Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

Endret av Macbook24ghz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror Adidas AdiPURE II er perfekt for deg! Bra touch, lette, ikke mye dill-dall, Kengeru-skinn og bra skyte/pasnings overflate.

Takk for tipset! Skal stikke innom G-sport å prøve de imorgen. Finnes det andre gode alternativer visst de ikke har skoen på lager? Predator f.eks?

Lenke til kommentar
Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

nike super ligeria

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...