

Ja, dårlig eksempel, men de eneste skoene jeg har er de! Men jeg tror dere skjønte hva jeg mente. :cool:

Lenke til kommentar
Det er faktis sant. Jeg føler teknikken sitter mye bedre med Nike Mercurial Vapor enn med Adidas Mundial Team.

Mundial er jo en grussko så det sier seg vel egentlig selv? ;) De fleste skyter vel bedre med gressko enn grussko? Ihvertfall jeg :D

Ja, dårlig eksempel, men de eneste skoene jeg har er de! Men jeg tror dere skjønte hva jeg mente. :cool:

Jada skjønte det vett.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

ville anbefale [umbro sl 180]

meget bra,lett sko

Lenke til kommentar
Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

meget bra,lett sko

Er den konfortabel? Er den for folk med breie føtter?

Lenke til kommentar

Noen forslag ? ;)

meget bra,lett sko

SL 180 er sykt bred.....

Lenke til kommentar

Noen forslag ? ;)

meget bra,lett sko

SL 180 er sykt bred.....

Er disse skoene å anbefale?

Lenke til kommentar

Var innom Oslo Sportslager igår (cause I have that time of time) og forhørte meg om Nike Mercurial Superfly.Di sa di akkurat hadde fått beskjed om at Superfly er utsatt til august!!!

What The Hell???

3-4 mnd etter lansering?Betyr det at Ronaldo og Zlatan skal springe rundt i disse grimme oransje skoene frem til august,eller at det blir lansert en rekke med farger i august?Samtidig vil jo dette slå totalt feil ut i forhold til Nike sin taktikk å lansere en "grim" farge først.

I tillegg tok jeg turen innom Nike Store på siden av Oslo City.Der hadde di fått inn Nike Mercurial Vapor V til den nette pris av 2399.Dette må jo være en direkte skivebom.Du får Nike Mercurial Vapor IV SL til samme pris 100 meter oppe i gata på Oslo Sportslager,altså en lettere sko.

Det positive med denne skoen er dog at det såkalte hælproblemet nesten 100% sikkert er løst.Hælen er veldig myk og bøyelig,i motsetning til Vapor IV.Det negative dog er at jeg syntes fargen var sykt stygg.Selv om jeg har sett mange bilder av den og på tv så ble jeg overrasket.

Lenke til kommentar
Det er jo lenge siden nyheten om at SuperFly er utsatt kom...

Nyheten er gammel,men nyheten om eksakt tidspunkt har jeg ikke hørt.Jeg synes uansett det er bisart lenge med 4 mnd for å fjerne en feil,spesielt med tanke på at skoen er lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...