Eriqo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dette er skoene jeg bruker mest for tiden, hva synes folket? Selv elsker jeg dem Samme her! Litt kjipe å få på seg. Det som såvidt kan kalles skojern, som følger med, er elendig! Det bøyer seg bare. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dere Lotto-brukere har isåfall noe spennende tid i vente med tanke på Gravity-sko! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Nye sko på gang i Gravity serien? edit: hvis det i det hele tatt er en serie Endret 17. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har tenkt til å selge SL-paret mitt og lurer på om det er noen her som er keene på å kjøpe og til hvilken pris. Bare si fra så kommer jeg med mer informasjon. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Legg ut bilde, informasjon. Hvor lenge har du hatt dem, hvor slitt er de, hvordan knotter har de, farge osv.? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjøpte paret på sensommeren i fjor fra Kitbag.com. Brukt de hovedsaklig på gress, men av og til på kunstgress. Brukte de i 3-4 måneder før de ble for små, som er grunnen til at de selges. FG-knotter. Str.42. Svart med rosa swoosh. Bilder kommer etter hvert når jeg får tak i kamera. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hvor slitte er de? Og hvor slitt er knottene? Endret 18. april 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har spilt med beskyttelseslim, så jeg vil si at de er lite slitt. Knottene er nesten ikke slitt i det hele tatt. Kommer med bilder i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg har spilt med beskyttelseslim, så jeg vil si at de er lite slitt. Knottene er nesten ikke slitt i det hele tatt. Kommer med bilder i løpet av de neste dagene. Du snakker om de i bildet ditt? Det er ihvertfall Mercurial SL, sikkert noen som lurte Endret 18. april 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det Nike Vapor SL Full-carbon skoa du har :O? Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, sorry, glemte å nevne det. Nike Mercurial SL også kjent som karbon-skoa. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skjønner ikke hvorfor du vil selge de.. Lenke til kommentar
williksen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 noen her som har erfaringer med www.justsocca.com og http://www.acasports.co.uk ?? ser at det er gode priser der Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skjønner ikke hvorfor du vil selge de.. De er for små Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det var synd å høre. Hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar
geggah Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) heftig tråd ass Bestilte meg nettopp http://www.just-keepers.com/318795104.html (Total90 Laser 2), you like? Glimrende for folk med brede bein som bruker mye av tiden på pasning/skudd, men bra touch og "feeling" på dem også. Har modellen som er i army green farge i FG, hatt de siden forrige sommer og for meg som har brukt de en del på kunstgress og veier over 90kg og virkelig trår til på banen, så må jeg si det er overraskende at de ikke har begynt å ryke noe særlig noen plass! Har ikke brukt allverdens av forskjellige typer sko, men har alltid kjøpt toppmodeller av adidas og nike, og disse er uten tvil mine favorittsko, samt de med best kvalitet. Noen som er brede i beina og har erfaring fra T90 Laser 2, men som fortsatt synes en annen sko er bedre ? Isåfall; hvordan så ? P.S: Noen som kjenner til http://www.acasports.co.uk/ ? Greie priser, sparer rundt 150kr hvis jeg heller bestiller derfra... Endret 19. april 2009 av gxy Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 heftig tråd ass Bestilte meg nettopp http://www.just-keepers.com/318795104.html (Total90 Laser 2), you like? Glimrende for folk med brede bein som bruker mye av tiden på pasning/skudd, men bra touch og "feeling" på dem også. Har modellen som er i army green farge i FG, hatt de siden forrige sommer og for meg som har brukt de en del på kunstgress og veier over 90kg og virkelig trår til på banen, så må jeg si det er overraskende at de ikke har begynt å ryke noe særlig noen plass! Har ikke brukt allverdens av forskjellige typer sko, men har alltid kjøpt toppmodeller av adidas og nike, og disse er uten tvil mine favorittsko, samt de med best kvalitet. Noen som er brede i beina og har erfaring fra T90 Laser 2, men som fortsatt synes en annen sko er bedre ? Isåfall; hvordan så ? P.S: Noen som kjenner til http://www.acasports.co.uk/ ? Greie priser, sparer rundt 150kr hvis jeg heller bestiller derfra... Håper ikke du har tenkt til å bruke SG sko på kunstgress.. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det var synd å høre. Hvor mye skal du ha for de? Tenker 2000, avhenger jo av hvor mange som er interessert Endret 19. april 2009 av Danne91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå