i93 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport. Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette.. Noen forslag ? EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress. Endret 19. april 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror Adidas AdiPURE II er perfekt for deg! Bra touch, lette, ikke mye dill-dall, Kengeru-skinn og bra skyte/pasnings overflate. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror Adidas AdiPURE II er perfekt for deg! Bra touch, lette, ikke mye dill-dall, Kengeru-skinn og bra skyte/pasnings overflate. Takk for tipset! Skal stikke innom G-sport å prøve de imorgen. Finnes det andre gode alternativer visst de ikke har skoen på lager? Predator f.eks? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja,de kan også være et godt alternativ, men tror adipure vil passe deg hakket bedre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Et annet alternativ er Nike Air Legend, Predator er alt annet enn lette. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er så å si det eneste som ikke passer til kravene hans for fotballskoen. Ettersom han ikke likte Copa mundial. Legend å Mundial er ikke så veeldig anderlerdes. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ikke mundial og adipure heller. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Adipure II er litt mer anderledes jo. Men la nå gutten få prøve de selv å se hva han synes. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Etter min erfaring er AdiPURE II ganske lik Mundial, men sitter bedre på foten synes jeg. Synes uansett Air Legend er en bedre sko enn begge disse. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det var synd å høre. Hvor mye skal du ha for de? Tenker 2000, avhenger jo av hvor mange som er interessert Skriv meg opp på lista over folk som er interessert da Lenke til kommentar
williksen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport. Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette.. Noen forslag ? EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress. nike super ligeria Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Veldig bra valg det og. Selv om skal spille mest på Naturgress. Sorry williksen; Super Ligera* Lenke til kommentar
williksen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Veldig bra valg det og. Selv om skal spille mest på Naturgress. Sorry williksen; Super Ligera* godt sett Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Bruker nyeste predator skoene, lurer litt åp hva det sandgreiene under skoen er? for å skyte hardere? Takk for svar! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er et pulver som veier 10 gram som forskyver seg framover når du skyter og da fører med seg vekt som gjør at du skyter hardere Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ok takk, Du må kjøpe de Daggis, Kongesko! Lenke til kommentar
i93 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er et pulver som veier 10 gram som forskyver seg framover når du skyter og da fører med seg vekt som gjør at du skyter hardere Blir de ikke unødvendig tunge da? Eller er jeg på villspor nå? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er jo en gimmick. Om det hjelper så mye vet jeg ærlig talt ikke Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tja, meningen er jo at man skal få en slags "pendeleffekt" for et tyngre og renere tilslag på ballen. Jeg har ikke prøvd skoen selv, men mange jeg kjenner sier at det hjelper Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg tror ikke det hjelper så veldig mye, jeg skyter omtrent like hardt med alle slags sko.. men har ikke spilt med Predator så jeg er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå