Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor? Link? Eller bare si det kjapt her, hvis du er grei ? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor? Link? Eller bare si det kjapt her, hvis du er grei ? Generelt --> nettbutikk/handel bla bla bla..... Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som hvet når neste farge av Adidas Adipure 2 kommer ut? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det her er mine sko;) Noen meninger? http://www.soccerpro.com/images/098318_adi...ite_gold_zm.jpg Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det her er mine sko;) Noen meninger?http://www.soccerpro.com/images/098318_adi...ite_gold_zm.jpg Tar du serriøst 152,5 kg. i benk? Imponerende! Fine sko, forresten! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som hvet når neste farge av Adidas Adipure 2 kommer ut? Tror det er i august? Du kan lese om det på footballshoos.net, link i signaturen min. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som veit når neste farge av Adidas Predator kommer til XXL-butikkene i landet, forøvrig? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Dette er skoene jeg bruker mest for tiden, hva synes folket? Selv elsker jeg dem Endret 16. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har bare prøvd dem på Torshov og det var en sko som var 2 størrelser for store så fikk jo sikkert ikke helt riktig inntrykk, men syns de kjentes utrolig "plastik-aktig" ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skoen består av plastikk på sidene ja, og mikrofiber på restem, men i riktig størrelse er de helt fantastiske på foten Endret 16. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dette er skoene jeg bruker mest for tiden, hva synes folket? Selv elsker jeg dem Har aldri skjønt hvordan man kan spille i de skoa der! Fotballsko uten lisser må jo være helt jævlig å spille i!? Men så har jo aldri jeg prøvd de skoa da, så kan jo egentlig ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er de beste skoene jeg har spilt med ihvertfall, og i den kategorien er blant annet ulike Vapor-varianter, v1.08, Predator, adiPURE osv. Men en ting som er utrolig viktig er at skoen kjøpes i riktig størrelse, så den sitter helt tight rundt foten. Det avhenger selvfølgelig også av form/størrelse på foten etc, men for meg er de helt perfekte i hvert fall I tillegg er de utrolig tøffe, og matcher Lyn-drakten rimelig bra Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Det her er mine sko;) Noen meninger?http://www.soccerpro.com/images/098318_adi...ite_gold_zm.jpg Jeg synes skoene er utrolig lekre.Jeg var veldig nærme og kjøpe dem.Eneste som stoppet meg er at jeg føler adidas oppdaterer F50 modell-serien fortere enn Ex-damene mine finner seg nye pulevenner Dette er skoene jeg bruker mest for tiden, hva synes folket? Selv elsker jeg dem Den skoen der er en evig klassiker.Sko uten snøring.Wow.Hvis jeg en dag blir rik kommer jeg til å handle di,Nike Mercurial SL (di som ronaldo brukte i cl finalen) og Puma Ferrari skoene. Endret 16. april 2009 av Corey Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er de beste skoene jeg har spilt med ihvertfall, og i den kategorien er blant annet ulike Vapor-varianter, v1.08, Predator, adiPURE osv. Men en ting som er utrolig viktig er at skoen kjøpes i riktig størrelse, så den sitter helt tight rundt foten. Det avhenger selvfølgelig også av form/størrelse på foten etc, men for meg er de helt perfekte i hvert fall I tillegg er de utrolig tøffe, og matcher Lyn-drakten rimelig bra Hvilket Lyn-lag spiller du på? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i fotballsko i størrelse 48 og oppover? Finner ingen. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det her er mine sko;) Noen meninger?http://www.soccerpro.com/images/098318_adi...ite_gold_zm.jpg Tar du serriøst 152,5 kg. i benk? Imponerende! Fine sko, forresten! Tar ikke 150 Er en kompis av meg som har prøvd å være litt morsom, så har glemt å fjerne det hehe. Prøvde skoa for første gang igår, de funket smuuud. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har sett du har hatt at du tar 150 kg i benk lenge. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er jeg den eneste som ennå sverger til Predator Mania her inne? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er de beste skoene jeg har spilt med ihvertfall, og i den kategorien er blant annet ulike Vapor-varianter, v1.08, Predator, adiPURE osv. Men en ting som er utrolig viktig er at skoen kjøpes i riktig størrelse, så den sitter helt tight rundt foten. Det avhenger selvfølgelig også av form/størrelse på foten etc, men for meg er de helt perfekte i hvert fall I tillegg er de utrolig tøffe, og matcher Lyn-drakten rimelig bra Hvilket Lyn-lag spiller du på? G15.1 Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har sett du har hatt at du tar 150 kg i benk lenge. Jeg og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå